Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym (szkolenie zaawansowane)


Telemarketing, sprzedaż przez telefon, telesprzedaż (techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym) stały się w obecnym czasie najskuteczniejszą formą sprzedaży oraz skutecznym narzędziem dotarcia do potencjalnego klienta.

,,Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.” mówił Frank Bettger -autor wielu książek z zakresu sukcesu w sprzedaży.

Sprzedaż ma to do siebie, że jedni odnoszą spektakularne sukcesy, a inni mają cały czas wyniki na średnim poziomie. Tak samo jest w telemarketingu. Jak wiemy telemarketing jest jedną z najefektywniejszych metod dotarcia do obecnych i potencjalnych Klientów. Aby być mistrzem w tej dziedzinie trzeba cały czas uczyć się i rozwijać, gdyż techniki sprzedaży to nic innego jak robienie tego, co robią najlepsi.

Szczegóły szkolenia:

http://www.hillway.pl/telemarketing-techniki-sprzedazy-w-kontakcie-telefonicznym/

Skontaktuj się z nami już dziś


http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.

ul. Grażyny 13/15

02-548 Warszawa

e.mail: info@hillway.pl


Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.


Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!

Zespół HILLWAY!

Program

Rola jakości obsługi Klienta
  • Wizerunek obsługi Klienta
  • Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
  • Złota i platynowa zasada obsługi Klienta
  • Obecne problemy wynikające z kontaktów z Klientem
  • Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta

 Skuteczna sprzedaż przez telefon
  • Czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu (motywacja do zakupu, potrzeby ekonomiczne, świadomość potrzeb)
  • Potrzeby Klienta – klasyfikacja i metody identyfikowania potrzeb Klienta
  • Wykorzystanie wiedzy o motywach zakupowych i potrzebach Klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej
  • Umiejętność wykorzystania informacji przy sprzedaży
  • Wzbudzenie zainteresowania Klienta – wywoływanie pilności zakupu
  • Przedstawienie oferty dostosowanej do potrzeb Klienta
  • Posługiwanie się językiem korzyści
  • Schemat efektywnej prezentacji – Cecha – Korzyść – Wyobrażenie
  • Cechy i umiejętności skutecznego sprzedawcy

 Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży
  • Cel i proces komunikacji w sprzedażowej rozmowie telefonicznej
  • Przeszkody w efektywnej komunikacji sprzedażowej
  • Fazy komunikacji: emocjonalna i racjonalna faza efektywnej komunikacji
  • Elementy komunikacji w rozmowie telefonicznej
  • Wykorzystanie głosu w celu skutecznej komunikacji
  • Tempo mówienia
  • Dynamika wypowiedzi
  • Ton i siła głosu
  • Modulowanie głosu
  • Akcentowanie, intonacja

 Struktura telefonicznej rozmowy sprzedażowej
  • Przygotowanie do rozmów sprzedażowych
  • Etapy telefonicznej rozmowy sprzedażowej
  • Powitanie i Autoprezentacja – tworzenie pierwszego wrażenia
  • Dotarcie do osoby decyzyjnej i nawiązanie kontaktu
  • Badanie potrzeb, motywów zakupu Klienta
  • Przedstawienie oferty dostosowanej do oczekiwań Klienta
  • Próby finalizacji sprzedaży
  • Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji Klienta
  • Finalizacja – podsumowanie i zamknięcie sprzedaży

Pozyskiwanie informacji od rozmówcy – rozpoznanie ukrytych i jawnych potrzeb Klienta
  • Identyfikowanie jawnych i ukrytych potrzeb Klienta
  • Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań
  • Ustalenie niezbędnych informacji i ich wykorzystywanie
  • Zagrożenia płynące z biernego słuchania
  • Techniki aktywnego słuchania w budowaniu relacji z rozmówcą
  • Rodzaje słuchania (słuchanie marginalne, empatyczne i uważne)
  • Potwierdzanie słuchania
 Taktyki i techniki skutecznej sprzedaży
  • Rodzaje postaw sprzedawcy a ich wpływ na skuteczność sprzedaży
  • W jakim celu kontaktujesz się z Klientem?
  • Świadoma argumentacja a rezygnacja
  • Łagodzenie zastrzeżeń Klienta – kiedy Klient mówi – „za drogo”
  • Jak słabe strony oferty przedstawić jako zaletę?
  • Budowanie zaufania rozmówcy
  • Zapewnienie i utwierdzenie Klienta w przekonaniu, że dokonał właściwego wyboru
  • Przełamywanie oporów potencjalnego Klienta
  • Wpływ poznania potrzeb Klienta na skuteczność pokonania jego oporów
  • Najczęściej popełniane błędy w rozmowach sprzedażowych

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

RAFAŁ 


WYKSZTAŁCENIE:
Absolwent Wydziału Ekonomii (specjalizacja marketing) na Politechnice Koszalińskiej oraz „Podyplomowych studiów Szkolenia i Rozwoju” na Akademii im.
L. Koźmińskiego. Realizował wiele projektów szkoleniowych zarówno w organizacjach, w których pracował jako Trener, jak i komercyjnie dla biznesu.
Ekspert w zakresie szkoleń call center. Wieloletni praktyk branży call center i sprzedaży. Przewodniczący Jury Konkursu Telemarketer Roku.

DOŚWIADCZENIE:
Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach Key Account Manager i Marketing Manager w firmie WiedzaNet oraz w największych w Polsce outsourcingowych call center jako Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Arteria S.A., Kierownik Działu Szkoleń i jakości w Call Center Poland S.A. i Contact Point sp. z o.o., gdzie zajmował się m.in. tworzeniem i zarządzaniem działami szkoleń i jakości, prowadzeniem coachingów, szkoleń i monitoringów pracowników wielu projektów dla Klientów z różnych branż.

W zakresie jego pracy były:
• Diagnoza, przygotowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu rozwoju kompetencji miękkich (menedżerskich) pracowników średniego i wyższego szczebla firm.
• Szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji sprzedażowych dla Konsultantów, Liderów, Kierowników Projektów.
• Zarządzanie procesem przygotowania pracowników do pracy i wszelkimi działaniami szkoleniowo
– jakościowymi w Platformie Call Center
• Zbudowanie i zarządzanie zespołem kilkunastu Trenerów w pięciu lokalizacjach na terenie kraju.
• Koordynowanie i zatwierdzanie tworzonych programów szkoleniowych na potrzeby projektów sprzedażowych i obsługi klienta.
• Monitoring i coaching działań szkoleniowo – jakościowych Trenerów i Liderów.
• Szkolenie kadry z kompetencji miękkich.
• Przygotowywanie Konsultantów do pracy na projektach telemarketingowych – szkolenia wstępne
i sprzedażowe. Monitoring pracy Konsultantów oraz pojmowanie działań korygujących w postaci retreningów i coachingów.
• Analiza potrzeb szkoleniowych na projektach i przeprowadzanie dodatkowych szkoleń.
• Koordynowanie i monitoring pracy Supervisorów na projektach telemarketingowych.

SPECJALIZACJA:
Autorskie opracowanie, koordynowanie i prowadzenie projektów szkoleniowych zarówno w sprzedaży bezpośredniej jak również telefonicznej dla firm z zakresu szkoleń marketingowo – sprzedażowych
(zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, skuteczny telemarketing,
zasady efektywnej prezentacji) i umiejętności interpersonalnych (skuteczne przywództwo, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja).

REALIZOWANE PROJEKTY:
HRK S.A., ZIBI S.A., MID Ocean Brands Polska sp. z o.o., NC Koperty sp. z o.o., Cursor S.A., TVN S.A., CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., Wolters Kluwer Polska, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o. ING Nationale Nederlanden, AmRest sp. z o.o. (Pizza HUT i KFC), PKO BP S.A., Aviva, Citi Handlowy, Amplico Life, AIG, Netia S.A., P4 Sp. z o.o (telefonia Play), Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A., Nowoczesna Firma S.A., Kompania Piwowarska S.A., Suzuki Motor Poland, Nieruchomości Wysokiński, MK Cafe & TEA, Reemtsma Polska S.A., Marley Polska sp. z o.o., Wizja TV sp. z o.o., AVON Cosmetics Polska sp. z o.o. 

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-08-13 13:24:13

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym (szkolenie zaawansowane)
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |