Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: SQAM SP. z o.o. SP. k.

Przejdź do formularza kontaktowego

Zarządzanie kryzysowe w praktyce


Szkolenie jest kontynuacją cyklu szkoleń dla managera/Koordynatora systemu zarządzania ciągłością działania. Jednym z kluczowych elementów, które wymuszają wdrożenie i realizację planów ciągłości działania jest kryzys lub sytuacja kryzysowa (zależnie od przyjętych rozwiązań). Często odróżnienie kryzysu od incydentu jest bardzo trudne, dlatego w niektórych przypadkach uruchomienie planów ciągłości działania, czy planów reagowania kryzysowego jest spóźnione. Może to spowodować eskalację siły zdarzenia, oddziaływania (impactu), a w niektórych przekroczyć założone parametry co do przestoju, zarówno co do czasu przestoju jak i jego skutku (w zależności od przyjętych rozwiązań – MAO, MTPD, BIL lub podobne). Dlatego właściwe przygotowanie działań kryzysowych jest kluczowe, do ograniczenia skutków zdarzenia.



Cel szkolenia:



Celem szkolenia jest przygotowanie osób, w których kompetencjach leży zarządzanie ciągłością działania organizacji, do przygotowania obsługi kryzysu w organizacji. Poprzez organizację szkolenia, opartą o ćwiczenia praktyczne, Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił przygotować zarządzanie kryzysowe w organizacji, a istniejące – będzie potrafił udoskonalić.



Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się:



Zarządzaniem ciągłością działania – w pełnym aspekcie, realizacją planów kryzysowych, komunikacją kryzysową, zarządzaniem i kierowaniem sztabami i zespołami zarządzania kryzysowego (CMT), zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym (ERM), zarządzaniem ryzykiem oraz członków i kierowników zespołów odpowiedzi (response team).



W zakresie obszarów bezpieczeństwa szkolenie skierowanej jest do osób zajmujących się (lub mających obowiązki w tym zakresie) kryzysami w bezpieczeństwie i ochronie marki (kryzysy reputacyjne), bezpieczeństwie informacji w tym również zgodnie z normami międzynarodowymi (np. ISO serii 27k), bezpieczeństwie środowiskowym (w tym zakłady podlegające dyrektywie SEVESO oraz krajowym regulacjom w tym zakresie), bezpieczeństwie przeciwwybuchowym (w tym zakłady podlegające dyrektywie ATEX oraz krajowym regulacjom w tym zakresie), bezpieczeństwie i ochronie przeciwpożarowej etc.



UWAGA: zakres szkolenia może zostać uszczegółowiony w zależności od grupy, np. w kierunku realizacji wymagań dla zakładów podlegających regulacjom prawnym – krajowym i międzynarodowym, w tym w szczególności w zakresie dyrektyw SEVESO III i ATEX.



Forma szkolenia:



Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.



Co musisz wiedzieć/mieć przed szkoleniem?



Przed szkoleniem powinieneś posiadać co najmniej minimalną wiedzę w zakresie zarządzania ryzykiem, zarządzania ciągłością działania, ale przede wszystkim – ZARZĄDZANIA…

W ramach szkoleń otwartych gwarantujemy:

Program

Agenda



Ze względu na duże ryzyko skopiowania materiału (szkolenie jest pierwszym tego typu w Polsce i jedynym z tym zakresem tematycznym) agenda zostaje przedstawiona tylko w formie uproszczonej.



Pojęcie kryzysu. Kryzys a incydent.

Przepisy, standardy, normy i dobre praktyki w zakresie zarządzania kryzysowego – przegląd.

Struktura ramowa – czyli jak określić ramy zarządzania kryzysowego w organizacji.

Role… nie funkcje. Zespół kryzysowy w praktyce.

Kompetencyjny model w zarządzaniu kryzysowym – kompetencje kluczowe i metody ich uzupełnienia w przypadku konieczności korzystania z zastępców (backupów), model „mercedesa”.



PDCA w kryzysie.

Ryzyko, impact, BIA – struktury zmienne i dynamiczne.

Komunikacja w kryzysie. Narzędzia identyfikacji i monitorowania treści oraz strategia komunikacji. Audytorium kryzysu a interesariusze. Rodzaje komunikatów i ich zawartość w zależności od grupy docelowej.

Rejestracja kryzysu – aspekt prawny (odpowiedzialności karnej), aspekt wizerunkowy (reputacyjny, ochrony marki), aspekt techniczny (proces główny, procesy wspomagające).



Test końcowy.

Zdobyta wiedza

Korzyści ze szkolenia:



Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.



A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.



Na szkoleniu dowiesz się:



Jaka jest różnica między incydentem a kryzysem – czyli kiedy obsłużyć incydent, a kiedy powołać zespół kryzysowy;

Jak tworzyć strukturę ramową zarządzania kryzysowego (framework);

W jaki sposób organizować zespoły zarządzania kryzysowego (struktura);

Jak organizować prace zespołów kryzysowych, zespołów odpowiedzi na kryzys (zależnie od obszaru);

Jak współpracować z podmiotami zewnętrznymi (na szczeblu gminy, powiatu ewentualnie województwa);

Jak ustalać komunikację kryzysową, w tym zewnętrzną komunikację z wykorzystaniem mediów społecznościowych;

Jak powiązać zarządzanie ryzykiem z zarządzaniem kryzysowym – w tym również w odniesieniu do apetytu na ryzyko oraz pojemności ryzyka;

Oraz wiele innych, istotnych informacji związanych z zarządzaniem kryzysowym w organizacjach.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Prowadzący szkolenie jest praktykiem w zakresie realizacji, organizacji i zarządzania bezpieczeństwem z ponad 20 letnim stażem (ponad 400 projektów). Zarządzał, organizował i realizował zadania w ramach zespołów kryzysowych i doradzał w najtrudniejszych kryzysach w Polsce, w tym w kryzysach których wielu specjalistów w kraju nie chciało się podjąć. W portfolio można znaleźć zdarzenia o charakterze kryzysów społecznych, zdarzeń naturalnych, ale również ciężkie wypadki i awarie w zakładach przemysłowych. Zanim jednak zaczął zarządzać i organizować – przeszedł szkołę życia w działaniach ratowniczo – gaśniczych oraz w Pogotowiu Ratunkowym (zespoły reanimacyjne i wypadkowe).



Po kilkunastu latach doświadczeń operacyjnych i organizacyjnych, przyszedł czas na działania w zakresie zarządzania na najwyższym poziomie. Doradzając zarządom w postaci czy to strategicznie prowadzonych audytów systemów zarządzania ciągłością działania (samodzielnych i zintegrowanych), czy to prowadząc kryzysy zdobył najwyższe szlify, które pozwoliły spojrzeć z najwyższego punktu organizacji.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2017-06-28 - Zakończenie: 2017-06-29

Cena: 2500 (PLN) + 23% VAT = 3075 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-06-07 13:45:42

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie kryzysowe w praktyce
Organizator: SQAM SP. z o.o. SP. k.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |