Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Handel internetowy i e-commerce Szkolenie Zamknięte


Handel internetowy i e-commerce Szkolenie Zamknięte





Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych

 Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia

 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników

 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia

 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych

 Doświadczona kadra trenerska

 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki

 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych



TECHNIKI SZKOLENIOWE

 Prezentacje multimedialne

 Case Study, analiza przypadku

 Indywidualne doradztwo

 Gry symulacyjne

 Ćwiczenia

 Testy psychologiczne

 Dyskusje i demonstracje

 Scenki, psychodrama





Warunki organizacyjne:



Termin - do ustalenia

Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju

Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godzin zegarowych).



10% zniżki przy podpisaniu umowy na miesiąc przed realizacją szkolenia.



W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.





Przykładowy program szkolenia:



Cel szkolenia: prowadzenie przez firmę sprzedaży internetowej, jest gwarancją pozyskania większej ilości klientów. Zgłębienie wiedzy dotyczącej skutecznej sprzedaży internetowej oraz działań z nią związanych.

 Poznanie najbardziej skutecznych technik marketingu internetowego oraz sposobów ich stosowania

 Poznanie darmowych metod reklamy internetowej

 Nauka poruszania się po portalach społecznościowych oraz instrukcja budowy strony internetowej

 Sposoby zwiększania konwersji na stronach (ilość odwiedzin i zakupów internautów)

 Nauka darmowych narzędzi pozwalających na odniesienie sukcesu działań internetowych





Moduły Szkoleniowe:



WPROWADZENIE

 Określenie potrzeb uczestników szkolenia

 Ćwiczenia wprowadzające

 Aktualne standardy handlu internetowego - weryfikacja





HANDEL INTERNETOWY

 Definicja handlu internetowego,

 Wprowadzenie do handlu w sieci oraz jego rodzaje

 Zastosowanie E-Commerce jako głównego kierunku w rozwoju firm

 Sprzęt i oprogramowanie do realizacji witryny sklepu Internetowego

 Narzędzia do efektywnej sprzedaży w Internecie



PRAWO I INTERNET

 Wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem

 Prawo własności intelektualnej

 Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty

 Regulamin stron internetowych

 Polityka cookies oraz polityka prywatności

 Rejestracja GOIDO

 Polityka zwrotów



PRODUKT I ANALIZA RYNKU

 Sprzedawany produkt i jego dystrybucja

 Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C

 Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką

 Google AdPlaner,

 Porównywarki cen



MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE

 Cele marketingu internetowego

 Strategie marketingowe

 Korzyści z internetowej działalności marketingowej

 Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki

 Social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe,

 Ocena skuteczności reklamy



CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)

 System zarządzania relacjami z Klientami

 Koncepcje, narzędzia oraz metodyka obsługi Klienta

 Plan działania dla usług elektronicznych

 Program partnerski, lojalnościowy, FK, magazynowy oraz system mailingowy

 Integracja CRM i obsługi Klienta oraz AARRR



OPTYMALIZACJA STRONY, POZYCJONOWANIE I UŻYTECZNOŚĆ SERWISU

 Projektowanie układu strony oraz hierarchia witryny

 Zasięg, odsłony, kliknięcie, akcja

 Pozycjonowanie SEM/SEO

 Google Analytics and Google AdWords

 Landing Page

 Testy AB





Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.


Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Handel internetowy i e-commerce Szkolenie Zamknięte
Organizator: PERSPECTA


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |