Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ASYLON Ośrodek Psychoedukacyjny

Przejdź do formularza kontaktowego

WINDYKACJA TELEFONICZNA / TELEWINDYKACJA


Szkolenie doskonali znajomość psychologicznych technik profesjonalnego ściągania należności na poszczególnych etapach telefonicznego procesu windykacyjnego: INFORMOWANIE>UZGADNIANIE ROZWIĄZAŃ>PONAGLANIE>ZAPOWIEDŹ SANKCJI. Umożliwia ich praktyczne przetrenowanie w grupie specjalistów. Pomaga w doskonaleniu asertywnych zachowań (stanowczo-łagodnie-bez lęku). Wzamacnia również automotywację, panowanie nad emocjami i redukowania stresu sytuacyjnego związanego z tematem rozmowy i ograniczonym czasem. Szkolenie kształtuje także odpowiednią postawę windykatorów wyrażająca się dbałością o zachowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontakcie z dłużnikiem i przekonanie, że próby postępowania ugodowego są najlepszą alternatywą windykacji restrykcyjnych.

Program



1.      Autoprezentacja telewindykatora.



2.      Głos jako podstawowe narzędzie telewindykacji - trening pracy głosem.



3.      Techniki rozmów z klientem na kolejnych etapach windykacji telefonicznej:  relacyjnym, negocjacyjnym, restrykcyjnym. 



4.      Techniki rozmowy z  dłużnikami "początkującymi".



5.       Negocjacje rzeczowe (Harvardzki Projekt Negocjacyjny)  z dłużnikami  "zaawansowanymi". 



6.       Rozmowa o wszczęciu postępowania restrykcyjnego.



7.      Typy psychologiczne dłużników - jak z nimi postępować?



8.      Trening asertywnej komunikacji w telefonicznej rozmowie windykacyjnej.



9.       Warsztat trudnych przypadków.


Zdobyta wiedza



Umiejętności nabyte w czasie warsztatów zwiększą skuteczność działań windykacyjnychw stosunku do wierzycieli.

Stosowanie profesjonalnych technik windykacji telefonicznych pozwala odzyskiwać długi, bez straty klienta i reputacji firmy.

Poznanie i przećwiczenie odpowiednich sposobów argumentacji na różnych etapach rozmowy i wobec różnych ludzi pozwoli uczestnikom szkolenia zachowywać się elastycznie podczas windykacji telefonicznych i maksymalnie wykorzystywać czas.

Trening zachowań asertywnych wzmocni skuteczność zawodowych działań windykacyjnych, szczególnie w sytuacjach konfliktowych.

Metodyka prowadzonych zajęć pozwoli otworzyć uczestników na współpracę i przekazanie nawzajem sprawdzonych skutecznych zachowań windykacyjnych.

Efektem szkolenia jest także wypracowanie:

- algorytmów zachowania się w kontakcie z różnymi typami psychologicznymi dłużników

  i w nietypowych rozmowach telefonicznych .


Otrzymane certyfikaty



Certyfikat ukończenia szkolenia zgodny z rozporządzeniem  Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych (Dz.U. Nr 31/2006r., poz. 216)



W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący



TERESA SASAK

Windykator praktyk, negocjator.

Jest mediatorem sądowym z listy Sądu Apelacyjnego w Warszawie i Polskiej Korporacji Mediatorów.

Od  20 lat właścicielka i dyrektor firmy ASYLON OP.

Doświadczony trener zarządzania i biznesu, coach i konsultant, supervisor. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie dla menedżerów oraz w coachingu indywidualnym i zespołowym, a także w Assessment/Development Centre. Prowadzi także szkolenia trenerskie, negocjacyjne, obsługi klienta i rozwojowe.

Pracuje metodami autorskimi, warsztatowymi.

Absolwentka Wydziału Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.

Ukończyła podyplomowe studium PAN „Nowoczesne strategie i techniki psychologiczne w zarządzaniu i biznesie”, szkołę Gestalt, wiele kursów i staży w zakresie stosowania psychologii w zarządzaniu i biznesie.

Założycielka i wieloletni terapeuta Młodzieżowego Ośrodka Pomocy Psychologicznej MOPS. Kierowała także ogólnopolską placówką doskonalenia nauczycieli.                                                                  Odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej za innowacyjność edukacyjną.

Wykładowca w Podyplomowym Studium Zarządzania Kadrami PFPK, Business Centre Club, Szkole Głównej Handlowej, Akademii Sztuk Pięknych oraz w Centrum Metodycznym Psychologii i Pedagogiki MEN.

Autorka publikacji, artykułów i wywiadów z zakresu psychoedukacji, zarządzania, negocjacji.

Brała udział jako moderator w wielu konferencjach i seminariach z zakresu zarządzania i psychologii stosowanej w biznesie.

Członek kilku profesjonalnych organizacji (m.in. Fundacja Levi Strauss, Bussines Centre Club, Harvard Club Polska, Polskie Towarzystwo Psychologiczne, Polska Korporacja Mediatorów).



 



 



 


UWAGA

Warszawa Centrum, ul. Trębacka 4 (siedziba Krajowej Izby Gospodarczej), w pobliżu Teatru Wielkiego.



Miejsce: ul. Trebacka 4, Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-12-19 - Zakończenie: 2011-12-19

Cena: 650 (PLN) + 23% VAT = 799.5 PLN

UWAGA

Zniżki na www.asylon.pl/szkolenia otwarte
Ostatnia aktualizacja oferty 2011-09-22 12:32:15

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: WINDYKACJA TELEFONICZNA / TELEWINDYKACJA
Organizator: ASYLON Ośrodek Psychoedukacyjny


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |