Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Proconsulting Małgorzata Milcarz i Wspólnik Spółka Jawna

Przejdź do formularza kontaktowego

Menedżer i jego zespół-zarządzanie zespołem, motywowanie


Szanowni Państwo,

Bardzo serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniu:
„ Menedżer i jego zespół - zarządzanie zespołem, motywowanie ”
Celem szkolenia jest ukazanie zależności miedzy pracą prawdziwych zespołów a wynikami całej firmy. W pierwszym dniu szkolenia omówione zostaną zagadnienia efektywnej komunikacji z pracownikami w różnych sytuacjach zawodowych. Drugi dzień poświęcony zostanie właściwemu przydzielaniu zadań podwładnym o różnych umiejętnościach i kompetencjach. Wskazane zostaną również sposoby i przykłady motywowania ich do codziennej pracy i rozpoznawania ich indywidualnych potrzeb.
Szkolenie to pozwoli wystandaryzować zachowania kierownicze i odpowiedzieć na pytania:
• na czym polega specyfika prawdziwych zespołów
• jakie są podstawowe zasady ich funkcjonowania
• od czego zależy efektywność zespołów oraz co wpływa, na jakość uzyskiwanych wyników
• jakie są optymalne warunki sprawnego działania zespołów

Program

Program szkolenia:


Dzień 1.

1. Jak skutecznie komunikować się z zespołem – zasady komunikacji w zarządzaniu
• Jak rozpoznać własny styl komunikacyjny i dostosować go do potrzeb kontaktów z pracownikami ?
• Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami – zasady przekazywania konstruktywnej krytyki;
Ćwiczenia:
- test na styl komunikacyjny, omówienie testu, wykazanie słabych i mocnych stron uzyskanych wyników, wskazanie
możliwości poprawy tych czynników, które zwiększają efektywność kontaktów z pracownikami;
- symulacja kilku sytuacji rozmów z pracownikami (kierownik – grupa, kierownik – pracownik);
- case o pracowniku, który nie osiąga stawianych przed nim celów i zaprzecza realności oceny kierownika – jak
przekazywać konstruktywna krytykę.

2. Jak umiejętnie współpracować z zespołem pracowników
• Wykorzystanie procesów grupowych w zarządzaniu zespołem;
• Kultura organizacyjna a funkcjonowanie zespołu ćwiczenie quinna;
Ćwiczenia:
- jak z grupy ludzi zrobić efektywny zespół – case na przebieg wszystkich etapów rozwoju zespołu – dyskusja;
- trening – od grupy do zespołu – gra zespołowa, omówienie gry, komentarze dotyczące oceny wszystkich członków
poszczególnych zespołów (każdy ocenia każdego – ocena tylko do wiadomości ocenianych).

3.Umiejętności menedżerskie w zarządzaniu zespołem
• Cechy osobowościowe menedżera – style kierowania;
• Identyfikacja własnego stylu kierowania;
• Jak przekazywać zadania i dopasowywać je do kompetencji podwładnych?
• Monitoring i ocena wykonania zadania przez pracownika;
Ćwiczenia:
- test na style kierowania, omówienie wyników;
- case – diagnoza wiedzy i umiejętności w zespole;
- symulacja zebrania i przekazanie zadań pracownikom odpowiednich do wcześniej zrobionej diagnozy, dyskusja na temat
sposobów monitorowania wykonania zadań i etapów zadań.

17.00 Zakończenie I dnia zajęć


Dzień 2.

4. Umiejętności menedżerskie w zarządzaniu zespołem C.D.
• Jak postępować w przypadku, gdy pracownicy nie wywiązują się z powierzonych im zadań?
• Kiedy delegowanie zadań może stać się czynnikiem motywującym a niefrustrującym;
• Jaki wpływ ma wyznaczanie celów w przedsiębiorstwie na pracę menedżera?
Ćwiczenia:
- case nt. delegowania zadań, dyskusja nad narzędziami wpływu na pracowników;
- diagnoza motywacyjnych ego i de motywacyjnych czynników w ramach delegowania uprawnień – praca w podzespołach,
dyskusja;
- case nt. determinowania pracy menedżera przez cele – możliwe konsekwencje dla zespołu.

5. W jaki sposób motywować pracowników
• Jakie wartości i czynniki motywują pracowników waszego zespołu?
• Pozamaterialne sposoby motywowania – identyfikacja potrzeb personelu;
• Budowanie autorytetu, czyli jak rozdzielić relacje zawodowe i osobiste.
Ćwiczenia:
- mini test motywacyjny – orientacja na cel czy na problem dyskusja, – co mogą oznaczać wyniki dla zespołu i samego
menedżera;
- case, – co motywuje do pracy – pozamaterialne sposoby motywowania, – kiedy działają efektywnie, co w organizacji je
warunkuje;
- ćwiczenie w podzespołach – jak i kiedy budujemy autorytet, dyskusja w podzespołach, potem dyskusja plenarna;

6. Niepopularna decyzja- jak ją przekazać
• Sposoby uzasadniania niepopularnych decyzji;
• Feedback, jako metoda przekazywania informacji.
Ćwiczenia:
- zmiany a niepopularne decyzje – case i symulacja wynikająca z case’u – kamera;
- różnie sposoby stosowania feedback’u – czynniki różnicujące, dyskusja, podsumowanie ćwiczenia, podsumowanie
szkolenia.

7. Pytania i zakończenie szkolenia

Zdobyta wiedza

Po ukończeniu treningu jego uczestnicy powinni umieć:
• zastosować w swoim środowisku model efektywnej pracy zespołowej wybierając sposób motywowania;
• rozpoznać i przeanalizować podstawowe zachowania, które poprawiają relacje w zespole zwłaszcza w sytuacjach trudnych, konfliktowych;
• zrealizować takie efektywne techniki komunikacji w zespołach, które pozwolą na poprawienie wydajności;
• odkryć czynniki, które umożliwiają innym pracownikom zespołu realizację ich indywidualnych potrzeb;
• stosować asertywne techniki w sytuacjach o charakterze konfrontacyjnym;
• przekazywać feedback i oceny pracownikom niespełniającym oczekiwań pracodawcy.

Otrzymane certyfikaty

Uczestnicy po zakończeniu warsztatów otrzymują certyfikat.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie jest prowadzone przez Izabelle Gielnicką, trenera i doradcę oraz absolwentkę Szkoły Głównej Handlowej. Pani Izabella sowje menedżerskie doświadczenie zdobyła m.in. w Krajowej Izbie Gospodarczej (na stanowisku: główny specjalista ds. programów zagranicznych) i Wirtualnej Internetowej Akademii Biznesu (na stanowisku: Dyrektor ds. Programowych); Była trenerem Krajowej Izby Gospodarczej przy programie PHARE. Prowadzi własne, autorskie zajęcia z zakresu zarządzania i zarządzania międzynarodowego. Doradzała i szkoliła m.in. Kredyt Bank, zarząd Mostostalu Zabrze, Żagiel S.A.,PTK Centertel, British & American Tobacco, Ernst & Young -D. Janczak i Wspólnicy, Nissan Poland Ltd., Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, Doradcy Prawni, Jabil Sp. z o.o., Merck S.A. Zawodowa specjalizacja: szeroko rozumiane komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem: kultura organizacyjna, techniki sprzedaży; komunikacja interpersonalna związana z odpieraniem argumentów, radzeniem sobie z agresywnymi pytaniami


Miejsce: Warszawa, hotel Novotel Warszawa Airport
Rozpoczęcie: 2008-06-09 - Zakończenie: 2008-06-10

Cena: 1950 (PLN) + 23% VAT = 2398.5 PLN

UWAGA

W przypadku zgłoszenia większej ilości osób - rabat


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Menedżer i jego zespół-zarządzanie zespołem, motywowanie
Organizator: Proconsulting Małgorzata Milcarz i Wspólnik Spółka Jawna


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |