Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Metody oceny, weryfikacji i wyboru dostawców - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Zoptymalizuj funkcje zakupowe w organizacji!


Metody oceny, weryfikacji i wyboru dostawców - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Zoptymalizuj funkcje zakupowe w organizacji!

Grupa docelowa:
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na zoptymalizowaniu procesów zakupowych w organizacji.
W szczególności do udziału w warsztatach zachęcamy:
-kadrę zarządzającą,
-menedżerów ds. logistyki,
-menedżerów i specjalistów ds. zakupów,
-negocjatorów,
-osoby zainteresowane tematem wyboru i współpracy z dostawcami.

Cel szkolenia:
• Zapoznanie Uczestników z aktualnym stanem nauk badających sytuację związaną z dostawami;
• Przekazanie wiedzy dotyczącej strategii zaopatrzenia przedsiębiorstwa, rodzajów zakupów oraz sporządzenia planów zakupów;
• Określenie miejsca i roli logistyki zaopatrzenia przedsiębiorstwa;
• Poznanie sposobów określenia siły przetargowej: dostawca-odbiorca;
• Trening przygotowania i prowadzenia skutecznych negocjacji zakupowych z dostawcami według przyjętych kryteriów, metod, zasad, etapów i standardów;
• Rozwijanie umiejętności planowania i zakupów według nowoczesnych, skutecznych koncepcji i metod;
• Uwzględnienie koncepcji i metod kończących współpracę z danym dostawcą;
• Poznanie rozwoju poszczególnych etapów budowania i rozwoju relacji z dostawcami. 

Program

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

Wstęp:
• Przywitanie
• Podanie tematu, zagadnień i logistyki szkolenia
• Przedstawienie Uczestników i ich oczekiwań
• Ćwiczenie wprowadzające w temat
1. Wprowadzenie:
• Nauki badające i rozwiązujące zagadnienia związane
z zaopatrzeniem
• Zarys podstawowych pojęć z obszaru zaopatrzenia przedsiębiorstwa produkcyjnego:
- strategie zaopatrzenia
- rodzaje zakupów
- plan zakupów – planowanie a przewidywanie
• Miejsce i rola zaopatrzenia w przedsiębiorstwie.
2. Zasady heurystyczne budowania zindywidualizowanych metod badawczych zaopatrzenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym:
• Metody badawcze dla fazy wstępnej procesu „AIDA” zaopatrzenia
a) określenie potrzeb i możliwości odbiorcy
- siła przetargowa
- SWOT, Analiza Strukturalna;
• Wpływ kosztów na metodykę wyboru dostawców
a) badanie potrzeb i możliwości dostawcy
- siła przetargowa
- SWOT, pozycjonowanie, portfel dostawców
- koszt gromadzenia, utrzymania
- funkcje przewidywalnych kosztów współpracy z dostawcami
- obliczanie prawdopodobieństwa wystąpienia zakłóceń we
współpracy z potencjalnym dostawcą ze względu na jego
lokalizację i inne cechy,
b) warsztaty;
• Koncepcje i metody dla fazy realizacji, controlingu, decyzji
a) weryfikacja jakości działania i współpracy z wybranym
dostawcą – ABC, XYZ, wskaźniki poziomu obsługi klienta (wg projektu
b) system motywacyjny dla dostawców
c) konflikty kosztów a ich optymalizacja
d) triki logistyczne
e) ECR – koncepcja i jej wpływ na strategie zaopatrzeniowe:
- tabele punktowe
- metody algorytmiczne USK (ustalenia stopnia kooperacji)
- zjawisko łagodnej siły
- bariery wejścia, wyjścia
f) procesy towarzyszące zaopatrzeniu
- kooperacja – szerokość, głębokość
- integracja – w pionie, wstecz, w przód
- fuzja – metoda interaktywna kolejnych przybliżeń
g) rozwiązania ratunkowe
h) Warsztaty
• Koncepcje i metody ustalania momentu końca współpracy
3. Negocjacje z dostawcami
• przygotowanie do negocjacji
• kiedy nie negocjować?
• Etapy negocjacji
• Strategie i techniki negocjacyjne
• Impas w negocjacjach,
• Manipulacje i gry wokół ceny
• warsztaty.
Zakończenie
• Podsumowanie warsztatów
• Przypomnienie najważniejszych zagadnień
• Wnioski i podsumowanie
• Zadanie do wykonania
• Wręczenie certyfikatów.

Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad

Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia

Inwestycja:
1490.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Warszawa: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1850 zł netto (+23% Vat)
Pozostałe miasta: Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym i kolacją: 1790 zł netto (+23% Vat)

Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 820
tel. 508 393 926
tel. (61) 4 152 036
tel. (61) 4 152 810

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA
Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.

Uwagi:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:
Metody wyboru, weryfikacja i ocena dostawców jest istotnym elementem funkcjonowania organizacji gospodarczej o zróżnicowanym profilu działania.
Optymalizacja zakupów, unikanie błędów polegających na wyborze niewłaściwych dostawców w sytuacji dużej konkurencyjności rynku powoduje utrzymanie poziomu dotychczasowego poziomu firm lub ich rozwój. Zbudowanie dobrych relacji pomiędzy dostawcą, a odbiorcą polegających na wspólnym osiąganiu założonych celów ilościowych, jakościowych i finansowych stanowi fundament funkcjonowania działów i osób odpowiedzialnych za logistykę i negocjacje z dostawcami.
Warsztat szkoleniowy, który Państwu proponujemy zwiększy skuteczność wyboru właściwych dostawców, według kryteriów adekwatnych do potrzeb danej firmy oraz obniży prawdopodobieństwo popełnienia błędów na tym polu. 

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

dr inż. Martin Daliga
Specjalizacja trenerska:

Doświadczony trener zarządzania i biznesu, coach i ceniony konsultant z zakresu negocjacji i mediacji. Specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie dla menedżerów, negocjatorów oraz w coachingu. Pracuje metodami autorskimi, warsztatowymi, w atmosferze partnerstwa. Jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, a najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada ponad kilkuletnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami. Od kilku lat prowadzi szkolenia, treningi umiejętności dla kadry zarządzającej, doradców zespołów pracy oraz mediatorów. Jako prelegent wykorzystuje aktywne metody pracy z uczestnikami szkoleń, przekazując im praktyczną wiedzę i umiejętności.
Trener

Zygmunt Dolata
Specjalizacja trenerska:

Ekspert SEMPER ds. negocjacji i mediacji. Trener biznesu, menedżer projektów, coach, wykładowca i konsultant HR. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi oraz pracowników wymagających wsparcia metodologicznego. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich. Ekspert ds. negocjacji, zarządzania, budowania relacji zawodowych i autoprezentacji oraz windykacji należności. Prowadzi wysoko oceniane szkolenia z zakresu negocjacji, autoprezentacji, specjalizuje się również w warsztatach z komunikacji interpersonalnej, obsługi klienta oraz radzenia sobie ze stresem. Uznany konsultant w zakresie zarządzania zmianą oraz kreowania wizerunku instytucji publicznych i przedsiębiorstw. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych. Zwycięzca Plebiscytu „Porady praktyków 2013” portalu Treco.pl. Finalista konkursu „Mówca znakomity” („Gazeta Wyborcza w Poznaniu, 2007r.). Twórca wielu programów rozwojowych. Absolwent Politechniki (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie – Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, komunikacja i promocja w biznesie – Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych – Centrum Doskonalenia Zarządzania we Wrocławiu i programu studiów podyplomowych MBA ZZL w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu). Posiada certyfikaty trenerskie Akademii Trenera grupy Hause of Skiils, dyplom ukończenia warsztatów trenerskich w Centrum Szkoleniowym JET Szymona Kudły oraz w firmie Nowe Motywacje. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera.


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2019-03-14 - Zakończenie: 2019-03-15


Miejsce: Poznań
Rozpoczęcie: 2019-02-18 - Zakończenie: 2019-02-19

Cena: 1490 (PLN) + 23% VAT = 1832.7 PLN

UWAGA

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-01-29 11:14:52

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Metody oceny, weryfikacji i wyboru dostawców - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. Zoptymalizuj funkcje zakupowe w organizacji!
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2017 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl |PortalSprzedazy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io