Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Negocjacje zakupowe i umowy handlowe


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON

Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12





Cele szkolenia
Pierwszego dnia szkolenia prawnik odpowie na pytania:
• jak skutecznie wyegzekwować poszczególne klauzule umowne?
• jak uniknąć błędów formalno - prawnych przy sporządzaniu umowy?
• jaka odpowiedzialność grozi nierzetelnemu kontrahentowi?
• jak prawidłowo zabezpieczyć wykonanie umowy?
• jaki jest obowiązek naprawienia szkody z tytułu nienależytego wykonania umowy?

Cele kolejnych dni:
Powszechny dostęp do informacji i rosnące doświadczenie sprzedawców powoduje, iż negocjacje zakupowe są w tej chwili bardziej wymagającym procesem niż miało to miejsce jeszcze kilka lat temu.
Jednym z kluczowych elementów do złamania schematu w jakim tkwią dzisiejsi „zakupowcy”, będzie analiza etapu w jaki dostawcy przygotowują się do negocjacji z nimi. Zmiana punktu widzenia, pozwoli na znacznie bardziej merytoryczne określenie jaki plan na negocjacje z naszą firmą przyjął Dostawca. Uczestnicy będą potrafili identyfikować sygnały zachowań taktycznych, manipulujących i emocjonalnych oraz zastosować odpowiednią kontrreakcję. Z drugiej strony, uczestnicy uzyskają wiedzę w zakresie sposobów kalkulacji rzeczywistych możliwości cenowych a co za tym idzie wielkości „bufora negocjacyjnego” z jakim mamy do czynienia. Poznają również nowoczesne techniki negocjacyjne, które są wdrażane w wielu firmach na całym świecie. Dzięki temu Uczestnicy będą mogli uzyskiwać większe ustępstwa podnosząc swoją skuteczność. Dodatkowo, posługując się miękkimi regułami wywierania wpływu uczestnicy szkolenia będą potrafili kształtować kontakty z Dostawcami w taki sposób aby osiągać swoje cele podtrzymując jednocześnie wysoki poziom relacji.

Program

I dzień

1. Weryfikacja kontrahenta na podstawie jawnych rejestrów oraz ewidencji, prawo reprezentacji podmiotów prawa handlowego, prokura.

2. Analiza zapisów umownych:
• zadatek a zaliczka,
• pojęcie i stosowanie kar umownych,
• odsetki za opóźnienie a odsetki za zwłokę,
• odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
• prawo do odstąpienia od umowy,
• zapis na sąd, zapis na sąd polubowny,
• wybór prawa właściwego.

3. Sposoby zabezpieczeń płatności w transakcjach handlowych:
• weksel,
• gwarancja bankowa,
• polisa ubezpieczeniowa,
• pułapki w zabezpieczeniach płatności w transakcjach handlowych.

4. Formy zabezpieczeń na majątku dłużnika:
• hipoteka,
• zastaw,
• przewłaszczenie na zabezpieczenie,
• zastrzeżenie własności rzeczy sprzedanej,
• poręczenie,
• przystąpienie do długu,
• przelew wierzytelności,
• pułapki w zabezpieczeniach na majątku dłużnika.

5. Podstawy postępowania sądowego w przypadku sporu na tle umowy sprzedaży, umowy o roboty budowlane, przewozu, spedycji.

6. Przedawnienie roszczeń.

7. Nowe reguły i przepisy dotyczące sprzedaży:
• wprowadzenie terminu wydania rzeczy (konsekwencje dla rynku motoryzacyjnego),
• nowe obowiązki informacyjne związane z umową sprzedaży, które muszą zostać zawarte w umowie.

8. Nowe przepisy i zasady dotyczące rękojmi. Uchylenie przepisów dotyczących niezgodności towaru z umową:
• w odniesieniu do obrotu profesjonalnego,
• w odniesieniu do obrotu konsumenckiego.

9. Gwarancja przy sprzedaży - nowe ujęcie. Konsekwencje likwidacji gwarancji z ustawy o sprzedaży konsumenckiej.

10. Zmiana przepisów dotyczących roszczenia sprzedawcy odnośnie producenta, hurtownika itd. w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej.

11. Nowe rozszerzone obowiązki przedsiębiorcy w umowach z konsumentami. Konsekwencje ich niedopełnienia:
• obowiązek informacyjny,
• ustawowe prawo odstąpienia przez konsumenta od umowy,
• zgoda na płatność za świadczenia, w tym dodatkowe.

12. Obowiązki informacyjne w umowach zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa:
• przedłużone prawo odstąpienia od umowy. Zmienione przesłanki uprawniające do odstąpienia,
• nowe formy dla oświadczenia o odstąpieniu,
• nowe zasady płatności i zwrotu należności i kosztów w przypadku odstąpienia od umowy,
• nowe obowiązki informacyjne na stronach internetowych www sprzedawcy i konsekwencje ich niedopełnienia.

13. Problematyka zawierania umów:
• oświadczenie woli,
• forma czynności prawnych, forma elektroniczna,
• forma dokumentowa - możliwość zawierania umowy przez maila,
• sposoby zawierania umów,
• oferta,
• aukcja, licytacja,
• negocjacje,
• problematyka związana z zawieraniem umów na odległość przez Internet.


II i III dzień

1. Scenariusze kształtowania relacji biznesowych ze względu na pozycję negocjacyjną:
• z monopolistą - „Dawid i Goliat”,
• z równorzędnym partnerem - „Przeciąganie liny”,
• ze słabszym partnerem - „Cytryna”.

2. Weryfikacja rzeczywistych możliwości cenowych przy negocjacjach zakupowych:
• Analiza oferty przy zastosowaniu Cost Model oraz VCA,
• Narzędzia analityczne umożliwiające drążenie „dna negocjacyjnego”,
• “Sztuczki” sprzedażowe Dostawców jako okazja do uzyskania przewagi taktycznej.

3. Najczęstsze błędy popełniane przez Kupców podczas:
• Negocjacji kontraktowych - materiały i środki produkcji,
• Negocjacji jednorazowych - środki trwałe,
• Konieczności renegocjacji ustalonych wcześniej warunków.

4. Planowanie sekwencji negocjacji w zależności od uzyskiwanych efektów
• Scenariusz wariantowy Fisher’a i Ury’ego - obniżanie poczucia siły przetargowej Dostawcy,
• Zasady konstruowania propozycji wiązanych,
• Metoda Matrycy Szachowej,
• Zmiana strategii podczas negocjacji umożliwiająca porozumienie.

5. Sposoby obrony na oddziaływanie emocjonalne Dostawców na Kupca:
• “Dobry Kumpel” – w rzeczywistości : pozorne partnerstwo,
• “Uniżony sługa” - w rzeczywistości : zmiękczanie poprzez wzbudzanie litości,
• “Chłodny analityk” - w rzeczywistości : selektywne manipulowanie informacjami i danymi we własnym interesie.

6. Techniki reagowania w trudnych sytuacjach:
• Nowe fakty / informacje ze strony dostawcy - np. konieczność wprowadzenia podwyżki,
• Propozycje „wiązane” utrudniające rzeczywistą kalkulację ceny zakupu,
• Przedłużający się impas - demonstracja postawy Dostawcy “nie muszę, nie zależy mi”.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Rozpoczęcie: 2019-04-09 - Zakończenie: 2019-04-11


Miejsce: Kraków - Best Western Efekt Kraków****
Rozpoczęcie: 2019-05-28 - Zakończenie: 2019-05-30


Miejsce: Gdańsk - Novotel Marina***
Rozpoczęcie: 2019-06-04 - Zakończenie: 2019-06-06

CENA standardowa:
2190 PLN + 23% VAT = 2693.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1890 PLN + 23% VAT = 2324.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Ostatnia aktualizacja oferty 2018-12-12 15:36:13

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Negocjacje zakupowe i umowy handlowe
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io