Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Profesjonalna obsługa Klienta Wewnętrznego 03-04.01.2022


Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego, efektywna komunikacja wewnętrzna i miłe relacje pracownicze to dziś wyzwanie wielu firm. Odpowiedzią na to są szkolenia, których celem jest doskonalenie technik kontaktu z klientem budujących pozytywny obraz pracownika i firmy i wzbudzających sympatię. Przyswojenie wiedzy o profesjonalnej obsłudze Klienta oraz metodach rozwiązywania problemów interpersonalnych. Poznanie i doskonalenie technik i stylu skutecznej i pozytywnej komunikacji z klientem – służącej dobremu zrozumieniu, pozytywnej atmosferze i radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami. Ukształtowanie postaw pro-klienckich uczestników szkolenia, asertywnej postawy wobec Klienta wewnętrznego, nabycie przez pracowników umiejętności rozpoznania i udoskonalenia rozmowy bezpośredniej i telefonicznej z trudnym rozmówcą oraz przyswojenie zasad efektywnej komunikacji – umiejętność radzenia sobie z naciskami, pretensjami i agresją ze strony rozmówcy oraz poznanie technik panowania nad stresem i form rozładowania nadmiaru napięcia. Kształtowanie i doskonalenie standardów serwisu usług profesjonalnych dla stanowiska pracy i przyjaznych dla osoby.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/profesjonalna-obsluga-klienta-wewnetrznego-szkolenie-otwarte/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

  • Rola klienta wewnętrznego i profesjonalne relacje w firmie (uświadomienie roli i znaczenia klienta wewnętrznego)
  • Komunikacja interpersonalna w relacjach pracowniczych (komunikacja wewnętrzna)
  • Wywieranie dobrego wrażenia
  • Standardy prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych
  •  Wywieranie wpływu na postrzeganie naszego poziomu obsługi przez klientów wewnętrznych
  • Zbieranie i skuteczne wykorzystywanie właściwych informacji
  • Umiejętne kierowanie rozmową z klientem wewnętrznym
  • Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego i zdobywanie zaufania klienta wewnętrznego
  • Rozwijanie postawy empatii
  • Typologia postaw (racjonalny i emocjonalny) i wykorzystanie technik dopasowania do poszczególnych typów klientów wewnętrznych
  • Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów wewnętrznych jako sposób na budowanie pozytywnych relacji
  • Co motywuje mnie i co motywuje moich współpracowników do wykonywania pracy
  • Rozpoznanie hierarchii wartości klienta wewnętrznego – co dla klienta jest naprawdę ważne?
  • Właściwy przepływ informacji w organizacji
  • Zasady asertywnego budowania relacji biznesowych i radzenie sobie ze stresem
  • Zaznaczanie nieprzekraczalnych granic
  • Rodzaje trudnych sytuacji w pracy z klientem wewnętrznym
  • Analiza konfliktu i poszukiwanie rozwiązania na poziomie wartości (przyczyny powstawania)
  • Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Grayżyny 13/15, Warszawa
Rozpoczęcie: 2022-01-03 - Zakończenie: 2022-01-04

Cena: 1200 (PLN) + 23% VAT = 1476 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-08-06 15:30:51

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta Wewnętrznego 03-04.01.2022
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2020 © Wszelkie prawa zastrzeżone Software House ENNOVA



Grupa ENNOVA: Ewidencja Czasu Pracy | System ATS | Intranet dla pracowników | System zarządzania szkoleniami | System dla HR | Ewidencja umów firmowych | HRtrendy.pl | CRM dla firm szkoleniowych | Obieg faktury kosztowych | boardroom.io