Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Polski Komitet Nomalizacyjny

Przejdź do formularza kontaktowego

Zarządzanie jakością w kontekście zadowolenia Klienta. Kodeksy postępowania, postępowanie z reklamacjami, rozstrzyganie sporów wg norm ISO 10001:2007, ISO 10002


Zapoznanie uczestników ze współczesnym podejściem do jakości w ujęciu prorynkowym, przedstawienie współzależności zadowolenia Klienta, jego lojalności oraz braku zadowolenia w przypadku reklamacji. Rekomendacje standardowe odnośnie Kodeksów postępowania, postępowania z reklamacjami oraz rozstrzygania sporów. Szkolenie ma charakter teoretyczno-warsztatowy.

Program

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:



Współczesne podejście do jakości – ukierunkowanie na Klienta: ewolucja pojęcia jakości, definicja zadowolenia Klienta. Proces zakupu i lojalność Klienta.

Wybrane sposoby badania zadowolenia Klienta, skale pomiaru. Poziom zadowolenia a reklamacje od Klienta – analiza praktycznych zastosowań.

Wymagania normy ISO 9001:2008 odnośnie zadowolenia Klienta oraz reklamacji od Klienta.

Kultura organizacji jako nieodłączna część biznesu: cechy charakteryzujące kulturę organizacji, reguły wewnętrzne i zewnętrzne. Normy ISO 10001:2007, ISO 10002:2004, ISO 10003:2007.




Otrzymane certyfikaty

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują zaświadczenie.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Weronika Raźniak, absolwentka Moskiewskiego Instytutu Energetycznego (Uniwersytetu Technicznego), od 1995 roku w charakterze Project Managera zrealizowała kilkadziesiąt projektów wdrożeniowych SZJ i systemów zintegrowanych (przemysł, usługi) w kraju i zagranicą, jest audytorem wiodącym QMS zarejestrowanym w IRCA (UK), autorką kilku artykułów w czasopismach krajowych i zagranicznych, wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.



Alicja Gach, dyrektor Wydziału Certyfikacji PKN, odpowiada za certyfikację wyrobów na Znak Zgodności z Polską Normą. Inżynier elektrotechnik, podyplomowe studia Polsko-Holenderskie w zakresie integracji europejskiej, studia na WDiNP UW w Instytucie Stosunków Międzynarodowych. W latach 1994-2000 r. pracownik PKN i uczestnik w pracach komitetów technicznych - ISO/TC 69 ds. zastosowań metod statystycznych i ISO/TC 176 ds. zapewnienia jakości, a także sekretarz NKP nr 10 ds. Zastosowania Metod Statystycznych w latach 1994-2001 i sekretarz NKP nr 6 ds. Zapewnienia Jakości w latach 1998-2002. Kierownik Wydziału Integracji Europejskiej i Przepisów Technicznych w Urzędzie Dozoru Technicznego w latach 2000-2009, gdzie bierze udział we wdrażaniu dyrektyw nowego i starego podejścia do prawa polskiego oraz uzgadnianiu projektów aktów prawnych z zakresu prawa technicznego. Wykładowca na licznych kursach m.in. PKN, UDT, dla MG, SNTIiTPS, Klubu Polskie Forum ISO 9000, ARUP, WSP Gorzów Wlkp., TAIEX, CBT, Parlamentu Ukrainy - w zakresie certyfikacji i oceny zgodności, normalizacji w przedsiębiorstwie i w procesie integracji europejskiej, prawa europejskiego dotyczącego swobodnego przepływu towarów, rodziny norm ISO 9000, zintegrowanych systemów zarządzania (jakością, bhp, środowiskowego), znormalizowanych metod statystycznych. W latach 2000-2008 redaktor i współautor, a obecnie współredaktor poradnika Verlag-Dashöfer dotyczącego nowoczesnego zarządzania firmą z wykorzystaniem systemów zarządzania opisanych normami, autor publikacji z dziedziny, certyfikacji i oceny zgodności, zapewnienia jakości, podstaw normalizacji, UE, europejskiego systemu zapewnienia bezpieczeństwa wyrobów, terminologii statystycznej.



Miejsce: Świętokrzyska 14, Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-12-01 - Zakończenie: 2011-12-01

Cena: 710 (PLN) + 23% VAT = 873.3 PLN

UWAGA

W cenę wliczone są:



materiały szkoleniowe,

poczęstunki w trakcie przerw i obiad.




 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zarządzanie jakością w kontekście zadowolenia Klienta. Kodeksy postępowania, postępowanie z reklamacjami, rozstrzyganie sporów wg norm ISO 10001:2007, ISO 10002
Organizator: Polski Komitet Nomalizacyjny


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |