Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

First time manager


„Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest tworzenie jej samemu”.

Peter Drucker


Szkolenie dla początkujących menedżerów wyposaży uczestników w umiejętności liderskie, które pozwolą im zbudować wiarygodny wizerunek szefa na nowo objętym stanowisku lub w nowej sytuacji liderskiej.



Szczegóły szkolenia:

http://www.hillway.pl/first-time-manager/



Skontaktuj się z nami już dziś



http://www.hillway.pl

HILLWAY Training & Consulting Sp. J.

ul. Grażyny 13/15

02-548 Warszawa

e.mail: info@hillway.pl



Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.



Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!

Zespół HILLWAY!

Program

Rola lidera w organizacji:



• Charakterystyka lidera – jak wyglądają dzisiaj style liderskie wśród polskich menedżerów?

Fakty – wyniki badań polskich liderów

Wnioski – jak postrzegają siebie liderzy a jak to widzą ich podwładni i współpracownicy.



• Autorytet lidera – wzorce i schematy budujące autorytet szefa.

Powody dla jakich warto być autorytetem dla zespołu.

Cechy osoby posiadającej autorytet.



• Jednostka a zespół – siła jednostki a moc zespołu w realizacji zadań.

Efektywność pracy jednostki w porównaniu z zespołem.

Aktywizacja pracowników do pracy zespołowej.



Potencjał lidera:



• Zadania lidera – co buduje efektywność najlepszych liderów.

Definiowanie strategii lidera.

Dostrzeganie potencjału i różnorodności pracowników.



• Lider relacyjny a lider zadaniowy – różnice w sposobie funkcjonowania.

Poznanie różnic w funkcjonowaniu lidera.

Wypracowanie mechanizmu dostosowania stylu do zadania.



• Twój potencjał liderski – mapa potrzeb i predyspozycji liderskich.

Utrwalenie mocnych stron.



Umiejętności lidera:



• Zacznij od diagnozy zespołu – poziom kompetencji poszczególnych członków zespołu.

Koncentracja na sytuacji w jakiej pracuje lider i jego zespół.

Określenie na jakim poziomie kompetencji znajdują się w danej sytuacji poszczególni

członkowie zespołu.



• Przejdź do elastycznego stosowania stylu – styl liderski odpowiedni do sytuacji.

Dopasowanie stylu komunikacji do poziomu kompetencji pracownika.

Zachowania lidera zgodne z potrzebami członków zespołu.



• Zarządzaj aby realizować wyniki – ukierunkowanie na cel.

Zdefiniowanie celu zadania dla zespołu i jego poszczególnych członków.

Uczenie zadań przez stosowanie wzorców i praktycznych ćwiczeń.

Przekazywanie informacji zwrotnej jako narzędzie rozwojowe.



Komunikacja lidera:



• Zacznij od Twoich zasad – expose szefa.

Kiedy należy wygłosić expose.

Zasady i struktura expose.



• Prowadzenie rozmów z pracownikami – sposoby i rodzaje rozmów.

Rozmowa nagradzająca – zasady i scenariusz.

Rozmowa korygująca – zasady i scenariusz.

Rozmowa dyscyplinująca – zasady i scenariusz.



Plan rozwoju lidera:



• Wdrożenie umiejętności liderskich.

• Efekty pracy rozwojowej lidera.

• Rozwój zespołu lidera.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Katarzyna Ujek – Trener biznesu/Coach, Konsultant MTQ48

Dyplomowany Trener Biznesu, Akredytowany Coach (międzynarodowa akredytacja ICF), Licencjonowany konsultant Mental Toughness (MTQ48), socjolog z uprawnieniami mediatora zawodowego, absolwentka psychologii pozytywnej na SWPS we Wrocławiu, praktyk Racjonalnej Terapii Zachowań, facylitator job craftingu- nowoczesnej metody na wzmacnianie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników.

Doświadczenie zawodowe
Wieloletni praktyk biznesu, z doświadczeniem zawodowym zdobytym na stanowiskach sprzedażowych, menedżerskich oraz trenerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. Trener i coach z ponad 10-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych. Zrealizowała ponad 2500 godzin szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego.

Specjalizuje się w obszarach: profesjonalna i asertywna obsługa trudnego klienta, zarządzanie emocjami i stresem, efektywność osobista oraz odporność psychiczna. W trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki. Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności pracowników i menadżerów. Pomaga menadżerom oraz zespołom z lepszymi rezultatami osiągać zamierzone cele, łatwiej radzić sobie z trudnymi sytuacjami, przeszkodami i niepowodzeniami, być efektywniejszym oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami.

Kamila Krawczyk – Strawińska – Trener, praktyk, socjolog, prelegentka konferencji branżowych, CEO firmy E-Marketing Call Center

Z branżą szkoleń związana jest od 2003 roku. Z HILLWAY pracuje od początku powstania firmy. Karierę rozpoczęła w Call Center Poland i w Communication One Consulting.

Trener praktyk, socjolog ze specjalizacją zarządzenie personelem zakończoną obroną pracy: Coaching jako jedna z metod podnoszenia kwalifikacji pracownika.

Jest jednym z najbardziej cenionych trenerów w branży. Świetnie wchodzi w interakcję z uczestnikami szkoleń. Po jednym z jej szkoleń zanotowano aż 300% wzrost efektywności pracy w ujęciu dziennym. Po każdym jej szkoleniu Klienci odnotowują bardzo duży wzrost motywacji pracowników.

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2019-08-06 14:53:48

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: First time manager
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |