Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: ASYLON Ośrodek Psychoedukacyjny

Przejdź do formularza kontaktowego

NEGOCJACJE ZAKUPOWE /KUPIECKIE




1.      Wiedza na temat:



-          przyczyn i dynamiki sytuacji konfliktowych w negocjacjach zakupowych



-          podstawowych strategii i taktyk negocjacji zakupowych



-          zasad i etapów negocjacji win to win w negocjacjach handlowych



-          manipulacji w negocjacjach



 2.      Doskonalenie umiejętności :



-          analizowania zagadnień negocjacyjnych



-          prowadzenia negocjacji zakupowych



-          diagnozowania manipulacji



-          stosowania kontrmanipulacji w poszczególnych fazach negocjacji zakupowych



-          asertywnej komunikacji



-          komunikowania niewerbalnego („języka ciała”)



-          utrzymania dystansu emocjonalnego.



 3.      Kształtowanie nastawienia „wygrana – wygrana” (win to win) do:



-          procesu  negocjacji



-          stron



-          własnej roli.



 4.      Diagnoza własnego stylu negocjowania.

Program



Ø      Wizerunek negocjatora i organizacji negocjującej



Ø      Negocjacje a konsultacje i dyktat



Ø      Procedura jednego tekstu - poprzedzające konsultacje  wewnętrzne pomagające



       negocjatorowi określić cel  w pertraktacjach ze stroną negocjacji



Ø      Zasady i czynniki skutecznych negocjacji zakupowych



Ø      Znaczenie BATNA w negocjacjach 



Ø      Negocjacyjna strategia pozycyjna, przetargowa  „wygrana-przegrana”



Ø      Generalne zasady targowania się



Ø      Manipulacje i kontrmanipulacje w negocjacjach zakupowych.



Ø      Negocjacje rzeczowe (Harvardzki Projekt Negocjacyjny)



Ø      Spór konstruktywny w negocjacjach



Ø      Procedury negocjacji zakupowych



o        wytyczne negocjacyjne (arkusz przygotowawczy)



o        pertraktacje - ustalenie reguł i harmonogramu, etapy negocjacji, przełamywanie impasu, postęp (arkusz analizy), protokoły zbieżności i rozbieżności



Ø      Typy negocjatorów



Ø      Asertywność w negocjacjach zakupowych - komunikaty wytrychy



Ø      Mowa ciała w negocjacjach



Ø      Zachowanie dystansu emocjonalnego



Ø      Analiza osobistego stylu negocjacji



Ø      Trudne sytuacje w negocjacjach zakupowych - analiza przypadków z realiów zawodowych



 


Otrzymane certyfikaty



      Certyfikat ukończenia szkolenia zgodny z rozporządzeniem  Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych (Dz.U. Nr 31/2006r., poz. 216)



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący



Właścicielka i dyrektor firmy szkoleniowo - doradczej ASYLON Ośrodek Psychoedukacyjny.                                                Wieloletni praktyk negocjacji zakupowych i sprzedażowych.  Prowadzi warsztaty negocjacyjne i z psychologii zarządzania m.in. w Szkole Głównej Handlowej, Akademii Sztuk Pięknych, Business Centre Club, Centrum Metodycznym Psychologii,  Fundacji Promocji Kadr.  Mediator z list Polskiej Korporacji Mediatorów i  Sądu Apelacyjnego w Warszawie. Uczestniczy jako doradca negocjacyjny i facilitator w negocjacjach prowadzonych przez firmy i instytucje.                                                   Doświadczony trener biznesu, superwizor Zespołu Trenerów ASYLON OP.

Absolwentka Wydziału Psychologii i Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego.

Ukończyła Podyplomowe Studium PAN "Strategie psychologiczne w zarządzaniu i biznesie"  oraz z zakresu zarządzanie kadrami na SGH.

Autorka wielu publikacji z zakresu psychologii stosowanej w zarządzaniu i biznesie. Brała udział jako prelegent w wielu konferencjach i seminariach z zakresu zarządzania  i negocjacji.

Udzieliła  kilkadziesiąt wywiadów jako ekspert psychologiczny w kwestiach związanych  z zarządzaniem ludźmi i umiejętnościami psychologicznymi w biznesie.

Członek kilku profesjonalnych organizacji i stowarzyszeń branżowych polskich i międzynarodowych, m.in. Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Bussines Centre Club, Harvard Club Polska.

Specjalizuje się w programowaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu wizerunku publicznego, zarządzania i negocjacji. Szkolenia prowadzi metodami interaktywnymi (warsztatowymi) dynamicznie i po partnersku.                                             Prowadzi projekty audytu personalnego i coachingu oraz  Assessment / Development Centre w rekrutacji i selekcji menedżerów i specjalistów.


UWAGA

Warszawa Centrum, ul. Trębacka 4 (siedziba Krajowej Izby Gospodarczej), w pobliżu Teatru Wielkiego



Miejsce: ul. Trębacka 4, Warszawa
Rozpoczęcie: 2011-12-15 - Zakończenie: 2011-12-16

Cena: 1300 (PLN) + 23% VAT = 1599 PLN

UWAGA

Zniżki na www.asylon.pl/szkolenia otwarte
Ostatnia aktualizacja oferty 2011-09-22 12:30:41

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: NEGOCJACJE ZAKUPOWE /KUPIECKIE
Organizator: ASYLON Ośrodek Psychoedukacyjny


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |