Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Przejdź do formularza kontaktowego

PROFESJONALNE NEGOCJACJE


Celem szkolenie jest nabycie umiejętności stosowania skutecznych technik negocjacyjnych, poznanie sposobów radzenia sobie z trudnym partnerem. Poznanie technik zwiększających efektywność menadżerów i handlowców oraz poznanie, identyfikowanie i utylizowanie manipulacji stosowanych przez drugą stronę.

Uczestnicy szkolenia poznają techniki negocjacyjne, które będą potrafili stosować właściwe na danym etapie rozmów. Wprowadzając w życie zasadę obustronnego zwycięstwa, uzyskają możliwie najlepsze wyniki negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z negocjacyjnym partnerem. Poznając socjotechniki, będą świadomie je wykorzystywać oraz bronić się przed "brudnymi chwytami".

Program

Negocjator – w poszukiwaniu ideału.
Mózg myśli, instynkt kieruje - Biologiczne podstawy negocjacji. „Neandertalczyk” w każdym z nas – pomaga czy przeszkadza w negocjacjach?
Profil idealnego negocjatora.

Psychologiczne podstawy negocjacji.
Pierwszorzędowy wybór strategiczny.
Kiedy podejmujemy negocjacje?
Czy mamy inne wyjście?


Drugorzędowy wybór strategiczny
Negocjacje integracyjne (wygrana/wygrana) – czy to w ogóle możliwe? Negocjacje dystrybucyjne (wygrana/przegrana)
A co z tym wszystkim mają wspólnego relacje?

Zasady zagarniacza. (dążącego do wygranej kosztem drugiej strony)
Poznaj broń „przeciwnika” - sposoby rozpoznawania i utylizowania zachowań i taktyk dystrybucyjnych.
Teoria gier a realne negocjacje.


Dylemat więźnia.
Informacja – jej rola w negocjacjach.
Komunikacja w relacji Klient/sprzedawca.
Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.

Sztuka przekonywania do własnego zdania.
Typologia słuchaczy/Klientów.
„Technologie” prezentacyjne.
Zwroty „parzące” i „nęcące”.
Technika kwitowania pytań.


Etapy negocjacji

Przygotowanie
Dlaczego większość pomija ten etap, i jakie są tego konsekwencje?BATNA – kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie w negocjacjach.
Bufory negocjacyjne, punkt oporu.

Otwieranie
Jak Cię widzą tak Cię piszą. - Rola i znaczenie „opakowania”.
Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem.
Techniki otwarcia.

Przedstawianie się, prezentowanie firmy, elementy etykiety biznesowej.
Opakowywanie
Techniki rozwinięcia.
Badanie potrzeb, metoda „rzucania kamieni”.
Prezentacja oferty.

Język korzyści.
Targowanie
Sprawdzone taktyki targowania.
Kiedy ustępować i jak nie popełnić błędu.
Sposoby radzenia sobie z impasem.

Zakończenie
Taktyki zakończenia.
Spisywanie ustaleń – kto, kiedy i dlaczego?
Jak sprawić aby druga strona była jeszcze bardziej zadowolona.

Negocjacje wygrana/wygrana (win / win) jako metoda rozwiązywania problemów i budowania pozycji na konkurencyjnym rynku.
Strategia szachowa – zasady negocjacji integracyjnych.

Trzeciorzędowy wybór strategiczny.
Co zrobić, gdy my chcemy negocjować integracyjnie a druga strona nie zamierza?
Taktyki sprowadzania „zagarniacza” na drogę integracyjną.







31 najczęściej stosowanych taktyk i chwytów negocjacyjnych.



Jak je rozpoznać i jak się przed nimi bronić?



Jak z nich bezpiecznie korzystać.







Indywidualny Plan Działania



Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy, ale i swojego życia?



Szczegółowe , pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.



Otrzymane certyfikaty

tak Cerrtyfikat VIDI

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

TOMASZ KUBICIUS



Zawsze profesjonalny a jednocześnie uśmiechnięty optymista, życzliwie patrzący na świat i otaczających go ludzi.



Jak mawiają klienci "... posiada nie często spotykaną umiejętność słuchania i dostrzegania rzeczywistych potrzeb klienta oraz dopasowywania się do nich wręcz idealnie."



Studiował Zarządzanie i Marketing na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz program MBA - Oxford Brookes University. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale serwisu ABB Zamech gdzie pracował również w zespole odpowiedzialnym za ciągłe usprawnianie procesów zachodzących w firmie oraz szkolenia wewnętrzne pracowników. Karierę kontynuował w fińskim koncernie YIT Polska (przemysłowe projekty inwestycyjne) pracując na stanowisku Dyrektora Finansowego a następnie Dyrektora Zarządzającego.



Od siedmiu lat współprowadzi firmę doradczo-szkoleniową Vidi - Centrum Rozwoju Kadr. Specjalizuje się w treningach z zakresu: profesjonalnej obsługi klienta, technik sprzedaży opartych na prezentowaniu wartości, zarządzania personelem i nowoczesnym przywództwem, wywieraniem pozytywnego wpływu na innych i efektywnej komunikacji.



lub

• Aneta Strzempek

Doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Śląskiego. Trener akredytowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Posiada wieloletnią praktyką z zakresu rozwoju zasobów ludzkich, ekspert ds. analiz i monitoringu projektów z zakresu Human Resources. Specjalista w zakresie komunikacji interpersonalnej Autorka materiałów szkoleniowych dla Sektorowych Programów Operacyjnych Rozwój Zasobów Ludzkich
Coach zewnętrzny ds rozwiązywania problemów interpersonalnych w przedsiębiorstwach


Miejsce: Kraków NOVOTEL Centrum Hotel
Rozpoczęcie: 2009-09-10 - Zakończenie: 2009-09-11

Cena: 1690 (PLN) (zwolnione z VAT)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: PROFESJONALNE NEGOCJACJE
Organizator: VIDI Centrum Rozwoju Kadr


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |