Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Telefoniczna obsługa klienta Szkolenie Zamknięte


Telefoniczna obsługa klienta Szkolenie Zamknięte





Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych

 Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia

 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników

 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych

 Doświadczona kadra trenerska

 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki

 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych



TECHNIKI SZKOLENIOWE

 Prezentacje multimedialne

 Case Study, analiza przypadku

 Indywidualne doradztwo

 Gry symulacyjne

 Ćwiczenia

 Testy psychologiczne

 Dyskusje i demonstracje

 Scenki, psychodrama





Warunki organizacyjne:



Termin - do ustalenia

Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju

Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).



10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.



W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.





Przykładowy program szkolenia:



Cel szkolenia:

Jakość obsługi klienta jest ważną formą komunikacji między interesantem a firmą. Trzeba staranie przygotować się, aby sprostać oczekiwaniom naszego rozmówcy. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami na wysokim poziomie.



 Poznanie zasad przebiegu profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami

 Zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej

 Poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówcy

 Zapoznanie uczestników z typologią i psychologią klienta

 Nauka formułowania sposobu prezentacji oferty

 Nabycie umiejętności zastosowania argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia skuteczności

 Poznanie sposobów raczenia sobie z trudnym klientem - identyfikowanie i praca z „trudnymi klientami”





Moduły Szkoleniowe:



KOMUNIKACJA WERBALNA

 Głos - podstawowe narzędzie przekazu

 Dobór słów oraz ton wypowiedzi

 Sposoby przyciągania uwagi słuchaczy

 Środki i techniki oratorskie, dostosowanie formy do przekazywanego materiału

 Budowanie pozytywnych relacji za pomocą słowa

 Zakres i sposoby pozyskiwania informacji



STANDARDY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

 Rola telefonicznej obsługi klienta - jakość obsługi a pozycja firmy na rynku

 Odkrywanie i zaspokajanie potrzeb Klientów

 Typy klientów

 Pożądanie i niedozwolone zachowania w kontaktach z klientem

 Czas trwania rozmowy

 Kultura rozmowy telefonicznej



JĘZYK I ETAPY ROZMÓW TELEFONICZNYCH

 Efekt pierwszego wrażenia - powitanie i rozpoczęcie rozmowy

 Etapy rozmowy z klientami - sposoby rozpoczynania rozmów, kiedy i jak sfinalizować rozmowę, sposoby zamykania rozmowy

 Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży

 Etykieta rozmowy telefonicznej - przekazywanie rozmów, rozmowy przychodzące, rozmowy wychodzące, kluczowe momentyi punkty zwrotne w rozmowie telefonicznej

 Pytania jako narzędzie zdobywania informacji

 Rozmowa ze skryptu czy improwizacja



POZYSKIWANIE KLIENTA

 Zmiana cech na korzyści

 Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama

 Dopasowanie oferty do Klienta

 Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART



WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA

 Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa

w drzwiach

 Psychologia manipulacji oraz jej zastosowanie w kontakcie z Klientem

 Treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy

 Praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników



NEGOCJACJE

 Standardy formalne przygotowania negocjacji

 Negocjacje indywidualne i zbiorowe oraz ich wady i zalety

 Ustalanie celu negocjacji, miejsca negocjacji, analiza stron negocjacji

 Typy negocjacji

 Fazy negocjacji

 Negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce

 Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia



TRUDNE SYTUACJE

 Geneza trudnych sytuacji

 Asertywność

 Rozmowy z niegrzecznymi klientami

 Metoda oddzielania ludzi , faktów od problemów

 Reklamacje i ich załatwianie

 Sposoby radzenia sobie ze stresem

 Rozmowa z klientem pokrzywdzonym z naszej winy

 Rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacjami ze strony klientów







Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Telefoniczna obsługa klienta Szkolenie Zamknięte
Organizator: PERSPECTA


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |