Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Marketing Wystawienniczy


Seminarium autorskie, oparte jest na oryginalnych materiałach badawczych, naukowych, poglądowych pochodzących z własnej monografii prowadzącego. Monografia została opublikowana w wydawnictwie Business Press Ltd. (Rzeczpospolita) w serii wydawniczej Biblioteka Businessman'a promowanej przez miesięcznik Businessman Magazine.

Monografia jest pierwszą polska próbą strukturalnego podejścia do kwestii marketingu wystawienniczego. Seminarium prezentuje rozszerzoną wersję wykładu wraz z sesją ćwiczeniową, nakierowana na budowanie profesjonalnego podejścia do targów i wystaw w przedsiębiorstwie.

Strukturalne włączenie strategii targowej w strategię marketingową firmy. Świadomość kosztów i sposoby oceny skuteczności rynkowej przedsięwzięć targowych i wystawienniczych. Znalezienie właściwego miejsca dla targów w strategii marketingowej firmy. Propozycja systematycznego podejścia do organizacji wystaw i ekspozycji targowych i utrzymania zgodności przedsięwzięć targowych z pozostałymi działaniami marketingowymi firmy.

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Adam Drab - doktor nauk ekonomicznych, trener i wykładowca, ma dwudziestoletni staż jako nauczyciel akademicki i szkoleniowiec, posiada kwalifikacje Brytyjskiego Instytutu Zarządzania, był wykładowcą Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Strathclyde University w Glasgow. Dr Adam Drab ukończył również podyplomowe studia pedagogiki i psychologii na Uniwersytecie Śląskim. Doktoryzował się z marketingu: psychologia ekonomiczna i behawioryzm rynkowy. Jest autorem monografii Marketing wystawienniczy, czyli jak odnieść sukces na targach, Rzeczpospolita Business Press, Warszawa 1995 oraz współautorem poradnika Reklama w praktyce, Wiedza i Praktyka, Warszawa 2000. Aktualnie jest adiunktem Zakładu Marketingu Instytutu Zarządzania i Marketingu Akademii Jana Długosza w Częstochowie.


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Marketing Wystawienniczy
Organizator: Toptrade Krzysztof Fiech


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |