Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Lean w Obsłudze Klienta


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.



Opis i cele szkolenia

Lean Management jest strategią zarządzania, która opiera się na dostarczaniu klientom tych produktów i usług, których potrzebują, w odpowiednim czasie, w jak najprostszy sposób z zachowaniem szacunku do wszystkich osób pracujących w firmie.  Krótko mówiąc to zarządzanie  w którym główny nacisk kładzie się na zidentyfikowanie potrzeb klienta, ukierunkowanie komunikacji i metod obsługi na jego potrzeby. Takie zachowanie  to tworzenie „wartości dodanej” za którą klient chce nam zapłacić. Klient zawsze będzie chciał zapłacić za profesjonalne wsparcie i doradztwo.

Na świecie Lean Management uznawany jest jako niezwykle skuteczna metoda, która jest pomocna w uzyskaniu stałej przewagi konkurencyjnej. Mimo niezaprzeczalnej skuteczności w Polsce rzadko wdraża się tę metodę do działu obsługi klienta.

Szkolenie jest skierowane dla osób odpowiedzialnych za koordynowanie pracy w Zespołach Obsługi Klienta, pracowników Działów Obsługi Klienta i Specjalistów wiążących swoją karierę zawodową z obsługą klienta. Celem szkolenie jest zapoznanie uczestników z rolą i możliwościami zarządzania relacjami z klientem w praktyce biznesu z wykorzystaniem narzędzi lean.


Korzyści dla uczestników
•    zdobycie zaawansowanej wiedzy na temat filozofii zarządzania relacjami z klientem,
•    zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do stworzenia i doskonalenia procesów obsługi klienta,
•    poznanie zasad organizowania i doskonalenia jakości procesów obsługi klienta,
•    poznanie i nauczenie się jak korzystać z narzędzi mających za zadanie mierzenie satysfakcji z prowadzonej przez siebie obsługi klienta,
•    nauczenie się w jaki sposób wykorzystać narzędzia lean w obsłudze klienta.

Program

1.    Poznanie filozofii zarządzania relacjami z klientem:
•    czym jest profesjonalna obsługa klienta,
•    czynnik SUPER jako ocena jakości obsługi przez klienta,
•    współczesny klient i trendy współczesności,
•    Customer Engagement.

2.    Lean w obsłudze klienta jako praca standaryzowana:
•    model rozmowy w Call Center/Biurze Obsługi Klienta,
•    coaching – ocena rozmów w Biurze Obsługi Klienta,
•    planowanie pracy.

3.    Visual Management w obsłudze klienta:
•    Key Performers Indicator (KPI) – miary efektywności obsługi klienta: efficiency, services level, cut-off,
•    sposoby wizualizacji wyników efektywności pracy: dashboard, tablice świetlne, tablice wyników.

4.    Comm Cell - system komunikacji operacyjnej w biurze obsługi klienta:
•    analiza danych, planowanie pracy, podejmowanie decyzji operacyjnych.

5.    Inne narzędzia Lean w obsłudze klienta:
•    5S,
•    KAIZEN – prace projektowe – ciągłe doskonalenie.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Warszawa - Centrum Szkoleniowe - Progress Project
Rozpoczęcie: 2020-05-28 - Zakończenie: 2020-05-29


Miejsce: Wrocław - Wrocław - Hotel Novotel**** & Ibis Centrum***
Rozpoczęcie: 2020-10-22 - Zakończenie: 2020-10-23

CENA standardowa:
1540 PLN + 23% VAT = 1894.2 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1340 PLN + 23% VAT = 1648.2 PLN

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-09-12 08:52:41

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Lean w Obsłudze Klienta
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2019 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: | System ATS | System zarządzania szkoleniami | tomHRM.com | tomSRS.pl | HRtrendy.pl | tomCRM | tomDMS.pl | boardroom.io