Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia

Przejdź do formularza kontaktowego

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI


W naszym życiu wszystko zależy i opiera sie na prawidłowej negocjacji, w której według starej zasady sukcesem jest gdy każdy wygrywa.

W konkurencyjnym i trudnym dla firmy rynku gdy potencjalny klient ma wiele ofert zbliżonych cenowo i jakościowo zmuszeni jesteśmy nie tylko do presji na cenę ale również do działań związanych z « uatrakcyjnieniem » marketingowym naszej oferty oraz do umiejętnych działań negocjacyjnych.

Dzisiejszy klient na rynku polskim i europejskim jest coraz bardziej wymagający, nazywamy go nieczęsto trudnym i niewiernym, ale w rzeczywistości chyba po prostu często go dostatecznie nie rozumiemy a jako firma proponująca swoje produkty czy usługi na rynku przede wszystkim winniśmy zrozumieć naszego klienta, przewidzieć jeśli to możliwe jego zachowania, jego motywacje w procesie zakupu produktu czy usługi i w konsekwencji lepiej przygotować się do negocjacji.

Słusznym podejściem do negocjacji jest założenie, że negocjacje to współpraca w ramach, której pragniemy wprowadzić rozwiązanie, dzięki, któremu wszyscy wygrają. Jest to z pewnością sposób osiągania korzyści własnych przy jednoczesnej akceptacji ustępstw i zmian.

W ramach tej definicji negocjacja wymaga od nas dużej dozy kreatywności, wyobraźni w poszukiwaniu takich rozwiązań, które zadowalają obie strony. Musimy również pamiętać, że podstawą negocjacji jest zasadnicza niezgodność co do jednego z elementów oferty, propozycji, usługi czy kontraktu. Jeśli zgoda na propozycję handlową jest całkowita, do negocjacji nie dochodzi.

Negocjujemy z dostawcą, z odbiorcą, z kooperantem. Każdy z nich, jako indywidualna osoba, reprezentuje określoną osobowość, wiedzę i doświadczenie a jednocześnie reprezentuje firmę z jej wizerunkiem, prestiżem , określoną siłą przetargową.
Popularnie mówi sie « ile mogę stracić, aby zarobić ». To powiedzenie dalej pozostaje aktualne, ale mniej prawdziwe, gdyż winniśmy doprowadzić do takiej negocjacji, która daje satysfakcje obu stronom.

Na szkoleniu zaprezentujemy nowe strategie i techniki negocjacyjne. Nauczymy jak wzmocnić swoją pozycję negocjacyjną. Pomożemy przeanalizować swoje błędy w procesie negocjacji, aby ich już ich nigdy nie powielać.

Program

1. WPROWADZENIE
• Sens negocjacji w firmie
• Konflikt jako wstęp do negocjacji
• Komunikacja w procesie negocjacji (zachowanie asertywne)

2. NEGOCJACJA - RÓŻNE ASPEKTY NEGOCJACJI

3. TECHNIKI, METODY, STRATEGIE, TAKTYKI - cele: osiągnięcie porozumienia w dyskusji, rozwiązanie problemu, łagodzenie konfliktu między stronami.

4. KLIMAT
• Czynniki potrzebne, aby osiągnąć sukces w negocjacji
• Dziewięć najczęstszych błędów w negocjacjach

5. ZDEFINIOWANIE PUNKTÓW NEGOCJACYJNYCH

6. ANKIETA NA TEMAT PRZYGOTOWANIA NEGOCJACJI

7. DROGA DO KONSTRUKTYWNEJ NEGOCJACJI - PRZEBIEG NEGOCJACJI

I WPROWADZENIE

II OPIS

UMIEJĘTNOŚĆ STAWIANIA PYTAŃ I SŁUCHANIA, POZYTYWNY STYL/ ODBIORCZY.
Cel: Określić, zrozumieć, ale nie rozwiązywać


III DYSKUSJA
CEL: Poznać, określić możliwe ustępstwa, przybliżyć się w dostrzegalny sposób do rozmówcy, unikać konfliktów związanych z wyrażaniem nadmiernego sprzeciwu

IV OSTATECZNA NEGOCJACJA

AKTYWNY STYL ODBIORCZY, POTWIERDZANIE, SPOKÓJ
CEL: Porozumienie

V KONKLUZJA

STYL POZYTYWNY, DYSPOZYCYJNOŚĆ
CEL: Zredagować umowę, uniknąć zakwestionowania

8. ZASADY RACJONALNEJ NEGOCJACJI wg Fisher`a i Ury


9. UMIEJĘTNOŚĆ ROZSĄDNEGO USTĘPOWANIA
• Spisanie możliwych ustępstw
• Oszacowanie ustępstw
• Rozsądnie ustępować
• Uzyskanie ustępstw w zamian

10. TAKTYKI NEGOCJACYJNE

11. STYLE ZACHOWAŃ

12. ZASADY NEGOCJACJI HANDLOWEJ
• Psychologia i techniki sprzedaży
• Etapy rozmowy handlowej
• Identyfikacja potrzeb i zdobywanie informacji
• Prezentacja oferty i pokonywanie zastrzeżeń

13. NEGOCJACJE W KONTEKŚCIE WIELOKULTUROWYM

14. ĆWICZENIA I GRY SYMULACYJNE
• „Wygrany wygrany”
• NASA”
• Przypadek „pracownik- pracodawca"

Obszary negocjacji możemy podzielić na trzy główne poziomy:
• międzyludzki
• między organizacjami, instytucjami, firmami
• międzynarodowy, pomiędzy krajami

Poziomy te mogą się często ze sobą krzyżować czy nakładać. Negocjujemy z dostawcą, z odbiorcą, z kooperantem. Każdy z nich, jako indywidualna osoba, reprezentuje określoną osobowość, wiedzę i doświadczenie a jednocześnie reprezentuje jakąś firmę z jej wizerunkiem, prestiżem, określoną siłą przetargową. Ważne jest, aby określić warunki negocjacji, czasami po prostu nie warto podejmować się jej, a jeśli warto to należy dokładnie poznać etapy i fazy prowadzenia negocjacji od przygotowania negocjacji, ustalenia celów, stanowisk, miejsca etc aż do fazy realizacji i kontroli.

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Specjalistka w dziedzinie strategii międzynarodowych, eksportu i marketingu. Doradca małych i średnich firm w Polsce i we Francji w zakresie prawnym, handlowym i marketingowym. Wykładowca w prestiżowej francuskiej Wyższej Szkole Handlowej w Lyonie. W latach 1999-2001 konsultantka Izby Przemysłowo-Handlowej w Lyonie i prezes „Razem Polska” – firmy oferującej pomoc francuskim MŚP w zakresie zarządzania firmą i personelem, zarządzania finansami firmy, prowadzenia akcji marketingowej i promocji, poszukiwania nowych klientów, poszukiwania i weryfikacji partnerów dla firm MSP przy ich wchodzeniu na rynki wschodnie. Ponad wszystko liczy się dla niej rodzina, pływanie, słońce i dobra kuchnia.

UWAGA

Serdecznie zapraszamy do pięknych wnętrz Hotelu usytuowanego w centrum Mikołowa.
Wysoki poziom obsługi,niepowtarzalny klimat oraz oryginalna aranżacja wnętrza pozwoli Państwu miło spędzić czas szkolenia.

Przy rezerwacji noclegu mają Państwo zapewniony pobyt w komfortowych i gustownie wyposażonych pokojach z łazienkami.
Każdy pokój posiada telewizję satelitarną, telefon oraz szybkie łącze internetowe.



Miejsce: Mikołów k/Katowic
Rozpoczęcie: 2008-02-27 - Zakończenie: 2008-02-28

CENA standardowa:
799 PLN (zwolnione z VAT)

CENA ze ZNIŻKĄ:
699 PLN (zwolnione z VAT)

UWAGA

CENA PROMOCYJNA: 699,00 PLN za udział drugiej i każdej następnej osoby zgłoszonej przez tę samą firmę


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI, ODBIORCAMI I KOOPERANTAMI
Organizator: PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |