Newsletter - otrzymuj oferty na e-mail. Podaj adres e-mail
Zapisz się » Wypisz się »
1. Autoprezentacja telewindykatora.
2. Głos jako podstawowe narzędzie telewindykacji - trening pracy głosem.
3. Techniki rozmów z klientem na kolejnych etapach windykacji telefonicznej: relacyjnym, negocjacyjnym, restrykcyjnym.
4. Techniki rozmowy z dłużnikami "początkującymi".
5. Negocjacje rzeczowe (Harvardzki Projekt Negocjacyjny) z dłużnikami "zaawansowanymi".
6. Rozmowa o wszczęciu postępowania restrykcyjnego.
7. Typy psychologiczne dłużników - jak z nimi postępować?
8. Trening asertywnej komunikacji w telefonicznej rozmowie windykacyjnej.
9. Warsztat trudnych przypadków.
Umiejętności nabyte w czasie warsztatów zwiększą skuteczność działań windykacyjnychw stosunku do wierzycieli.
Stosowanie profesjonalnych technik windykacji telefonicznych pozwala odzyskiwać długi, bez straty klienta i reputacji firmy.
Poznanie i przećwiczenie odpowiednich sposobów argumentacji na różnych etapach rozmowy i wobec różnych ludzi pozwoli uczestnikom szkolenia zachowywać się elastycznie podczas windykacji telefonicznych i maksymalnie wykorzystywać czas.
Trening zachowań asertywnych wzmocni skuteczność zawodowych działań windykacyjnych, szczególnie w sytuacjach konfliktowych.
Metodyka prowadzonych zajęć pozwoli otworzyć uczestników na współpracę i przekazanie nawzajem sprawdzonych skutecznych zachowań windykacyjnych.
Efektem szkolenia jest także wypracowanie:
- algorytmów zachowania się w kontakcie z różnymi typami psychologicznymi dłużników
i w nietypowych rozmowach telefonicznych .
Certyfikat ukończenia szkolenia zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych (Dz.U. Nr 31/2006r., poz. 216)
TERESA SASAK
Windykator praktyk, negocjator.
Jest mediatorem sądowym z listy Sądu Apelacyjnego w Warszawie i Polskiej Korporacji Mediatorów.
Od 20 lat właścicielka i dyrektor firmy ASYLON OP.
Doświadczony trener zarządzania i biznesu, coach i konsultant, supervisor. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie dla menedżerów oraz w coachingu indywidualnym i zespołowym, a także w Assessment/Development Centre. Prowadzi także szkolenia trenerskie, negocjacyjne, obsługi klienta i rozwojowe.
Pracuje metodami autorskimi, warsztatowymi.
Absolwentka Wydziału Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.
Ukończyła podyplomowe studium PAN „Nowoczesne strategie i techniki psychologiczne w zarządzaniu i biznesie”, szkołę Gestalt, wiele kursów i staży w zakresie stosowania psychologii w zarządzaniu i biznesie.
Założycielka i wieloletni terapeuta Młodzieżowego Ośrodka Pomocy Psychologicznej MOPS. Kierowała także ogólnopolską placówką doskonalenia nauczycieli. Odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej za innowacyjność edukacyjną.
Wykładowca w Podyplomowym Studium Zarządzania Kadrami PFPK, Business Centre Club, Szkole Głównej Handlowej, Akademii Sztuk Pięknych oraz w Centrum Metodycznym Psychologii i Pedagogiki MEN.
Autorka publikacji, artykułów i wywiadów z zakresu psychoedukacji, zarządzania, negocjacji.
Brała udział jako moderator w wielu konferencjach i seminariach z zakresu zarządzania i psychologii stosowanej w biznesie.
Członek kilku profesjonalnych organizacji (m.in. Fundacja Levi Strauss, Bussines Centre Club, Harvard Club Polska, Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Polska Korporacja Mediatorów).
Katalog szkoleń
Publikuj szkolenia BEZPŁATNIE
O nas
Regulamin serwisu
Polityka prywatności