Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Techniki negocjacji i wywierania wpływu przez telefon


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12




Cele szkolenia
• wyposażenie uczestnika w zdolność słownej kreacji, profesjonalizm w posługiwaniu się słowem, jako narzędziem dającym siłę i wiarygodność,
• wykreowanie zachowań, których świadkami są ludzie, i które mówić będą razem z przekazem werbalnym,
• uwydatnienie i wzmocnienie cech osoby kontaktującej się przez telefon, udzielającej informacji, biorącej udział w podejmowaniu decyzji przez klienta,
• zminimalizowanie nawyków stereotypowych w kontaktach z klientem.

Uczestnicy szkolenia rozwiną
• umiejętność prowadzenia oryginalnych i dynamicznych rozmów przez telefon,
• umiejętność budowania zainteresowania i napięcia w prezentacji oferty,
• umiejętność prawidłowego sposobu wykorzystania głosu,
• umiejętność szybkiej reakcji na niespodziewane sytuacje,
• kreatywność, spontaniczność i życzliwość w sytuacjach prezentowania siebie i firmy.


Program

1. Charakterystyka negocjacji prowadzonych przez telefon, forma i treść:
• negocjacyjny SWOT – siła, słabość, szansa i zagrożenie w rokowaniach przez telefon, vs potencjalny SWOT partnera negocjacyjnego,
• czym są, a czym nie są rokowania telefoniczne, specyfika,
• o co chodzi w negocjacjach telefonicznych, co będzie akceptowalnym rozwiązaniem dla obydwu stron?
• jakie style negocjowania przyjmować w telefonicznych rokowaniach, od czego/kogo to zależy?
• planowanie strategii negocjacyjnej w odniesieniu do partnera negocjacyjnego.

2. Przygotowania się do przeprowadzenia efektywnych negocjacji telefonicznych, zestaw pytań i odpowiedzi:
• nastawienie psychiczne,
• jakie pytania warto postawić sobie przed przystąpieniem do negocjacji?
• przewidywanie reakcji drugiej strony,
• projektowanie i wypełnianie arkusza negocjacyjnego,
• ustalenie pożądanego rezultatu określenie kwestii negocjacyjnych do rokowań prowadzonych przez telefon,
• określenie swojej BATNA i WATNA – najlepszej i najgorszej alternatywy dochodzenia do porozumienia w rokowaniach,
• negocjacyjne kroki telefonicznych, struktura rozmowy,
• lista kontrolna, o czym należy pamiętać przed negocjacjami?

3. Techniki negocjacji przez telefon – co decyduje o sukcesie?
• budowanie pozytywnego klimatu negocjacji przez telefon,
• od klimatu napięcia do klimatu porozumienia,
• bariery w budowaniu relacji,
• zasady negocjacyjne – 4, ale ważne,
• budowanie strategii współpracy – reguły, interesy, problem negocjacyjny, poszukiwanie rozwiązań, podejmowanie decyzji,
• metody utrzymania tempa negocjacji,
• umiejętności budujące wiarygodność i autorytet negocjatora,
• techniki wywierania wpływu: jakie, praktyczny sposób zastosowania,
• siła w negocjacjach, skąd i jak czerpać i wykorzystać?
• kiedy transakcja jest dla nas korzystna i dlaczego?

4. Konflikty w telefonicznych rokowaniach, jak je traktować i rozwiązywać?
• jakie mogą pojawić się konflikty w rozmowie z Partnerem negocjacyjnym?
• dlaczego druga strona nie podejmuje decyzji o współpracy-powody
• „budowanie mostów”, czyli jak zaangażować negocjatora w rokowania i akceptacji wypracowanych rozwiązań?
• szacunek dla siebie i szacunek dla negocjacyjnego partnera, czyli jak stosować zasady asertywnego stawiania granic?
• impas i sposoby na wyjcie z klinczu negocjacyjnego,
• panowanie nad głosem i praca głosem w negocjacjach,
• najważniejsze manipulacje i gry negocjacyjne oraz jak się im przeciwstawić.

5. Techniki przekonywania i wywierania wpływu:
• budowanie skutecznego argumentu,
• jak wywierać wpływ na rozmówcę, aby przekonać Go do swojego punktu widzenia danej kwestii,
• jak uważnie słuchać, słyszeć i zrozumieć, co mówi nasz partner negocjacyjny?
• telefoniczna autoprezentacja negocjatora,
• argumentacja racjonalna,
• argumentacja emocjonalna,
• reguły: wzajemności, zaangażowania, lubienia, niedostępności społecznego dowodu słuszności, ulegania autorytetom,
• budowanie pewności siebie i wewnątrz sterowności negocjatora.

6. Kluczowe zasady skutecznych negocjacji w biznesie - Trening poznanych zasad i umiejętności. Rozwijanie i doskonalenie kompetencji negocjacyjnych:
• trening rokowań przez telefon z udziałem Uczestników – symulacje i informacje zwrotne,
• analiza rozmów i wypracowywanie najskuteczniejszych praktyk,
• podsumowanie szkolenia i najważniejsze wnioski, dotyczące telefonicznych negocjacji.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Rozpoczęcie: 2018-10-29 - Zakończenie: 2018-10-30


Miejsce: Wrocław - IBIS STYLES***
Rozpoczęcie: 2018-12-03 - Zakończenie: 2018-12-04

CENA standardowa:
1590 PLN + 23% VAT = 1955.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1390 PLN + 23% VAT = 1709.7 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2018-09-25 09:23:31

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Techniki negocjacji i wywierania wpływu przez telefon
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io