Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Przejdź do formularza kontaktowego

SKUTECZNY HANDLOWIEC


Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb szkoleniowych, budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta. Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji. Uczestnicy również dokonają samoanalizy w oparciu o kryteria zaproponowane przez trenera aby zidentyfikować obszary, gdzie najszybciej mogą wznieść się na wyższy poziom efektywności.

Program




Ja handlowiec – właściwa postawa kluczem do sukcesu.


Dla kogo pracuję ?

Cechy idealnego handlowca.

Słabości, które przeszkadzają nam w zbliżaniu się do „ideału”.

Co wyróżnia wybitnych handlowców od miernot?

Jak zwiększyć własną motywację?

Indywidualny Plan Działania - wstęp.


Przygotowanie do wizyty/rozmowy telefonicznej.


Informacja najcenniejszym towarem.

Jakie informację posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć?

Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji.

Jak dobrze znam ofertę konkurencji? W czym są lepsi ode mnie?

Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści)

Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej )kluczem do sukcesu sprzedażowego.


Złote zasady wędkarza.


Przynęta ma smakować Klientowi nie Tobie!

Technika „rzucania kamieni”.


Skąd mam wiedzieć co jest ważne dla Klienta?


Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.

Najgłupsze” pytania, a mimo to często zadawane przez handlowców.

Moje 9,5 pytania, które zmiotą konkurencję z powierzchni Ziemi.


Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.


Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.

Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.

Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem (aktywne ćwiczenia z kamerą).


Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca.


Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.

Typologia słuchaczy/Klientów.

Technologie” prezentacyjne.

Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.

Prawa i techniki perswazji.

Zwroty „parzące” i „nęcące”.

Technika kwitowania pytań.


Etapy i przebieg rozmowy handlowej.


Jak nie wpaść w pułapki zastawiane przez Klientów?

Jak nie dać się „zatruć”, bo przecież klienci próbują to robić cały czas?

Czy rozmawiam z właściwą osobą?

Jak „łowić pstrągi?”

Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.


Klient się czepia! - Obiekcje, szansa, czy zagrożenie?


Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany?

Techniki przełamywania obiekcji sceptycznego Klienta.

Sposoby finalizacji rozmowy sprzedażowej.


40 000 po raz trzeci! SPRZEDANE! - I co teraz?


Działania po sprzedażowe, zwiększające lojalność Klienta.

Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.


UWAGA REKLAMACJA – (moduł realizowany w zależności od oczekiwań uczestników)


Reklamacja prezentem od Klienta?

Reklamacja a lojalność Klienta – Fakty i mity.


Indywidualny Plan Działania


Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy, ale i swojego życia?

Szczegółowe , pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.


 


Otrzymane certyfikaty

Certyfikat VIDI

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

• Jarosław Gietner

Specjalizuje się w treningach i konsultingu w zakresie poprawy efektywności organizacji, prowadzenia skutecznych negocjacji oraz zarządzania projektami.

Studiował na Akademii Górniczo-Hutniczej (studia inżynierskie), Uniwersytecie Jagiellońskim (zarządzanie przedsiębiorstwem oraz socjologię). Ukończył liczne krajowe i zagraniczne praktyki oraz kursy zarządzania w biznesie (m.in. re-engineering procesów biznesowych – Rummler & Brache Group, zarządzanie projektami – George Washington University, praca w ABB Technology Centre w Växjö, Szwecja).
Pracował m.in. w koncernie ABB, gdzie zarządzał projektami inwestycyjnymi i sprzedażą na szczeblu regionalnym i ogólnopolskim (m. in. funkcje: Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu w Obszarze Biznesu Urządzenia Ochrony Środowiska ABB Zamech, Dyrektor ds. Współpracy z Klientami Strategicznymi Obszaru Dystrybucji Aparatury Niskonapięciowej ABB Centrum IT). Nadzorował projekty z zakresu konsultingu wewnętrznego (re-engineering procesów) oraz szkolenia wewnętrzne pracowników (zarządzanie projektami, zarządzanie procesowe). Pełnił funkcję Prezesa Zarządu spółki z o.o., działającej na krajowym rynku dystrybucji komponentów branży elektrotechnicznej.

Od siedmiu lat współprowadzi firmę doradczo-szkoleniową Vidi - Centrum Rozwoju Kadr.


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2008-10-30 - Zakończenie: 2008-10-31


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2008-11-06 - Zakończenie: 2008-11-07


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2008-12-03 - Zakończenie: 2008-12-04

Cena: 1490 (PLN) + 0% VAT = 1490 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: SKUTECZNY HANDLOWIEC
Organizator: VIDI Centrum Rozwoju Kadr


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |