Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą


Zarządzanie zmianą w organizacji jest procesem długofalowym. Nigdy nie przebiega według gotowych schematów i często prowadzi do rezultatów, które nie są do końca określone, ponieważ zachodzi w zespole ludzkim. Jednym z czynników zaburzającym przebieg procesu jest opór pracowników wobec zmiany.

Jak go uniknąć? Jak sobie z nim poradzić? Jak cele strategiczne Zarządu przełożyć na cele indywidualne pracowników? Jak ukazać, że proces zmian jest drogą do rozwoju firmy i drogą do rozwoju każdego pracownika? Jak włączyć wszystkich pracowników w aktywny udział w procesie zmian?


Szczegóły szkolenia:

http://www.hillway.pl/sztuka-prezentacji-w-procesie-zarzadzania-zmiana/


Skontaktuj się z nami już dziś


http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.

ul. Grażyny 13/15

02-548 Warszawa

e.mail: info@hillway.pl


Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.


Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!

Zespół HILLWAY!

Program

Rola lidera w procesie zmiany
  • Kilka słów o emocjonalnie inteligentnym przywódcy wg Golemana
  • Charakterystyka skutecznego lidera w ujęciu P. Druckera
  • Filary efektywności osobistej lidera – czynniki wzmacniające, ograniczające i podnoszące skuteczność działania lidera
  • Przywódca a zmiana. Styl pracy a wizerunek

Budowanie zaangażowania i motywacji w zespole w czasie zmiany
  • Budowanie zaangażowania członków zespołu w zmianie
  • Myślenie „ my”, kontra myślenie „ja”- współpraca i mechanizm grupowy
  • Empowerment w działaniu i zarządzaniu zespołem – na czym polega i jakie są jego główne filary
  • Zaangażowanie a motywacja zespołu – czynniki inspirujące i budujące zaangażowanie zespołu w działania firmy
  • Motywowanie ludzi do wdrażania zmiany. Jak wzmocnić i zmotywować pracowników
  • Motywowanie poprzez umożliwianie rozwoju
  • Główne czynniki demotywujące i motywujące zespół

Rola komunikacji w zarządzaniu zmianą
  • Komunikacja a zmiana. Lider promotorem zmiany
  • Modele komunikacyjne
  • Jak przygotować spotkanie z pracownikami, by zakomunikować zmiany w organizacji
  • Jak komunikować zmianę, by została odebrana pozytywnie
  • Techniki argumentacji w procesie komunikowania się w zespole
  • Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w działaniu lidera i w relacjach z zespołem
  • Cztery zasady komunikacji w trakcie zmian: reguła prawdziwości, informacyjności, rzeczowości i skutecznej organizacji wypowiedzi
  • 13 głównych barier skutecznej komunikacji wg T. Gordona i sposoby ich przezwyciężania
  • Aktywne słuchanie jako fundament efektywnej komunikacji
  • Zasady aktywnego słuchania – parafraza, dowartościowanie, odzwierciedlanie, aktywne zadawanie pytań

Planowanie i organizacja wystąpienia
  • Rola autoprezentacji, czyli sztuka prezentacji
  • Kryteria efektywności prezentacji i wystąpienia
  • Metody i techniki budowania pewności siebie podczas prezentacji
  • W jaki sposób właściwie się zaprezentować
  • Skuteczne metody wzbogacania formy wystąpienia
  • Sekrety najlepszych mówców
  • Precyzyjne wyznaczanie celów prezentacji – do czego mam przekonać, a może co jedynie zaprezentować?
  • Konstruowanie prezentacji: wstęp, rozwinięcie, zakończenie
  • Prezentacja, informacja o zmianie, dyskusja– jak rozplanować ich użycie w trakcie spotkania
  • Efektywne wykorzystanie środków i materiałów prezentacyjnych
  • Forma prezentacji, rekwizyty, gadżety – ich rola we wsparciu siły przekazu i budowaniu silnego wizerunku lidera
  • Jak przewidzieć kontrargumenty ze strony słuchaczy i obmyślić sposoby na ich rozbrojenie?
  • Przygotowanie prezentacji multimedialnej – mocne punkty w prezentacji, zawartość slajdów

Umiejętne wykorzystanie mowy ciała w trakcie komunikacji zmian
  • Jak chcesz być postrzegany?
  • Co Twój wizerunek ma mówić o Tobie? – autodiagnoza
  • Elegancja zachowań werbalnych i niewerbalnych
  • Wykorzystanie komunikatów niewerbalnych do budowania wiarygodnego wizerunku w procesie zmiany
  • Elementy komunikacji niewerbalnej: wzrok, mimika, postawa, gesty, dykcja, intonacja, modulacja, dynamika, poruszanie się

Techniki perswazji
  • Jak być wiarygodnym
  • Społeczny dowód słuszności, czyli wyniki badań naukowych i inne triki
  • Stymulowanie słuchaczy poprzez właściwie formułowane pytania
  • Jak być asertywnym wobec odbiorców prezentacji

Wizerunek osobisty menedżerów
  • Spójność wizerunku. Wiarygodność
  • Dress code – ubiór biznesowy kobiet i mężczyzn będący wsparciem w budowaniu autorytetu
  • Psychologia koloru w biznesie
  • Podstawowe błędy w doborze stroju i dodatków kobiety i mężczyzny
  • Wizerunek a hierarchia

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-08-12 12:23:32

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |