Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Wdrożenie nowego pracownika do organizacji - onboarding


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.



Opis i cele szkolenia


Szkolenie pokazuje zasady tworzenia skutecznego programu wdrożenia nowego pracownika do organizacji. Omawia sposoby podejścia, narzędzia, wskaźniki i pozostałe elementy decydujące o jakości onboardingu. W trakcie sesji warsztatowych uczestnicy będą mieli możliwość zastanowienia się i przedyskutowania, jak sprawić, żeby proces adaptacji łączył w sobie wartościową merytorykę, atrakcyjną formę, i szybką gotowość pracownika do realizacji zadań. Każda organizacja jest inna i posiada niepowtarzalne zasoby (pracownicze, finansowe, organizacyjne). Unikatowość jest powodem, dla którego program Onboardingu powinien być tworzony na miarę. Projektując, możemy uczynić proces efektywnym biznesowo, dopasowując go do szczególnych cech organizacji.

Celem szkolenia jest pokazanie, co składa się na spójny, angażujący i atrakcyjny program onboardingu. Uczestnicy podejmą próbę zaprojektowania procesu, dzięki któremu pracownik zyska motywację do pozostania w firmie, a organizacja zyska zaangażowanego i w pełni wydajnego pracownika.



Korzyści dla uczestników
• uczestnicy szkolenia poznają różne podejścia do procesu onboardingu i zdefiniują najkorzystniejsze rozwiązania dla swoich firm,
• będą w stanie zaprojektować optymalny i angażujący proces wdrożenia nowego pracownika we własnej firmie,
• odejmą próbę stworzenia zarysu procesu,
• zyskają możliwość budowania swojego wizerunku jako eksperta w obszarze adaptacji pracownika w swojej organizacji.


Metody szkolenia
Warsztat szkoleniowy. Głównym założeniem warsztatów jest wypracowanie przez uczestników własnych koncepcji, które mogą rozbudować w środowisku swojej organizacji. Stosowane metody to mini-wykłady, ćwiczenia, praca w zespołach, praca indywidualna, „burza mózgów”, analizy przypadków, dyskusja.

Program

1. Onboarding - ogólna charakterystyka oraz wpływ na postrzeganie i funkcjonowanie organizacji:
• wizerunek firmy,
• lojalność talentów,
• fluktuacja i koszty zatrudnienia.

2. Obszary efektywnego wdrożenia pracownika. Zasada 4C:
• obszar proceduralny – Compliance,
• obszar zadań i celów – Clarification,
• obszar "zasad gry" kultura organizacyjna – Culture,
• obszar relacji i integracji – Connection.

3. Wybór rodzaju strategii jako wypadkowa zasobów i modelu biznesowego:
• Onboarding pasywny,
• High Potential Onboarding,
• Onboarding proaktywny.

4. Kategorie i taktyki adaptacyjne, analiza możliwości:
• kolektywna vs indywidualna,
• formalna vs nieformalna,
• etapowa vs losowa,
• sukcesyjna vs dysjunktywna,
• afirmacyjna vs roszczeniowa.

5. Nowe terminy w Onboardingu:
• Pre-Boarding,
• Re-Boarding,
• Off-Boarding.

6. Ramy czasowe i działania w poszczególnych przedziałach procesu, etapy adaptacji.

7. Narzędzia wykorzystywane w procesie (np. procedury, ankiety, kwestionariusze, materiały informacyjne). Forma narzędzi (np. papierowe, online, platformy, szkolenia, integracje).

8. Kluczowe osoby wspierające i odpowiadające za proces, ich rola i zadania. Kontekst relacji międzyludzkich i procesów:
• koordynator programu,
• eksperci,
• HR,
• opiekun, „buddy”,
• trener,
• instruktor,
• coach,
• mentor.

9. Przegląd - jak robią to inni?

10. Rola komunikacji i informacji zwrotnej w procesie adaptacji pracownika.

11. Ewaluacja procesu wsparcia bezpośredniego i pośredniego (jakościowa i ilościowa). Wskaźniki efektywności Onboardingu.

12. Proces Onboardingu jako źródło wiedzy o firmie i szansa na optymalizację procesów w organizacji.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Warszawa - Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****
Rozpoczęcie: 2020-04-23 - Zakończenie: 2020-04-24


Miejsce: Warszawa - Hotel Golden Tulip Warsaw Centre****
Rozpoczęcie: 2020-09-24 - Zakończenie: 2020-09-25


Miejsce: Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
Rozpoczęcie: 2020-10-22 - Zakończenie: 2020-10-23

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
Ostatnia aktualizacja oferty 2020-03-24 09:53:07

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Wdrożenie nowego pracownika do organizacji - onboarding
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |