Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Planowanie Marketingowe. Budowa strategii sprzedaży


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Korzyści dla uczestników
• umiejętność tworzenia przewag konkurencyjnych firmy i produktów,
• zdobycie technik i umiejętności sprzedaży i komunikowania wyróżników zarówno podczas spotkań face to face z klientem, jak i poprzez media,
• poznanie strategii rozwoju oferty, produktów, rynków,
• poznanie technik promocyjnych stosowanych na rynkach międzynarodowych.

Program

1. Polityka produktowa – optymalny portfel produktowy:
• czym jest produkt,
• decyzje do podjęcia w ramach strategii produktu,
• jak stworzyć optymalny portfel produktowy,
• kiedy wprowadzać nowe produkty,
• zarządzanie marką. Lovemarks a brandy generyczne.
Ćwiczenie praktyczne jak stworzyć nowy produkt lub go udoskonalić.

2. Cele rynkowo-sprzedażowe oraz strategie marketingowe w różnych fazach cyklu życia produktu.

3. Pozycjonowanie produktu na tle konkurencji oraz w portfolio firmy:
• kto jest naszą konkurencją - analiza rynku i mapowanie konkurencji,
• definiowanie przewag konkurencyjnych w oparciu o mapy percepcji,
• analiza i adaptacja trendów rynkowych,
• jakie przewagi konkurencyjne wybrać do komunikacji/promocji,
• jak konstruować skuteczny przekaz o produkcie.
Ćwiczenie praktyczne -wypracowanie przewag konkurencyjnych.

4. Jak świadomie kształtować postrzeganie jakości produktu:
• lubię ale niekoniecznie kupuję - psychologiczne aspekty zachowań klientów,
• rola designu produktów B2B w postrzeganiu jakości,
• różnicowanie cenowe, a wpływ na wizerunek produktu,
• trendsetting w komunikacji.

5. Różnicowanie produktu w oparciu o segmentację klientów i analizę konsumentów:
• czy segmentacja jest zawsze korzystna dla firmy,
• segmentacja, a wybór rynku docelowego,
• szacowanie pojemności segmentów,
• jaką strategię działania wybrać - kiedy i jak zdywersyfikować produkt w zależności od segmentów.
Ćwiczenie praktyczne jak stworzyć segmenty i jaką wybrać strategię działania

6. Polityka cenowo-rabatowa i jej wpływ na wizerunek produktu:
• przesłanki rynkowe, a wybór strategii cenowej,
• wybór strategii cenowej, a wrażliwość na cenę,
• cena minimalna - analiza progu rentowności. Metody kalkulacji ceny.
CASE STUDY – reakcja lidera rynkowego na obniżkę cen ze strony konkurenta.

7. Prezentacja produktu i firmy językiem korzyści.

8. Elevator pitch - czyli jak się sprzedać w 30 sekund.
Ćwiczenie – wystąpienie i argumentacja.

9. Wejście na nowe rynki międzynarodowe - strategie rozwoju:
• różnice i podobieństwa między rynkiem polskim a zagranicznym - kroki i działania do podjęcia, aby zapewnić sobie sukces na rynkach międzynarodowych.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

CENA standardowa:
1690 PLN + 23% VAT = 2078.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1490 PLN + 23% VAT = 1832.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2018-06-06 08:54:36

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Planowanie Marketingowe. Budowa strategii sprzedaży
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2020 © Wszelkie prawa zastrzeżone Software House ENNOVA



Grupa ENNOVA: Ewidencja Czasu Pracy | System ATS | Intranet dla pracowników | System zarządzania szkoleniami | System dla HR | Ewidencja umów firmowych | HRtrendy.pl | CRM dla firm szkoleniowych | Obieg faktury kosztowych | boardroom.io