Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Efektywne techniki sprzedaży


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.



Korzyści dla uczestników
Warsztat "Efektywne Techniki Sprzedaży", ma za zadnie przekazanie najnowszej wiedzy o narzędziach sprzedażowych jakie działają na rynku. Same techniki sprzedaży zostaną omówione oraz przećwiczone w profesjonalny sposób prowadzenia warsztatu w oparciu o ćwiczenia. Oprócz tego pokażemy jak działa psychologia sprzedaży, jak możemy ją wykorzystać w codziennej pracy. Ważnym elementem jest również blok odnoszący się do budowy procesów sprzedaży, uczestnicy dowiedzą się kiedy jest najlepszy moment do zdobycia zobowiązania podczas procesu sprzedaży. Przekażemy również gruntowną wiedzę z zakresu planowania sprzedaży oraz zarządzania portfelem klientów.


Celem szkolenia jest:
• poszerzenie repertuaru kompetencji zawodowych uczestników, przy jednoczesnym, silnym ugruntowaniu ich wewnętrznej motywacji do pracy,
• nabycie umiejętności najskuteczniejszej formy badania potrzeb klientów,
• praktycznego zastosowania technik prowadzenia rozmowy handlowej,
• budowania atmosfery zaufania w drodze do pozyskania lojalnych klientów.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieć jak przeprowadzać rozmowę handlową i analizować jej wyniki. Realizacja szkolenia ma również na celu określenie obecnych deficytów u uczestników szkolenia w zakresie umiejętności i wiedzy niezbędnej do realizacji profesjonalnego procesu sprzedaży. Informacje na ww. temat zawarte są w raporcie podsumowującym szkolenie.

Program

1. Psychologia sprzedaży - najważniejsze fakty:
• sprzedaż - struktura, wyzwania, oczekiwania - najnowsze badania,
• rodzaje sprzedaży - który jest najskuteczniejszy,
• kluczowe kompetencje handlowca – oczekiwania klientów,
• najtrudniejsze problemy w sprzedaży – dlaczego zawsze są takie same,
• standard obsługi klienta – który poziom wybrać,
• „cyfry mówią” – podstawa efektywności,
• motywacja – początek skutecznej sprzedaży,
• modele Wywierania Wpływu, Manipulacji, Perswazji w sprzedaży.
Ćwiczenie: Budowa tabeli kompetencji. Pomiar. Uczestnicy odpowiedzą na pytanie. Co mogę robić jeszcze lepiej w obszarze efektywności sprzedaży.
Ćwiczenie rozwinie zdolność postrzegania swojego poziomu kluczowych kompetencji sprzedażowych w porównaniu do oczekiwań firmy oraz klientów.

2. Procesy sprzedaży – czego oczekuje klient, biznes, rynek:
• zmiany rynku - jak na nie reagować i wykorzystać w procesie sprzedaży,
• ewaluacja sprzedaży - zmiana narzędzi sprzedaży,
• konkurencja - szansa czy zagrożenie,
• czy zawsze cena jest najważniejsza?
• co oprócz ceny - na czym zależy klientom najbardziej,
• relacje w sprzedaży - zależne vs nie zależne,
• reklamacje obsługa – jak wykorzystać pozytywnie „konflikt”.
Ćwiczenie: Złote zasady. Uczestnicy podzieleni na grupy, będą tworzyć zasady współpracy sprzedażowej z klientami z wykorzystaniem zmian rynkowych.
Ćwiczenie: rozwinie kompetencje w zakresie, elastyczności doboru narzędzi sprzedaży, podniesie poziom skutecznego reagowania na sytuacje trudne oraz konfliktowe w procesie sprzedaży

3. Komunikacja w sprzedaży – dlaczego jest tak ważna:
• typologia klientów – charakterystyka biznesowej komunikacji,
• kluczowe kompetencje komunikacji – transparentność, asertywność, logika,
• jak budować autorytet,
• FUKO – skuteczna informacja zwrotna,
• style komunikacji – mój styl w sprzedaży,
• komunikacja z pokoleniami X,Y,Z – jak motywować do współpracy,
• skuteczne spotkania – nie tylko sprzedażowe,
• trudna sztuka prezentacji – (produkt, strategia, historia współpracy),
• zarządzanie komunikacją w konflikcie – mój styl komunikacji w konflikcie.
Ćwiczenie: Skuteczna prezentacja handlowa. Uczestnicy podzieleni na grupy będą projektować oraz przedstawiać prezentacje produktu w oparciu o nowe narzędzia komunikacji.
Ćwiczenie rozwinie, umiejętność doboru stylu komunikacji w procesie sprzedaży oraz rozwinie kompetencje w obszarze skutecznych prezentacji.

4. Zarządzanie portfelem klientów – planuj sprzedaż długofalową:
• strategie współpracy – wybór, planowanie, implementacja,
• dlaczego portfel musi rosnąć – (ilościowo, jakościowo, wartościowo),
• skuteczna segmentacja i targeting – najważniejsze narzędzia,
• klienci kluczowi/Nowi klienci – stabilny rozwój,
• matematyka handlowa – (przychód, koszt, marża, gratis, termin płatności),
• organizacja sprzedaży – priorytety handlowca,
• Time Management – ile kosztuje mój czas,
• dywersyfikacja portfela w kryzysie,
• jak wykorzystywać trendy na rynku,
• dane w pracy handlowca – mój udział w rynku jak go zmierzyć i powiększyć,
• jak zdobywać klientów konkurencji – cel, planowanie, działanie,
• jak odzyskać klienta.
Ćwiczenie: Projektowanie standardu współpracy. Uczestnicy na podanych przez siebie przykładach będą mieli za zadanie zaprojektować, profesjonalną strategie współpracy z kluczowym klientem ukierunkowaną na długofalowy wspólny wzrost wartościowy.
Ćwiczenie rozwinie kompetencje w obszarach, planowania, przewidywania, doboru narzędzi współpracy oraz zarządzanie zadaniami w czasie.

5. Procesy sprzedaży – rodzaje, strategie, struktury:
• modele sprzedaży – EKG(Q), (4I), sprzedaż ekspercka, sprzedaż emocjonalna,
• struktura wizyty sprzedażowej – kiedy uzyskać zobowiązanie,
• badanie potrzeb - jak skutecznie sprzedawać w punkt,
• czy cena jest najważniejsza – co mówi klient, czego oczekuje klient,
• budowa argumentów sprzedażowych – charakterystyka,
• potyczki w sprzedaży jak je wygrywać,
• pułapki klientów w procesie sprzedaży – jak ich unikać,
• sprzedaż z zyskiem – „ cyfry mówią”,
• jak być zawsze przygotowanym do skutecznej sprzedaży - technika NPN,
• jak asertywnie odpowiadać na NIE ze strony klienta.
Ćwiczenie: Moja najlepsza sprzedaż. Uczestnicy na podstawie podanych przez siebie przykładów (towaru lub usługi), zaplanują skuteczną strukturę sprzedaży w odniesieniu do wymagającego klienta.
Ćwiczenie podniesie kompetencje w obszarach: planowania procesu sprzedaży, budowy argumentów sprzedażowych, rozpoznania technik manipulacji.

6. Techniki sprzedaży – wybór, implementacja:
• cena jest najważniejsza – jak obalać mit,
• presje – czasu, autorytetu, dostępności,
• reguły w sprzedaży – efektywne narzędzia,
• skuteczne zamknięcia sprzedaży – sygnały do kupna,
• obiekcje, zastrzeżenia – obrona i argumentacja,
• perswazja, Manipulacja, Wywieranie wpływu – szansa czy zagrożenie,
• wykorzystanie relacji – czy zawsze są skuteczne,
• siła Autorytetu vs Autorytet Siły,
• ustępstwa cenowe – diagram,
• emocje sprzedają – daj się polubić.
Ćwiczenie: Gra negocjacyjna oparta na realnych wnioskach dwóch negocjujących stron.
Ćwiczenie rozwinie zdolność przygotowanie planu negocjacji, wybrania najlepszej strategii oraz pokaże jak ważne jest współdziałanie oraz zdolność elastyczności w negocjacjach.

7. Emocje w sprzedaży – czy mogę je wykorzystać w procesie:
• inteligencja emocjonalna – czy można się jej nauczyć,
• emocje odpowiedzialne za sprzedaż - wykorzystuj wszystkie,
• trudny klient - jak asertywnie współpracować,
• zarządzanie konfliktem - narzędzia,
• konflikt w procesie sprzedaży – jak go wykorzystać?
• reklamacja szansa czy zagrożenie,
• czym mam się wyróżnić na rynku.
Ćwiczenie. Konflikt sprzedażowy. Uczestnicy będą projektować rozwiązania i przebieg sprzedaży pod czas sytuacji konfliktowej ze stałym dobrym odbiorcą.
Ćwiczenie rozwinie kompetencje związane z zarządzaniem emocjami oraz konfliktem.


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Katowice - Novotel Centrum
Rozpoczęcie: 2017-11-30 - Zakończenie: 2017-12-01

CENA standardowa:
1490 PLN + 23% VAT = 1832.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1290 PLN + 23% VAT = 1586.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.
Ostatnia aktualizacja oferty 2017-07-20 13:17:35

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Efektywne techniki sprzedaży
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2016 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: PortalSprzedazy.pl | trainingplanet.pl | tomCRM | tomDMS.pl | tomSRS.pl | boardroom.io | tomhrm.com