Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HILLWAY Training & Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym


Wraz z rozwojem technologii oraz postępem cywilizacyjnym stajemy się obywatelami globalnej wioski. Również nasza praca staje się elastyczna, nieograniczona potrzebą fizycznego przebywania w tym samym miejscu co reszta zespołu

Czy wiesz, że aż 80 proc. specjalistów globalnych firm pracuje w zdalnie kierowanych zespołach? Jak informuje raport „The Challenges of Working in Virtual Teams”, który omawia wyzwania związane z pracą wirtualnych zespołów – już teraz aż ośmiu na dziesięciu specjalistów dużych, międzynarodowych firm z 77 krajów jest częścią grupy złożonej z osób pracującej w różnych lokalizacjach.


Taki stan rzeczy przynosi ogromne oszczędności „na papierze”, jednak nie zawsze przekłada się na realne wyniki finansowe. Bardzo częstą przyczyną tej niespójności są wyzwania jakie stawia praca na odległość:
  • Jak efektywnie zorganizować komunikację wirtualnego zespołu
  • W jaki sposób motywować i kontrolować pracowników
  • Jak sprawić by zespół osiągał zamierzone cele i robił to bez naszej pomocy
  • Kultura pracy wirtualnej i wirtualna praca międzykulturowa
  • W zarządzaniu wirtualnym zespołem niezwykle ważny jest szybki przepływ informacji i sprawny komunikat zwrotny, gdyż zarządzając wirtualnymi zespołami, dużo trudniej wyjaśniać ewentualne niejasności, niż pracując w jednym biurze.
Manager rozproszonego zespołu musi być bardziej otwarty, elastyczny, nastawiony na relacje, skłonny do delegowania odpowiedzialności i wspierania indywidualnego rozwoju pracowników. Jednym z kluczowych zadań e-managera jest zarządzanie komunikacją i wiedzą.

Proponujemy 2 dni pełne doświadczeń, ćwiczeń oraz praktycznych narzędzi, które pomogą Wam stać się doskonałym Wirtualnym Menedżerem.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/zarzadzanie-zespolem-wirtualnym-i-rozproszonym-szkolenie/

Program

„Trzeba rozwiązać problem, jaki ludzie rzeczywiście mają. Ale nie zawsze taki, o którym wiedzą że mają. Dlatego to jest trudne.” Joshua Schachter

Program szkolenia


1. Wstęp
  • Zespół rozproszony: szanse i zagrożenia w świetle badań i doświadczeń praktycznych
  • Specyficzne wyzwania w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Najważniejsze cechy wysokoefektywnych zespołów rozproszonych
  • Perspektywa pracownika: jak to jest być członkiem zespołu rozproszonego (model niezbędnych kompetencji

2. Motywowanie na odległość
  • Budowanie angażującego środowiska działania w oparciu o różnorodne motywatory
  • Identyfikacja i wypełnianie luk motywacyjnych
  • Motywowanie do wysokiej jakości

3. Komunikacja w zespole rozproszonym
  • Komunikacja synchroniczna i asynchroniczna
  • Efektywna organizacja komunikacji i środowiska pracy: zasady oraz narzędzia
  • Efektywne spotkania online
  • Specyfika rozmowy poprzez komunikatory
  • Wykorzystanie narzędzi współpracy asynchronicznej

4. Budowanie współpracy w systemie rozproszonym
  • Integracja online
  • Informacja zwrotna online
  • Dobre konflikty online: jak je prowokować i moderować? Kiedy konieczne jest spotkanie bezpośrednie

5. Podsumowanie
  • Indywidualny plan działań

W trakcie warsztatu pracujemy:
  • na konkretnych przykładach, nie tylko jak zarządzać pracą wirtualną, ale też jak wyznaczać realne zadania, jak motywować pracowników do osiągania tych zadań oraz jak umiejętnie to kontrolować. W trakcie warsztatów i burz mózgów wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) często z ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny
  • pokażemy narzędzia pracy Menedżera zespołu rozproszonego, które pomogą kontrolować pracę zespołu oraz ułatwią szybką i skuteczną reakcję na niespodziewane sytuacje – szkolenia prowadzą praktycy
  • żadnej zbędnej teorii – wykłady i ćwiczenia poprowadzą wyłącznie praktycy, którzy z sukcesem szkolą zespoły obsługi klienta oraz dyrektorów i szefów sprzedaży, obsługi klienta
  • żadnych prezentacji marketingowych – 100% merytoryki i wartości dla naszych uczestników
  • możliwość przeprowadzenia indywidualnych konsultacji z Trenerem po szkoleniu – odpowiemy na każde pytanie, którego być może nie zdążą uczestnicy zadać w czasie warsztatu 


Zdobyta wiedza

Celem szkolenia Zarządzanie zespołem rozproszonym jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie:
  • Efektywnej współpracy i osiągania celów w pracy na odległość
  • Technik zarządzania zespołem wirtualnym
  • Narzędzi i technologii wspierających zdalne zarządzanie
Celem szkolenia jest przede wszystkim wzmocnienie kompetencji i umiejętności pracowników w zakresie efektywnego zarządzania zespołem wirtualnym i rozproszonym, jak również skutecznej komunikacji w tego rodzaju zespole także w środowisku międzynarodowym. 

Główne korzyści z udziału w szkoleniu:
  • Dowiesz się jak zaprojektować system komunikacji zespołu wirtualnego, aby osiągnąć wysoką skuteczność
  • Poznasz techniki skutecznego zarządzania zespołami rozproszonymi
  • Zdobędziesz umiejętność skutecznej komunikacji celów i wyznaczania priorytetów pracownikom rozproszonym
  • Poznasz narzędzia kontroli wyników zespołu rozproszonego
  • Zdobędziesz umiejętność udzielania skutecznej informacji zwrotnej
  • Poznasz narzędzia i techniki motywowania pracowników na odległość
  • Nauczysz się budować efektywne relacje w zespołach rozproszonych i sprawnie rozwiązywać konflikty
  • Dowiesz się jak sprawić by zespół osiągał zamierzone cele i robił to bez pomocy


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Urszula Rudzka-Stankiewicz - Urszula jest absolwentką Psychologii ze specjalizacją Wspieranie Rozwoju Osobowości na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również kierunek Ekonomia na Uczelni Łazarskiego (specjalizacja: Zarządzanie Międzynarodowe). Urszula specjalizuje się w: wykorzystywaniu mechanizmów gier w budowaniu zaangażowania, zarządzaniu zmianą i zmianą nawyków, prowadzeniu sesji rozwiązywanie problemów i podejmowania decyzji (facylitacja), rozwoju kompetencji miękkich, efektywności osobistej, komunikacji. W swojej pracy Trenera najczęściej korzysta z narzędzi takich jak: Octalisys Framework® – budowanie zaangażowania w oparciu o mechanizmy gier, Gry szkoleniowe, np. Synergia, Zabójcy Zmiany, Values Poker, Business Manager™, Simplic!ty, The Coaching Maps, Meeting Facilitation Tool – struktura facylitacji spotkania, InSight Discovery® – diagnostyka osobowości i rozwój efektywności osobistej.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-02-17 - Zakończenie: 2020-02-17


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-03-04 - Zakończenie: 2020-03-04


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2020-05-06 - Zakończenie: 2020-05-06

Cena: 1420 (PLN) + 23% VAT = 1746.6 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2020-01-20 12:58:04

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie zespołem wirtualnym i rozproszonym
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |