Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp.z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Profesjonalne negocjacje zakupowe


Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu zaawansowanych technik negocjacji zakupowych. Zagadnienia poruszane na szkoleniu obejmują obszary optymalizacji zakupów na potrzeby organizacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie efektywnego procesu negocjacyjnego. Zastosowanie metod i technik dostarczonych na szkoleniu pozwoli na osiągnięcie wymiernych korzyści finansowych.

Program

Szkolenia polecamy dla

Szkolenie skierowane jest do pracowników odpowiedzialnych za zakupy dla przedsiębiorstw. Kupców, zaopatrzeniowców, pracowników działu importu oraz wszystkich osób, które chciałyby usprawnić i obniżyć koszty pozyskiwania zasobów dla firmy.



Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

• ćwiczenia indywidualne i zespołowe

• prezentacja

• dyskusja

• studium przypadku

• testy

• case’y negocjacyjne





Program szkolenia



1. Wprowadzenie do negocjacji.

o negocjacje pozycyjne a negocjacje problemowe

o style negocjacyjne i ich wpływ na efektywność działań

o autoanaliza własnej postawy negocjacyjnej

o charakterystyka profesjonalnego negocjatora



2. Proces zapytania ofertowego.

o sekwencja RFx

o dobre praktyki współpracy z dostawcami



3. Analizy wspierające pracę kupca.

o analiza ABC

o analiza XYZ

o macierz Kraljica



4. I etap negocjacji.

o strategia i taktyka działań negocjatora

o stawianie celu w negocjacjach

o technika mini – max

o opracowanie zmiennych negocjacyjnych

o BATNA



5. II etap negocjacji.

o odkrycie stanowisk i interesów drugiej strony

o wykorzystanie pytań i parafrazy

o pytania szacujące i warunkowe



6. III etap negocjacji.

o kluczowe zasady negocjacji

o prezentacja zmiennych

o techniki wymiany ustępstw

o techniki pokonywania impasu



7. IV etap negocjacji.

o akceptacja i potwierdzenie ustaleń

o opracowanie dalszych działań



8. Brudne chwyty.

o nieczyste taktyki stosowane przez drugą stronę

o sposoby obrony przed brudnymi chwytami



9. Model negocjacyjny Willema Mastenbroek’a.

o dylematy negocjatora

o determinacja w realizacji celów

o źródła i techniki okazywania siły

o tworzenie i utrzymywanie właściwej atmosfery rozmów

o elastyczność w negocjacjach



10. Harvardzka szkoła negocjacji.

o budowanie relacji i dążenie do celu

o koncentracja na interesach stron

o ukierunkowanie na rozwiązania typu wygrany – wygrany

o stosowanie obiektywnych kryteriów



11. Problemowe podejście do negocjacji.

o autoanaliza własnego stylu rozwiązywania problemów

o style rozwiązywania problemów

o dobór stylu do sytuacji negocjacyjnej

o korzyści i zagrożenia ze stosowania poszczególnych stylów



12. Współpraca z trudnym partnerem w negocjacjach.

o typologia osobowościowa klientów

o sposoby komunikacji z różnymi typami klientów



13. Asertywność negocjatora.

o typologia zachowań

o zasady asertywności

o sytuacje negocjacyjne wymagające zachowań asertywnych

o techniki asertywności



14. Case’y negocjacyjne.

o negocjacje prowadzone według opracowanego scenariusza

o informacja zwrotna od pozostałych uczestników i od trenera



15. Podsumowanie i wnioski.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.





Pasje zawodowe



Obszary mojej specjalizacji to między innymi sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta, zarządzanie oraz komunikacja interpersonalna. Szczególnie interesuje mnie efektywność działań biznesowych. Jako trener koncentruję się na dostarczaniu uczestnikom sprawdzonych, skutecznych rozwiązań i jednocześnie zachęcam ich do poszukiwania nowych możliwości. Inspiruje mnie kreatywne podejście do biznesu, łączenie sprawdzonych technik z nowatorskimi pomysłami, wprowadzanie zmian i budowanie przewagi konkurencyjnej.







Efektywność szkoleń



Jestem praktykiem i takie podejście stosuję podczas szkoleń. Szczególnie cenne jest dla mnie, aby uczestnicy zdobywali praktyczną wiedzę i umiejętności oraz stosowali ją w codziennej pracy bezpośrednio po szkoleniu. Dlatego też przekładanie sposobów, metod i technik na praktyczne umiejętności oraz ich ćwiczenie na szkoleniu są dla mnie priorytetem.





Edukacja i doświadczenie



• Uniwersytet Jagielloński – wiedza pedagogiczna i psychologiczna

• Obecnie studia podyplomowe z zakresu zarządzania i marketingu

• Szkoła Trenerów Biznesu TROP

• Kilkunastoletnia praca w międzynarodowych koncernach (Scandinavian Tobacco, British American Tobacco) oraz polskich firmach produkcyjno–handlowych: doświadczenie w sprzedaży i negocjacjach oraz managerskie i trenerskie

• Wiedza i umiejętności zdobywane na licznych szkoleniach w kraju i za granicą





Hobby



Moje zainteresowania pozazawodowe to muzyka i podróże. Szczególnie lubię muzykę rockową i jazzową oraz klimat i kuchnię południowej Europy, gdzie chętnie spędzam wakacje.



Miejsce: Hotel*** w centrum Krakowa
Rozpoczęcie: 2012-08-13 - Zakończenie: 2012-08-14

CENA standardowa:
1380 PLN + 23% VAT = 1697.4 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1000 PLN + 23% VAT = 1230 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalne negocjacje zakupowe
Organizator: AVENHANSEN Sp.z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |