Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Przejdź do formularza kontaktowego

SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży


• Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.


• Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta.


• Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.


• Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.


• Uczestnicy również dokonają samoanalizy w oparciu o kryteria zaproponowane przez trenera aby zidentyfikować obszary, gdzie najszybciej mogą wznieść się na wyższy poziom efektywności.

Program

Ja handlowiec – właściwa postawa kluczem do sukcesu.

Dla kogo pracuję ?

Cechy idealnego handlowca.

Słabości, które przeszkadzają nam w zbliżaniu się do „ideału”.

Co wyróżnia wybitnych handlowców od miernot?

Jak zwiększyć własną motywację?

Indywidualny Plan Działania - wstęp.



Przygotowanie do wizyty/rozmowy telefonicznej.

Informacja najcenniejszym towarem.

Jakie informację posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć?

Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji.

Jak dobrze znam ofertę konkurencji? W czym są lepsi ode mnie?

Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści)

Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej )kluczem do sukcesu sprzedażowego.



Złote zasady wędkarza.

Przynęta ma smakować Klientowi nie Tobie!

Technika „rzucania kamieni”.



Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?

Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.

„Najgłupsze” pytania, a mimo to często zadawane przez handlowców.

Moje 9,5 pytania, które zmiotą konkurencję z powierzchni Ziemi.



Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.

Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.

Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.

Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem (aktywne ćwiczenia z kamerą).



Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca.

Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.

Typologia słuchaczy/Klientów.

„Technologie” prezentacyjne.

Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.

Prawa i techniki perswazji.

Zwroty „parzące” i „nęcące”.

Technika kwitowania pytań.



Etapy i przebieg rozmowy handlowej.

Jak nie wpaść w pułapki zastawiane przez Klientów?

Jak nie dać się „zatruć”, bo przecież klienci próbują to robić cały czas?

Czy rozmawiam z właściwą osobą?

Jak „łowić pstrągi?”

Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.



Klient się czepia! - Obiekcje, szansa, czy zagrożenie?

Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany?

Techniki przełamywania obiekcji sceptycznego Klienta.

Sposoby finalizacji rozmowy sprzedażowej.



40 000 po raz trzeci! SPRZEDANE! - I co teraz?

Działania po sprzedażowe, zwiększające lojalność Klienta.

Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.



UWAGA REKLAMACJA – (moduł realizowany w zależności od oczekiwań uczestników)

Reklamacja prezentem od Klienta?

Reklamacja a lojalność Klienta – Fakty i mity.



Indywidualny Plan Działania

Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy, ale i swojego życia?

Szczegółowe , pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.



Otrzymane certyfikaty

tak Certyfikat VIDI

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

• TOMASZ KUBICIUS

Specjalizuje się w treningach z zakresu:techniki sprzedaży, skuteczne negocjacje.
finansowe aspekty sprzedaży i realizacji projektów, techniki zarządzania personelem, oddziaływanie na innych ludzi i efektywna komunikacja.

Studiował Zarządzanie i Marketing na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz program MBA - Oxford Brookes University. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale serwisu ABB Zamech, pracował również w zespole odpowiedzialnym za ciągłe usprawnianie procesów zachodzących w firmie oraz szkolenia wewnętrzne pracowników. Karierę kontynuował w fińskim koncernie YIT Polska (przemysłowe projekty inwestycyjne) pracując na stanowisku Dyrektora Finansowego a następnie Dyrektora Zarządzającego.

Od siedmiu lat współprowadzi firmę doradczo-szkoleniową Vidi - Centrum Rozwoju Kadr.


Miejsce: WARSZAWA Hotel Witkowski al.Krakowska 131
Rozpoczęcie: 2009-09-08 - Zakończenie: 2009-09-09


Miejsce: WARSZAWA Hotel Witkowski al.Krakowska 131
Rozpoczęcie: 2009-10-05 - Zakończenie: 2009-10-06


Miejsce: KRAKÓW
Rozpoczęcie: 2009-11-03 - Zakończenie: 2009-11-04

Cena: 1690 (PLN) (zwolnione z VAT)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Organizator: VIDI Centrum Rozwoju Kadr


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |