Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo

Przejdź do formularza kontaktowego

Logistyczna obsługa handlu elektronicznego


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.







POWOŁAJ SIĘ NA PORTAL I ODBIERZ RABAT PRZEZ TELEFON







Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 10





Opis szkolenia i cel




Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów każdego szczebla zarządzania, którzy realizują zadania w zakresie szeroko rozumianej logistycznej obsługi handlu elektronicznego. W trakcie zajęć uczestnicy szkolenia nabędą praktyczną wiedzę dotyczącą metod i technik oraz zasad zarządzania logistyką w obszarze handlu elektronicznego zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym.



Czas trwania



16 godzin dydaktycznych - 2 dni

Program

1. Wprowadzenie

• Internet jako współczesny kanał dystrybucji

• Uwarunkowania zarządzania logistyką w handlu elektronicznym

• Zalety i wady handlu elektronicznego w kontekście zarządzania logistyką

• Handel elektroniczny jako alternatywa dla tradycyjnego kanału dystrybucji



2. Zarządzanie logistyką w handlu elektronicznym

• Podstawowe problemy decyzyjne w logistyce handlu elektronicznego

• Etapy procesu decyzyjnego w logistyce handlu elektronicznego



3. Wybrane modele logistyczne w handlu elektronicznym

• Outsourcing logistyczny – (współpraca z 3PL i 4PL, Dropshipping)

• Model “długiego ogona”



4. Obszary logistyki w handlu elektronicznym (zaopatrzenie, obsługa magazynu, wysyłka)

• Analiza popytu w sklepie internetowym

• Prognozowanie popytu w sklepie internetowym

• Budowa profilu popytu

• Decyzje asortymentowe

• Współpraca z dostawcami

• Klasyfikacja dostawców – macierz Kraljica

• Podstawowe wskaźniki w gospodarce zapasami - wskaźnik pokrycia i rotacji, wskaźnik in-stock

• Zapas bezpieczeństwa – metody wyznaczania

• Systemy odnawiania zapasów (ROP, ROC)

• Metoda ABC/XYZ

• Organizacja magazynu w sklepie internetowym

• Wyposażenie magazynu w sklepie internetowym

• Sposoby składowania / metody składowania

• Rekomendowane metody i techniki kompletacji

• Prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie wysyłanych towarów

• Organizacja dostaw (m.in.: problem ostatniej mili i rekomendacje w tym zakresie)

• Technologie wspierające logistyczną obsługę handlu elektronicznego



5. Logistyczna obsługa klienta w handlu elektronicznym

• Budowa procedury logistycznej obsługi klienta

• Wskaźnik i mierniki logistycznej obsługi klienta

• Pomiar logistycznej obsługi klienta

• Standardy logistycznej obsługi klienta w handlu elektronicznym

• Analiza CSI i jej rekomendacje



6. Kierunki rozwoju logistycznej obsługi handlu elektronicznego

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Wszystkie nasze szkolenia prowadzone są przez najlepszych ekspertów, posiadających bogate doświadczenie praktyczne, jak również szeroką wiedzę teoretyczną.


Miejsce: Warszawa - Hotel Mercure Airport Okęcie***
Rozpoczęcie: 2020-04-20 - Zakończenie: 2020-04-21


Miejsce: Sopot - Hotel Molo Sopot***
Rozpoczęcie: 2020-06-04 - Zakończenie: 2020-06-05


Miejsce: Kraków - Hotel Best Western Efekt Kraków****
Rozpoczęcie: 2020-09-10 - Zakończenie: 2020-09-11

CENA standardowa:
1540 PLN + 23% VAT = 1894.2 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1340 PLN + 23% VAT = 1648.2 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.



Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.



Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
Ostatnia aktualizacja oferty 2020-02-25 14:36:13

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Logistyczna obsługa handlu elektronicznego
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |