Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Zamknięte


Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Zamknięte





Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych

 Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia

 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników

 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych

 Doświadczona kadra trenerska

 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki

 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych



TECHNIKI SZKOLENIOWE

 Prezentacje multimedialne

 Case Study, analiza przypadku

 Indywidualne doradztwo

 Gry symulacyjne

 Ćwiczenia

 Testy psychologiczne

 Dyskusje i demonstracje

 Scenki, psychodrama





Warunki organizacyjne:



Termin - do ustalenia

Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju

Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).



10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.



W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.





Przykładowy program szkolenia:



Cel szkolenia:

Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:



 Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi

 Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia

 Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta

 Poznanie praktycznych wskazówek





Moduły Szkoleniowe:



WPROWADZENIE

 Określenie potrzeb uczestników szkolenia

 Ćwiczenia wprowadzające

 Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia

 Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja







STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

 Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,

 Standardy obsługi telefonicznej,

 Elektronicznej i bezpośredniej Klientów

 Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta



KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA

 Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,

 Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę

 Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia

 Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,

 Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,

 Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta

 Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2



TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY

 Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny

 Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów

 Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść

 Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania

 Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych

 Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie

 Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach



TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH

 Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)

 Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert



POZYSKIWANIE KLIENTA

 Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama

 Dopasowanie oferty do Klienta

 Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART



WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI

 Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem

 Istota słów kluczowych

 Język korzyści Z-C-K oraz C-K



Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Zamknięte
Organizator: PERSPECTA


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |