Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym


Telemarketing, sprzedaż przez telefon, telesprzedaż (techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym) stały się w obecnym czasie najskuteczniejszą formą sprzedaży oraz skutecznym narzędziem dotarcia do potencjalnego klienta.

,,Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.” mówił Frank Bettger -autor wielu książek z zakresu sukcesu w sprzedaży.

Sprzedaż ma to do siebie, że jedni odnoszą spektakularne sukcesy, a inni mają cały czas wyniki na średnim poziomie. Tak samo jest w telemarketingu. Jak wiemy telemarketing jest jedną z najefektywniejszych metod dotarcia do obecnych i potencjalnych Klientów. Aby być mistrzem w tej dziedzinie trzeba cały czas uczyć się i rozwijać, gdyż techniki sprzedaży to nic innego jak robienie tego, co robią najlepsi.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/telemarketing-techniki-sprzedazy-w-kontakcie-telefonicznym-szkolenia-otwarte/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/1502-548 Warszawae.
mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

Rola jakości obsługi Klienta

Wizerunek obsługi Klienta
Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
Złota i platynowa zasada obsługi Klienta
Obecne problemy wynikające z kontaktów z Klientem
Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta
  •  Skuteczna sprzedaż przez telefon
  •  
  • Czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu (motywacja do zakupu, potrzeby ekonomiczne, świadomość potrzeb)
  • Potrzeby Klienta – klasyfikacja i metody identyfikowania potrzeb Klienta
  • Wykorzystanie wiedzy o motywach zakupowych i potrzebach Klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej
  • Umiejętność wykorzystania informacji przy sprzedaży
  • Wzbudzenie zainteresowania Klienta – wywoływanie pilności zakupu
  • Przedstawienie oferty dostosowanej do potrzeb Klienta
  • Posługiwanie się językiem korzyści
  • Schemat efektywnej prezentacji – Cecha – Korzyść – Wyobrażenie
  • Cechy i umiejętności skutecznego sprzedawcy
 Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży

Cel i proces komunikacji w sprzedażowej rozmowie telefonicznej
Przeszkody w efektywnej komunikacji sprzedażowej
Fazy komunikacji: emocjonalna i racjonalna faza efektywnej komunikacji
Elementy komunikacji w rozmowie telefonicznej
Wykorzystanie głosu w celu skutecznej komunikacji
Tempo mówienia
Dynamika wypowiedzi
Ton i siła głosu
Modulowanie głosu
Akcentowanie, intonacja
  •  Struktura telefonicznej rozmowy sprzedażowej
  •  
  • Przygotowanie do rozmów sprzedażowych
  • Etapy telefonicznej rozmowy sprzedażowej
  • Powitanie i Autoprezentacja – tworzenie pierwszego wrażenia
  • Dotarcie do osoby decyzyjnej i nawiązanie kontaktu
  • Badanie potrzeb, motywów zakupu Klienta
  • Przedstawienie oferty dostosowanej do oczekiwań Klienta
  • Próby finalizacji sprzedaży
  • Pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji Klienta
  • Finalizacja – podsumowanie i zamknięcie sprzedaży
Pozyskiwanie informacji od rozmówcy – rozpoznanie ukrytych i jawnych potrzeb Klienta

Identyfikowanie jawnych i ukrytych potrzeb Klienta
Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań
Ustalenie niezbędnych informacji i ich wykorzystywanie
Zagrożenia płynące z biernego słuchania
Techniki aktywnego słuchania w budowaniu relacji z rozmówcą
Rodzaje słuchania (słuchanie marginalne, empatyczne i uważne)
Potwierdzanie słuchania
  •  Taktyki i techniki skutecznej sprzedaży
  •  
  • Rodzaje postaw sprzedawcy a ich wpływ na skuteczność sprzedaży
  • W jakim celu kontaktujesz się z Klientem?
  • Świadoma argumentacja a rezygnacja
  • Łagodzenie zastrzeżeń Klienta – kiedy Klient mówi – „za drogo”
  • Jak słabe strony oferty przedstawić jako zaletę?
  • Budowanie zaufania rozmówcy
  • Zapewnienie i utwierdzenie Klienta w przekonaniu, że dokonał właściwego wyboru
  • Przełamywanie oporów potencjalnego Klienta
  • Wpływ poznania potrzeb Klienta na skuteczność pokonania jego oporów
  • Najczęściej popełniane błędy w rozmowach sprzedażowych

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2018-10-11 14:28:19

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |