Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: PERSPECTA

Przejdź do formularza kontaktowego

Efektywna sprzedaż i obsługa klienta Szkolenie Otwarte Dofinansowane


Efektywna sprzedaż i obsługa klienta Szkolenie Otwarte Dofinansowane





Korzyści udziału w Szkoleniach Dofinansowanych

 W szkoleniach mogą brać udział osoby zgłaszające się indywidualnie oraz przedsiębiorstwa

 Wnioski i wskazówki dla uczestników po szkoleniu

 Certyfikaty ukończenia szkolenia

 Realizacja szkoleń w *** hotelu SPA, możliwość noclegu

 Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu

 Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii





Szczegóły projektu

1. Celem projektu jest podniesienie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta wśród przedsiębiorstw i beneficjentów zgłaszających uczestnictwo indywidualnie.

2. Koszt szkolenia otwartego Efektywna Sprzedaż i Obsługa Klienta 2 dni wynosi 1350 PLN netto; z dofinansowaniem 790 PLN netto.

3. Termin szkolenia: 18-19.11.2017, godziny 8-16 każdy dzień

4. Miejsce szkolenia: Hotel *** w okolicy Trójmiasta wraz z centrum SPA. Szczegóły dotyczące sali szkoleniowej, dojazdu, harmonogramu zostaną przesłane uczestnikom na 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

5. Zgłoszenia: Wypełniony formularz zgłoszenia należy przesłać na biuro@perspecta.pl

6. Liczba miejsc jest ograniczona.





Program Szkolenia:

Cele szkolenia:

 Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi

 Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia

 Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta

 Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami



WPROWADZENIE

 Określenie potrzeb uczestników szkolenia

 Ćwiczenia wprowadzające

 Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia

 Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja



KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY

 Czym jest komunikacja?

 Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę

 Reguła pierwszego wrażenia oraz trening

 Autoprezentacja

 Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży

 Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór

 Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2

 Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta



WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI

 Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności

 Słowa kluczowe w sprzedaży

 Język korzyści C-Z-K oraz C-K



TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA

 Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta

 Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych

do różnych typów Klienta.

 Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych

 Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym



NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY

 Kluczowe techniki negocjacyjne wykorzystywane w sprzedaży

 Praktyczne wskazówki negocjacyjne

 Indywidualne treningi wykorzystujące techniki negocjacyjne w sprzedaży i obsłudze klienta





TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

 Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego

 Klient zmotywowany vs niezmotywowany

 Zwroty zakazane w rozmowach handlowych

 Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie

 Pięć etapów procesu sprzedaży

 Reguła 80/10/10

 Reguła 4T

 Lejek sprzedaży

 Najczęstsze obiekcje klientów

 Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy

 Klient zdenerwowany i reklamacje

 Metoda ASAP

 Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski





Formularz zgłoszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostępne na: http://perspecta.pl/szkolenia-otwarte-2/



PERSPECTA

Pomorskie Centrum Biznesu

ul. Jaśkowa Dolina 81

80-286 Gdańsk

e-mail: biuro@perspecta.pl

tel: 58 783-89-49



Miejsce: Trójmiasto
Rozpoczęcie: 2017-11-18 - Zakończenie: 2017-11-19

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Efektywna sprzedaż i obsługa klienta Szkolenie Otwarte Dofinansowane
Organizator: PERSPECTA


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |