Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Recrutamos Doradztwo Personalne Sp. z o .o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Zaprzyjaźnij się ze Zleceniodawcą, czyli o skutecznej obsłudze Klienta



Skutecznie obsłużony Klient, to Klient, który chętnie do nas wraca z kolejnym zleceniem. To Klient, który ma pewność, że jego potrzeby zostaną zrozumiane i spełnione. To Klient, który ma do nas zaufanie i bez cienia wątpliwości poleca nasze usługi swoim znajomym.



Aby tego dokonać, niezbędne są umiejętności budowania pozytywnych relacji z Klientem oraz efektywnej komunikacji. Szkolenia ze skutecznej obsługi Klienta umożliwia rozwinięcie tych umiejętności oraz praktyczne przećwiczenie prowadzenie rozmowy sprzedażowej z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi.

Program


Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem




  • Elementy wpływające na skuteczność podczas rozmowy ofertowej i sprzedażowej


  • Nastawienie jako podstawa sukcesu


  • Rola elastyczności


  • Specyfika pracy Freelancera i zestawienie cech niezbędnych w kontakcie z klientami



Podstawy psychologii w obsłudze klienta




  • Psychologiczne sylwetki klientów


  • Style zachowań klientów


  • Proces decyzyjny


  • Sposoby postępowania z różnymi rodzajami klientów



 



 



 



Etapy i specyfika rozmowy sprzedażowej z klientem




  • Określenie celów rozmowy


  • Zakazane zwroty


  • Język korzyści


  • Metody rozpoznawania potrzeb klienta


  • Model Cecha Zaleta Korzyść


  • Techniki prezentacji


  • Metody skutecznej finalizacji transakcji


Zdobyta wiedza


Korzyści dla uczestników



W trakcie szkolenia uczestnicy rozwinąumiejętności prowadzenia rozmowy ze zleceniodawcą. Pogłębią umiejętność aktywnego słuchania oraz prowadzenia prezentacji z wykorzystaniem narzędzi perswazyjnych. Nauczą się skutecznie wykorzystywać język korzyści oraz dostosowywać sposób prowadzenia rozmowy do typu odbiorcy.


Otrzymane certyfikaty


Każdy uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący


Aleksandra Goc



Miejsce: Katowice
Rozpoczęcie: 2011-04-08 - Zakończenie: 2011-04-08

Cena: 400 (PLN) + 23% VAT = 492 PLN

UWAGA


Koszt: 400 zł netto*

* Do podanej ceny należy doliczyć 23% podatku VAT!



PROMOCJA!



30% zniżki dla zweryfikowanych użytkowników www.freelancity.pl



Szczegółowy program, karta zgłoszeniowa i dodatkowe informacje dostępne na stronie www.recrutamos.pl


Ostatnia aktualizacja oferty 2011-03-17 08:09:56

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Zaprzyjaźnij się ze Zleceniodawcą, czyli o skutecznej obsłudze Klienta
Organizator: Recrutamos Doradztwo Personalne Sp. z o .o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |