Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

PUBLIC RELATIONS DLA MAŁYCH i ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


Być człowiekiem sukcesu to znaczy cały czas zachowywać się, jak ludzie sukcesu - zabawna teza stawiana w Ameryce ma głęboki sens.

Małe przedsiębiorstwo, które potrafi dobrze "sprzedawać się" medialnie może stać się w krótkim czasie dobrze odbierane na rynku i wykreować silną w swoim segmencie markę.

Dobry PR to sposób na rosnącą konkurencję, nie bez przyczyny mówi się, ze media to czwarta władza, która może zarówno zniszczyć, jak i wykreować trendy, mody, czy popyt na określone produkty.

Jak nawiązać kontakty z mediami i jak zyskać ich przychylność? Jak odpowiednimi działaniami z dziedziny PR utrzymać stałych i zdobywać nowych klientów?

Na te pytania odpowie właśnie nasze szkolenie.

Wielu przedsiębiorców uważa, że public relations to dziedzina zarezerwowana dla dużych i bogatych korporacji, które stać na zatrudnianie sztabu fachowców i kreatorów wizerunku, czy rzeczników prasowych.

Nic bardziej mylnego.

Umiejętne działanie PR można prowadzić i w małej firmie, wcale nie ponosząc specjalnych kosztów. Jak? No właśnie!

NAJLEPSZE SZKOLENIA W B&O NAVIGATOR!

Program

Program szkolenia

1. PUBLIC RELATIONS - CO TO TAKIEGO?
a) Definicje działań PR.
b) Czemu służy dziedzina zwana public relations, co odróżnia ją od marketingu?
c) PR jest wszędzie, stosując go sami czasem nie wiemy, że to właśnie on.
d) Skuteczny PR przedsiębiorstwa, marki, osoby.
e) Podstawowe mechanizmy i narzędzia, którymi posługuje się PR.
f) Koszt działań, czyli PR nie musi być drogi.

2. PR JAKO WSPARCIE DLA FIRMY.
a) Co to jest komunikacja zewnętrzna.
b) Rodzaje komunikatów zewnętrznych.
c) Kanały komunikacji PR.
d) Wzmocnienie pozycji rynkowej działaniami PR.
e) Lokowanie działań PR w małej firmie.

3. MEDIA WOBEC MAŁYCH FIRM.
a) Rynek mediów - prasa, radio, telewizja.
b) Media branżowe i lokalne.
c) Wzbudzanie zainteresowania medialnego.
d) Jak wybrać media, które skutecznie wypromują małą firmę.
e) Mały może w mediach ... tyle samo, co duży.

4. BUDOWANIE RELACJI Z MEDIAMI.
a) Czym jest mailing?
b) Tworzenie baz danych na potrzeby PR.
c) Współpraca z mediami w małej firmie.
d) Utrzymywanie stałych kontaktów z mediami, lobbing.

5. KONTAKTOWANIE SIĘ Z MEDIAMI.
a) Podstawowe formy kontaktów z mediami.
b) Czy małym firmom są potrzebne konferencje prasowe?
c) Formy skutecznego kontaktowania się z mediami w małej firmie.
d) Opracowanie komunikatów na potrzeby mediów.
e) Prowadzenie działań PR bez zatrudniania specjalistów.
f) Występowanie w mediach.

6. KRYZYS W FIRMIE.
a) Rozpoznawanie sytuacji kryzysowej i jej przyczyn w firmie.
b) Kampanie negatywne, konkurencja nie śpi.
c) Udzielanie odpowiedzi reaktywnych, reagowanie na atak konkurencji.
d) "Złota Godzina", czas na podjęcie działania.
e) Opracowywanie strategii działania w sytuacji kryzysowej.

7. PR MAŁEJ MARKI, PRODUKTU, USŁUGI.
a) Tworzenie tożsamości przedsiębiorstwa.
b) Marka a logo.
c) Wspieranie produktów i usług.
d) Eventy w małej firmie.
e) Rola Internetu.

8. KREOWANIE WIZERUNKU FIRMY.
a) Ustanowienie wizerunku firmy.
b) Prezentowanie wyników.
c) Przygotowywanie informacji o firmie.
d) PR w kontaktach z klientami.
e) Konstruowanie prezentacji na potrzeby klientów, kontrahentów, pracowników.

Zdobyta wiedza

Cele szkolenia

W ciągu dwudniowych zajęć nauczysz się jak na własny użytek prowadzić PR małej firmy. Jak być jej rzecznikiem, do jakich mediów można i warto a o jakie nie trzeba się troszczyć będąc przedsiębiorcą zajmującym stosunkowo niewiele miejsca na rynku.

Nasze warsztaty pomogą nabrać pewności siebie w trakcie publicznego prezentowania swoich produktów i firmowych osiągnięć, czy kontaktów z klientami.

Wspólnie zastanowimy się i wybierzemy drogę skutecznego działania PR, które ma szansę poprawić wizerunek firmy, jej wyniki, a w konsekwencji przynieść większe zyski.

Wszystkie wiadomości będzie można przećwiczyć w praktyce.

Szkolenie zostało skonstruowane w taki sposób, aby wykłady interaktywne, warsztaty i dyskusje były przeplatane specjalne opracowanym na potrzeby szkolenia programem praktycznych zajęć. Pomyślano je w taki sposób, aby zdobywana w czasie szkolenia wiedza była na bieżąco stosowana i weryfikowana.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat B&O Navigator

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Centrum Szkolenia GEOVITA w Jadwisinie
Rozpoczęcie: 2007-12-10 - Zakończenie: 2007-12-11

Cena: 1895 (PLN) (zwolnione z VAT)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: PUBLIC RELATIONS DLA MAŁYCH i ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
Organizator: B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |