Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Inteligencja Emocjonalna - EQ (Limitowana Edycja)


Zapraszamy Państwa na Naszą stronę internetową:

Inteligencja Emocjonalna - EQ (Limitowana Edycja)>>>



Szkolenie inteligencja emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi. Celem jest to, by każdy biorący w szkoleniu udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów biznesowych (i nie tylko), by dostrzegł swoje słabe punkty i na tej podstawie stworzył indywidualny plan rozwoju. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z komunikacją, udzielaniem informacji zwrotnej, pracą w zespole, asertywnością, sztuką argumentowana, słuchania, a także pracą nad własnym samorozwojem. Elementy te uzupełnione zostaną pogłębianiem wiedzy dotyczącej samoświadomości związanej z własnymi mocnymi i słabymi stronami, a także wiedzy o możliwościach zespołów, którymi zarządzamy i w których pracujemy.



Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.



Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą AVENHANSEN.


Program

Program szkolenia:

1. Emocje
Co to jest inteligencja emocjonalna i dlaczego jest potrzebna na stanowisku menedżera?
Jak budować satysfakcjonujące relacje z klientem, podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi?
Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy.
Budowanie samoświadomości zarządzania emocjami.
Współpraca czy rywalizacja? – czyli w jaki sposób budować relacje.
Autodiagnoza własnego poziomu inteligencji emocjonalnej.
2. Komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy menedżera
Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji.
Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji.
Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji.
3. Jak wykorzystać uczucia i emocje?
Pozytywne i negatywne emocje.
Informacja zwrotna – jak ją przekazywać i odbierać?
Emocje w grupie.
Elementy asertywności – krytyka, obrona, odmowa.
4. Inteligencja emocjonalna w praktyce
Kompetencje psychologiczne:
Samoświadomość
Samoocena
Samokontrola
5. Kompetencje społeczne:
Empatia
Asertywność
Perswazja
Przywództwo
Współpraca
6. Kompetencje prakseologiczne (działania):
Motywacja
Adaptacja
Sumienność


Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą:

Posiadać większą świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi.
Skuteczniej kierować własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach.
Lepiej słuchania innych ze zrozumieniem.
Świadomi mechanizmów własnego działania.
Umiejętnie udzielać i otrzymywać informacje zwrotne.
Potrafili w praktyce zastosować poznane elementy inteligenci emocjonalnej.

Otrzymane certyfikaty

Każdy  uczestnik szkolenia otrzymuje dyplom AVENHANSEN.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Szkolenie prowadzi:

Aleksandra Chrapko


Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.
Opis szkolenia

UWAGA

W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

Miłą i fachową obsługę
Profesjonalizm trenera
Ciekawe materiały szkoleniowe
Dyplomy ukończenia szkolenia
Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

Przerwy kawowe i smaczne obiady
Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach.
Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu





Miejsce: Hotel*** w centrum Krakowa
Rozpoczęcie: 2013-08-05 - Zakończenie: 2013-08-06

Cena: 780 (PLN) + 23% VAT = 959.4 PLN

UWAGA

Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.




 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Inteligencja Emocjonalna - EQ (Limitowana Edycja)
Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |