Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Profesjonalna sekretarka/asystentka - efektywne warsztaty praktyczne.


Profesjonalna sekretarka/asystentka - efektywne warsztaty praktyczne.



Grupa docelowa:

Projekt szkolenia został przygotowany z myślą o sekretarkach, asystenkach oraz pracownikach, którzy w pracy zawodowej pomagają swoim przełożonym w sprawach administracyjnych, w organizowaniu korespondencji, w sporządzaniu notatek, są odpowiedzialni za umawianie spotkań, opiekę nad gośćmi, pośredniczą w kontaktach między kierownictwem i personelem oraz interesantami, nadzorują także zgodnie z ustalonym harmonogramem przebieg dnia pracy a także zajmują się innymi czynnościami pomocniczymi.



Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przede wszystkim wypracowanie narzędzi wspomagających Uczestników w wykonywaniu codziennych obowiązków:

-czytaniu, segregowaniu i przekazywaniu przychodzącej oraz wychodzącej korespondencji;

-koordynowaniu obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;

-tworzeniu i przepisywaniu korespondencji;

-archiwizowaniu korespondencji i notatek;

-odbieraniu telefonów i przekazywaniu informacji dzwoniącym lub kierowaniu rozmów do odpowiednich pracowników;

-ustalaniu dat spotkań przełożonych;

-witaniu gości, upewnianiu się co do istoty sprawy, oraz zaprowadzaniu gości do pracodawcy lub odpowiedniej osoby;

-dokonywaniu rezerwacji i planowaniu podróży służbowych;

-przygotowywaniu korespondencji wychodzącej;

-podawaniu kawy i herbaty;

-pilnowaniu terminowości w załatwianiu bieżących spraw;

-przygotowywaniu materiałów i dokumentów związanych ze spotkaniami i wyjazdami;

-organizowaniu spotkań.

Program

Program szkolenia:

1.Powitanie uczestników.

2.Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie obsługi sekretariatu, biura zarządu.

3. Komunikacja interpersonalna - najwżniejsze zagadnienia i umiejętności:

• kontakt osobisty

• umiejętność słuchania

• wywieranie pozytywnego wrażenia

• zakłócenia w skutecznej komunikacji

• wpływ na pozytywny wizerunek firmy, instytucji

• mowa ciała

• zachowanie w sytuacjach trudnych i stresujących.

4. Komunikacja telefoniczna:

• właściwe przyjmowanie komunikatów

• strategie postępowania z różnymi typami rozmówców

• profesjonalizm i efektywność.

5. Komunikacja pisemna:

• Podstawowe zagadnienia związane z komunikacją pisemną.

6. Profesjonalna obsługa klienta:

• rozpoznawanie potrzeb klienta

• porozumiewanie się z wymagającymi klientami

• prawidłowe przekazywanie informacji

7. Zarządzanie czasem:

• optymalne wykorzystanie czasu pracy

• skuteczność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresujących

• organizacja pracy.

8. Savoir-Vivre:

• dobre maniery

• image sekretarki/asystentki

• wizerunek firmy/instytucji.

9. Profesjonalna organizacja spotkań:

• ustalanie terminów spotkań

• witanie gości

• obsługa spotkań (podawania kawy/herbaty)

10. Podsumowanie warsztatów - dyskusja moderowana.





Informacje organizacyjne:

-szkolenie trwa 1 dzień (8h);

-zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00;

-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób.

-w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch



Inwestycja:

550zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

-cena zawiera:

-uczestnictwo w szkoleniu,

-materiały dydaktyczne,

-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia

-konsultacje poszkoleniowe

-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).



Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf lub word a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (061 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić Państwa uczestnictwo w wybranym wydarzeniu.



Kontakt:

Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

info@szkolenia-semper.pl

www.szkolenia-semper.pl

tel:(61) 8102 194 lub 508 393 926



Uwaga:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego. 

Zdobyta wiedza

Uczestnicy szkolenia udoskonalą umiejętności, które powinna posiadać profesjonalna sekretarka/asystentka. Dowiedzą się jak pracować rzetelnie, dostarczając "usług" wysokiej jakości, jak być osobą otwartą i komunikatywną nawet w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, jak zachowywać zrównoważenie emocjonalne niezbędne przy wybuchowym temperamencie przełożonego lub interesanta. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę pozwalającą na jej bezpośrednie i efektywne zastosowanie w pracy zawodowej. Zajęcia prowadzone w formie aktywnych warsztatów gwarantują możliwość wymiany doświadczeń oraz umiejętności między uczestnikami oraz podniesienie kwalifikacji.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat Semper

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Specjalizacja trenerska:

Trener kompetencji miękkich:

Procesy doskonalenia umiejętności komunikacyjnych.

Umiejętności efektywnego rozwiązywania konfliktów.

Umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Treningi radzenia sobie ze stresem.

Treningi profesjonalnej obsługi klienta, telemarketingu oraz sprzedaży.

Warsztaty z ocen pracowniczych a także zarządzania zespołem pracowniczym.



Kompetencje:

Magister psychologii, Trener Biznesu - Szkoła Trenerów Biznesu w Centrum Trop w Warszawie, Praktyk biznesu - na co dzień doświadczenie zdobywa w biznesie, zarządza zespołami, organizuje oraz koordynuje rozwój pracowników. Nieustannie rozwija się poprzez uczestnictwo w szkoleniach oraz kursach doskonalących kompetencje trenerskie oraz managerskie.



Doświadczenie zawodowe:

Posiada doświadczenie w prowadzeniu efektywnych szkoleń z budowania relacji z klientami, telefonicznej obsługi klienta oraz komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się również w prowadzeniu warsztatów z ocen pracowniczych a także zarządzania zespołem pracowniczym. Doświadczenie zawodowe zdobyła głównie w znanych firmach o profilu handlowym oraz produkcyjnym. Posiada niespełna 10 letnie doświadczenie w zakresie pracy z klientami. Zarządzała zespołami w call center oraz budowała politykę personalną organizacji. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz prowadzeniu szkoleń in company.

W pracy trenerskiej wyznaje następujące wartości: etyka zawodowa, nastawienie na potrzeby i rozwój uczestników szkoleń oraz ciągłe podnoszenie własnych kwalifikacji.



Wybrane projekty:

Do szczególnych osiągnięć zalicza dziesiątki zakończonych sukcesem rekrutacji, osiąganie wysokich wyników zespołów sprzedażowych, wprowadzenie programu ocen pracowniczych dla firmy produkcyjnej oraz wdrażanie systemów zarządzania wiedzą w organizacji.

 

UWAGA

Informacje organizacyjne:

-szkolenie trwa 1 dzień (8h);

-zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00;

-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób.

-w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch



Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-10-21 - Zakończenie: 2011-10-21

Cena: 550 (PLN) + 23% VAT = 676.5 PLN

UWAGA

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu/kursie prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy wypełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia dostępną w formacie pdf lub word a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (061 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).
Ostatnia aktualizacja oferty 2019-02-04 08:40:09

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalna sekretarka/asystentka - efektywne warsztaty praktyczne.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2019 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | System ATS tomHRM | System zarządzania szkoleniami | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io