Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Asesoria

Przejdź do formularza kontaktowego

Techniki sprzedaży i negocjacje - rozwój umiejetności sprzedażowych


Szkolenie jest przeznaczone dla osób indywidualnych, mających codziennie do czynienia ze sprzedażą, pozyskiwaniem lub obsługą klientów, prowadzeniem rozmów handlowych pragnących rozwinąć swoje umiejętności w tym zakresie. Oferta jest również skierowana do firm, mających niewielkie działy handlowe lub struktury sprzedażowe, które nie mogą zostać przeszkolone w formie szkolenia zamkniętego.

Nasze szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu. Stosujemy się do zasad efektywnego uczenia się dorosłych, według Cyklu Kolba (doświadczenie - refleksja - teoria - planowanie). Grupa liczy od 8 do 15 osób, co pozwala każdemu z uczestników aktywnie brać udział w proponowanych : grach symulacyjnych, analizach przypadków, dramie (scenkach sytuacyjnych), a także jest szansą na prawdziwą wymianę doświadczeń.

Program


Dzień 1

» Źródła i sposoby pozyskiwania klientów
» Cel i efekt przeprowadzenia rozmowy handlowej
» Pierwszy kontakt z klientem (rozmowa telefoniczna jako wstęp do sprzedaży)
» Etapy sprzedaży (otwarcie, analiza potrzeb, prezentacja, obiekcje, zamknięcie)
» Proces sprzedażowy w oparciu o standard rozmowy handlowej
» Skuteczny telemarketing

Dzień 2

» Manipulacje w negocjacjach
» Techniki radzenia sobie z manipulacjami
» Techniki argumentacji
» Triki i techniki w negocjacjach - jako narzędzie w procesie sprzedaży

Zdobyta wiedza

Cele szkolenia: Rozwój umiejętności poszukiwania niestandardowych sposobów i źródeł pozyskiwania klienta.
Utrwalenie wiedzy z zakresu narzędzi komunikacyjnych (pytania, parafraza, klasyfikacja). Zapoznanie się z elementami sprzedaży i sposobami prowadzenia rozmowy handlowej.
Rozwój umiejętności sprzedażowych w oparciu o poznane techniki sprzedaży.
Poznanie zasad skutecznego telemarketingu.
Nabycie umiejętności posługiwania się narzędziami perswazji w celu finalizacji sprzedaży.

Otrzymane certyfikaty

Tak

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Rafał Pudyszak


Miejsce: Sopot
Rozpoczęcie: 2008-02-28 - Zakończenie: 2008-02-29



Rozpoczęcie: 2008-02-07 - Zakończenie: 0000-00-00



Rozpoczęcie: 2008-02-07 - Zakończenie: 0000-00-00

Cena: 400 (PLN) (zwolnione z VAT)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Techniki sprzedaży i negocjacje - rozwój umiejetności sprzedażowych
Organizator: Asesoria


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2020 © Wszelkie prawa zastrzeżone Software House ENNOVA



Grupa ENNOVA: Ewidencja Czasu Pracy | System ATS | Intranet dla pracowników | System zarządzania szkoleniami | System dla HR | Ewidencja umów firmowych | HRtrendy.pl | CRM dla firm szkoleniowych | Obieg faktury kosztowych | boardroom.io