Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

LOJALNOŚĆ PRACOWNIKÓW - Jak zatrzymać w firmie najlepszych?


Najlepszych menedżerów i pracowników nikt nie zwalnia - odchodzą sami!

Odchodzą, ponieważ ... czasem podkupi ich konkurencja, ... ponieważ niektórzy "mają dosyć", ... ponieważ czują się "niedowartościowani".

Powodów odejścia są setki. Co można z tym zrobić?

Czy możesz zatrzymać w firmie najbardziej wartościowych ludzi?

Tak, możesz! Ale musisz wiedzieć jak należy zadbać o ich lojalność.


Program szkolenia

1. DEFINICJA LOJALNOŚCI.

2. IDENTYFIKACJA NAJLEPSZYCH PRACOWNIKÓW W FIRMIE.

3. SPOSOBY BADAŃ LOJALNOŚCI PRACOWNIKÓW.
a. Analizy na podstawie danych liczbowych.
b. Badania postaw i satysfakcji pracowników w firmie.
c. Powody odejścia pracowników z organizacji.
d. Zachowania pracowników demonstrujące lojalność

4. LOJALNOŚĆ JAKO POCHODNA WIARYGODNOŚCI FIRMY.

5. LOJALNOŚĆ A MOTYWACJA.
a. Motywatory materialne.
b. Motywatory pozapłacowe.
c. Motywatory pozafinansowe, czyli jak zatrzymać pracownika, kiedy brakuje środków finansowych?
d. Podział czynników motywacyjnych w zależności od stanowisk.
e. Co motywuje, system czy kierownictwo?

6. CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE ZADOWOLENIE Z PRACY.
a. Osiągnięcia i awanse.
b. Uznanie.
c. Interesujące, różnorodne zadania.
d. Odpowiedzialność.
e. Zaufanie okazywane przez organizację, prawo do podejmowania decyzji, uczestnictwa w naradach.
f. Elastyczny czas pracy.
g. Możliwość przekazywania wiedzy innym.
h. Prestiżowa nazwa stanowiska.
i. Odpowiedni standard stanowiska pracy.

7. CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE NIEZADOWOLENIE Z PRACY.
a. Stopień zbiurokratyzowania.
b. Jakość komunikacji.
c. Nadzór i nadmierna kontrola.
d. Dostęp do przełożonego.
e. Osobowość i umiejętności przełożonego.
f. Stosunki międzyludzkie.
g. Brak pewności pracy.
h. Wpływ pracy na życie rodzinne.
i. Warunki pracy.
j. Pozycja w porównaniu ze współpracownikami.

8. LOJALNOŚĆ PRACOWNIKÓW POTWIERDZENIEM WIEDZY I SKUTECZNOŚCI MENEDŻERA.
a. Umożliwianie pracownikom dokonywania usprawnień czy innowacji.
b. Udzielanie pochwał, gratulowanie sukcesów.
c. Bliskość w kontaktach z pracownikami i gotowość do pomocy.
d. Czynne i świadome motywowanie.
e. Dotrzymywanie obietnic.
f. Okazywanie empatii i szczerej troski, również w kwestiach pozazawodowych.

9. LOJALNOŚĆ JAKO KONSEKWENCJA DZIAŁAŃ ORGANIZACJI.
a. Możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia
b. Przejrzyste i sprawiedliwe systemy oceniania.
c. System motywacyjny oparty na jasnych i prostych zasadach.
d. Wyjazdy integracyjne i poczucie przynależności do firmy
e. Atmosfera oparta na zaufaniu i dobra komunikacja

10. PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE.
a. Indywidualne.
b. Zbiorowe.

11. CZY WARTO ZA WSZELKĄ CENĘ ZATRZYMYWAĆ PRACOWNIKÓW W FIRMIE?

12. CZY MA SENS PONOWNE ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW, KTÓRZY WCZEŚNIEJ ODESZLI?


NAJLEPSZE SZKOLENIA W B&O NAVIGATOR!

Zdobyta wiedza

Cele szkolenia

Biorąc udział w szkoleniu:

1. Dowiesz się, co sprawia, iż niektórzy pracownicy wiążą przyszłość z firmą a inni wręcz przeciwnie, nie chcą się z nią utożsamiać.

2. Dowiesz się, w jaki sposób zaspokoić potrzeby swych pracowników, aby chcieli nadal pracować dla Ciebie.

3. Zapoznasz się, z motywatorami pozafinansowymi, niezbędnymi do motywowania, kiedy nie masz dodatkowych środków finansowych.

4. Poznasz czynniki, które czynią pracowników bardziej lojalnymi oraz te, które powodują demotywację i szukanie nowej pracy.

5. Nauczysz się konstruowania programów lojalnościowych dla swych pracowników.

6. Nabędziesz umiejętności się skutecznego zarządzania swymi podwładnymi tak, aby jak najdłużej przejawiali chęć pozostania w organizacji.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat B&O Navigator

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Centrum Szkolenia GEOVITA w Jadwisinie
Rozpoczęcie: 2007-09-20 - Zakończenie: 2007-09-21

Cena: 1895 (PLN)



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: LOJALNOŚĆ PRACOWNIKÓW - Jak zatrzymać w firmie najlepszych?
Organizator: B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |