Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2020 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.


Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2020 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.

Grupa docelowa:
Szkolenie szczególnie polecane dla:
-pracowników działów kadr i płac,
-właścicieli i pracowników biur rachunkowych,
-przedsiębiorców samodzielnie rozliczających współpracowników,
-osób zainteresowanych omawianą tematyką.

Cel szkolenia:
Szkolenie z zakresu prawa pracy jest usystematyzowaniem wiedzy i służy poznaniu poprzez praktyczne przykłady podstawowych kwestii jak również zagadnień budzących wiele rozbieżności interpretacyjnych. Ponadto w ramach szkolenia omówione zostaną kluczowe zmiany w prawie pracy oraz przedstawione zostanie wiele problemów wynikających ze stosowania przepisów kodeksu pracy jak również jego aktów wykonawczych.Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe. 

Program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|
1. Przegląd planowanych zmian obowiązujących przepisów;
2. Zakres danych jakie może żądać pracodawca od kandydata na pracownika i pracownika,
3. Dokumentacja w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akta osobowe pracowników w 2020 r.:
1) zasady prowadzenia akt osobowych – stanowiska urzędowe
2) zasady prowadzenia innej dokumentacji pracowniczej
3) zasady obowiązujące w przypadku zmiany postaci dokumentacji pracowniczej z papierowej na elektroniczną i z elektronicznej na papierową;
4) informacje przekazywane pracownikom dotyczące prowadzonej dokumentacji pracowniczej;
5) okres przechowywania akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej – aktualne wyjaśnienia MRPiPS
6) dokumentacja pracownicza w przypadku ponownego nawiązania stosunku pracy z pracownikiem
7) informacje o dokumentacji dołączane do świadectwa pracy;
8) zniszczenie dokumentacji pracowniczej;
9) obowiązki płatnika składek związane ze zmianą terminu przechowywania akt osobowych – zasady wypełniania raportów ZUS RIA
4. Rodzaje umów o pracę, zawieranie umów terminowych i bezterminowych – rozwiązywanie kazusów, aktualne orzecznictwo;
5. Termin zawarcia umowy o pracę a nawiązanie stosunku pracy,
6. Zasady stosowane przy obliczaniu terminów w prawie pracy
7. Treść umowy o pracę, ustalenie podstawowych warunków zatrudnienia, dodatkowe informacje w treści umowy o pracę;
8. Zmiana warunków zatrudnienia:
1) ogólne przesłanki prawidłowości wypowiedzenia zmieniającego;
2) przyczyny uzasadniające zmianę warunków pracy;
3) różnice pomiędzy porozumieniem zmieniającym a wypowiedzeniem zmieniającym;
4) zmiana warunków wynagradzania określonych w regulaminie wynagrodzeń a konieczność zastosowania wypowiedzenia warunków zatrudnienia;
9. Zasady stosowane przy wypowiadaniu umów o pracę - analiza przypadków
1) okresy wypowiedzenia stosowane przy wypowiadaniu umów o pracę,
2) obliczanie stażu zakładowego dla celu ustalenia okresu wypowiedzenia - zasady liczenia terminów,
3) zasady stosowane przy rozwiązywaniu umów na czas nieokreślony - dopuszczalne przyczyny wypowiedzenia - analiza aktualnego orzecznictwa
4) ochrona stosunku pracy – rozwiązywanie kazusów, analiza aktualnego orzecznictwa,
-ochrona stosunku pracy pracowników w wieku przedemerytalnym od 1.10.2017r,
-ochrona w trakcie usprawiedliwionej nieobecności w pracy
-ochrona w trakcie korzystania z uprawnień związanych z rodzicielstwem,
-ochrona związkowa,
10. Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika – powód, termin, czynności pracodawcy poprzedzające rozwiązanie umowy z pracownikiem bez wypowiedzenia,
11. Rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia bez winy pracownika – analiza aktualnego orzecznictwa,
12. Najczęściej pojawiające się wątpliwości i problemy przy wypełnianiu świadectwa pracy – analiza przypadków
13. Dostosowanie przepisów prawa pracy do RODO.
1) monitoring, kontrola poczty elektronicznej, dane biometryczne
2) pozyskiwanie danych osobowych dla celów udzielania świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
14. Urlopy wypoczynkowe i inne zwolnienia od pracy - wątpliwości i problemy, aktualne orzecznictwo
1) zasady nabywania prawa do urlopu – okresy poprzedniego zatrudnienia, urlop w pierwszym roku zatrudnienia
2) wymiar urlopu w razie zmiany etatu,
3) udzielenie urlopu w wymiarze godzinowym, przeliczanie urlopu na godziny
4) urlop proporcjonalny, wypływ nieobecności na wymiar urlopu;
5) planowanie, przesuwanie, odwołanie z urlopu, urlop w okresie wypowiedzenia, możliwość odmowy urlopu na żądanie;
6) urlopy i inne zwolnienia z pracy pracowników niepełnosprawnych;
7) zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy
15. Urlop macierzyński, urlop rodzicielski, urlop wychowawczy i inne zwolnienia z pracy związane z rodzicielstwem na praktycznych przykładach - wątpliwości i problemy, aktualne orzecznictwo
16. Czas pracy rozliczanie, planowanie i dokumentacja – aktualne orzecznictwo, stanowiska urzędowe
1) parametry czasu pracy ustalane w trybie i w granicach określonych w Kodeksie pracy
2) okres rozliczeniowy, wymiar czasu pracy – zasady ustalania,
3) doba pracownicza, tydzień pracy a planowanie czasu pracy
4) zasady stosowane przy ustalaniu harmonogramu czasu pracy,
5) praca w godzinach nadliczbowych
polecenie pracy w godzinach nadliczbowych,
zakazy pracy w godzinach nadliczbowych wynikające z przepisów,
ustalanie przekroczeń dobowej i średniotygodniowej normy czasu pracy;
praca po dniu wolnym a doba pracownicza,
rozliczenie ponadwymiarowej pracy między dobami pracowniczymi,
wynagrodzenie i dodatki za godziny nadliczbowe – ustalenie wysokości i terminy wypłaty,
udzielenie czasu wolnego za pracę w godzinach nadliczbowych a wysokość wynagrodzenia,
praca w niedzielę i święta, praca w dniu harmonogramowo wolnym od pracy, praca w dniu wolnym z tytułu 5-dniowego tygodnia pracy i ich rekompensata,
6) godziny nadliczbowe pracowników zarządzających
7) czas pracy pracowników niepełnosprawnych,
8) wyjścia prywatne i ich odpracowywanie a rozliczanie czasu pracy
9) rozliczanie czasu pracy w podróży służbowej;
10) rozliczanie czasu pracy w przypadku korzystania przez pracowników ze szkoleń
17. Użytkowanie sprzętu firmowego przez pracowników – odpowiedzialność materialna, korzystanie niezgodnie z przeznaczeniem, używanie za zgodą pracodawcy do celów prywatnych
1) Odpowiedzialność materialna pracownika za sprzęt firmowy wykorzystywany przy wykonywaniu obowiązków służbowych – utrata, zniszczenie
2) Powierzenie pracownikowi narzędzi i innych podobnych przedmiotów z obowiązkiem zwrotu - odpowiedzialność materialna za mienie powierzone
3) Samochód służbowy a granice odpowiedzialności
4) Przypadki gdy pracownik może uwolnić się od odpowiedzialności – art.117, art. 124 § 3 k.p.;
5) Wykorzystanie narzędzi i urządzeń będących majątkiem pracodawcy niezgodnie z ich przeznaczeniem
18. Równe traktowanie w zatrudnianiu
1) Rekrutacja, dobór pracowników do zatrudnienia, odmowa nawiązania stosunku pracy a naruszanie zasady równego traktowania;
2) Nierówne traktowanie ze względu na warunki zatrudnienia;
3) Zgodność postępowania z zasadami współżycia społecznego;
4) Prawo do jednakowego wynagrodzenia a równe traktowanie w zatrudnieniu;
5) Zróżnicowanie sytuacji pracownika z uwagi na ochronę rodzicielstwa;
6) Typowanie pracowników do zwolnienia;
7) Odszkodowanie za naruszenie zasady równego traktowania.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:
1250.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1610 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 820
tel. 508 393 926
tel. (61) 4 152 036
tel. (61) 4 152 810

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Zdobyta wiedza

Korzyści dla użytkowników:
Omówienie aktualnego stanu prawnego jak również obowiązujących przepisów z praktycznego punktu widzenia.
Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom zdobycie cennych praktycznych umiejętności dzięki aktywnym warsztatom realizowanych w kameralnych grupach.
Jeżeli mają Państwo taką potrzebę istnieje możliwość omówienia, wyjaśnienia lub konsultacji konkretnej sytuacji wynikającej z Państwa praktyki zawodowej.

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER, doradca podatkowy, specjalizuje się w zagadnieniach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Od kilku lat wykładowca na kursach i szkoleniach dotyczących zagadnień kadrowo-płacowych, planowania i rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Departamencie Kadr i Płac dużej korporacji ubezpieczeniowej. Obecnie od 2007 roku prowadzi kancelarię zajmującą się obsługą kadrowo-płacową firm i doradztwem podatkowym. W codziennej pracy udziela wielu porad i rozwiązuje problemy jakie pojawiają się w związku z czynną obsługą firm w tej dziedzinie.
Autorka licznych artykułów w Portalu Kadrowym, Wydawnictwie Wolters Kluwer Polska. Oprócz wiedzy specjalistycznej posiada przygotowanie pedagogiczne zdobyte na studiach oraz certyfikat trenera. Program zajęć, przygotowana prezentacja, materiały dla słuchaczy, ćwiczenia, kazusy, stanowią program autorski, który dostosowany jest do potrzeb i oczekiwań Uczestników.


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2020-05-14 - Zakończenie: 2020-05-15


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2020-05-14 - Zakończenie: 2020-05-15


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2020-06-04 - Zakończenie: 2020-06-05

Cena: 1250 (PLN) + 23% VAT = 1537.5 PLN

UWAGA


Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji. 
Ostatnia aktualizacja oferty 2020-02-28 14:20:15

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Prawo Pracy w praktyce - Najnowsze zmiany 2020 - Kompendium obowiązujących przepisów. 2-dniowe szkolenie warsztatowe.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |