Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Cele szkolenia
• poznanie zasad etykiety biznesu w porównaniu z tradycyjną etykietą towarzyską – świadomość różnic,
• poszerzenie umiejętności interpersonalnych pomocnych w kontaktach służbowych,
• uświadomienie zasad obsługi klienta wewnętrznego,
• organizacja spotkań z udziałem klientów, ważnych gości,
• organizacja pracy biura,
• zdobycie umiejętności dostosowania odpowiednich zachowań do sytuacji (profesjonalna autoprezentacja, dobór stroju dla zdobycia autorytetu),
• stworzenie „Standardardów Profesjonalnej Asystentki”.

Program

Dzień I

1. Profesjonalna autoprezentacja.

2. Zainicjowanie krótkiej rozmowy z gościem - tematy „zakazane”.

3. Przedstawianie osób – różnice w zasadach etykiety biznesu i etykiety towarzyskiej.

4. Anonsowanie gościa/gości u przełożonych.

5. Zasady precedencji, zasada alternatu.

6. Zapamiętywanie imion i nazwisk.

7. Tytułowanie – tyt. kurtuazyjne, służbowe i naukowe w rozmowie i korespondencji.

8. Jak przygotować i podać kawę, herbatę i inne napoje w biurze.

9. Etykieta w komunikacji telefonicznej.

10. Zasady telefonowania: telefon stacjonarny, komórkowy, przełączanie, jednocześnie dzwoni telefon i wchodzi klient..., poczta głosowa, dźwięki przez telefon.

11. Praca nad intonacją w rozmowie telefonicznej i bezpośredniej.

12. Kto i jak kończy rozmowę, scenariusze rozmów telefonicznych.

13. Proces komunikacji – kanały przekazu informacji.

14. Komunikacja werbalna – przekazywanie informacji, przyczyny błędów i przekłamań, unikanie błędów komunikacji werbalnej: pytania, słuchanie, parafrazy, klaryfikacje.

15. Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – zrozumienie, zaangażowanie i dostosowanie; przyczyny braku zrozumienia.

16. Typologia zachowań ludzkich.

17. Trudny klient - sposoby reakcji.

18. Przyczyny i rodzaje zachowań emocjonalnych.

19. Opanowanie własnych emocji i reakcja na emocje klienta.

20. Analiza transakcyjna (reakcje na prowokacje, szukanie porozumienia z pozycji dorosłego).

21. Komunikacja niewerbalna - właściwa postawa, gesty, które obrażają innych, gesty, które należy wyeliminować.

Dzień II

1. Najczęściej popełniane błędy językowe.

2. Język niestosowny w komunikacji służbowej (kolokwializmy, zdrobnienia, stopery językowe).

3. Układ stałych elementów korespondencji.

4. Zwroty grzecznościowe na rozpoczęcie i zakończenie listu.

5. Komunikacja elektroniczna.

6. Podstawowe elementy ubioru służbowego dla kobiety i mężczyzny.

7. Kryteria doboru garderoby.

8. Dodatki niezbędne w stroju w biurze.

9. Niewłaściwe elementy stroju.

10. Ubiór w dostosowaniu do urody – jak poruszać się w obrębie zasad i dobrze wyglądać.

11. Inne elementy wizerunku: włosy, makijaż, paznokcie, zapach.

12. Ubiór odpowiedni do okazji - nazwy na zaproszeniach dot. stroju.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Wrocław - Wydarzenie specjalne
Rozpoczęcie: 2017-10-19 - Zakończenie: 2017-10-20

CENA standardowa:
1490 PLN + 23% VAT = 1832.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1290 PLN + 23% VAT = 1586.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2017-07-05 13:48:47

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2016 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: PortalSprzedazy.pl | trainingplanet.pl | tomCRM | tomDMS.pl | tomSRS.pl | boardroom.io | tomhrm.com