Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Fundacja na rzecz Szkolnictwa Dziennikarskiego

Przejdź do formularza kontaktowego

Efektywna komunikacja


SZKOLENIE FSD – EFEKTYWNA KOMUNIKACJA 
WARSZAWA, 10-11 lutego 2014
KOSZT: 1290 zł
TRENER: Renata Wasylów
ZAPISY: http://www.fsd.edu.pl/ai1ec_event/efektywna-komunikacja


Zapraszamy na szkolenie "Efektywna komunikacja", którego zadaniem jest unaocznienie roli komunikacji w życiu nowoczesnego przedsiębiorstwa. Pokażemy, że komunikacja wewnętrzna ma ogromny wpływ na budowie pozytywnego wizerunku organizacji w oczach jego pracowników. Na warsztatach pokażemy również, jak rozwijać umiejętności warunkujące efektywną komunikacją pomiędzy działami w organizacji, pracownikami, a tym samym, jak budować współpracujące zespoły, skoncentrowane na zadaniach.

Cel szkolenia:
 * Poznanie teorii, zasad oraz kanałów przepływu komunikacji
 * Poznanie mechanizmów, narzędzi i technik wpływających na skuteczną komunikację w organizacji: zarówno pomiędzy działami organizacji jak i pomiędzy pracownikami i przełożonymi
 * Rozwijanie umiejętności efektywnej komunikacji interpersonalnej

Szkolenie adresowane jest dla wszystkich osób, które są zainteresowane rozwojem własnej osobowości, pomysłowości, komunikacji, oraz zdolności twórczych, m.in.: kadry menadżerskiej, pracowników działów HR, promocji, a także osób prowadzących serwisy intranetowe.

Program

Moduł I: Komunikacja w organizacji

Przykładowe zagadnienia:
 * Znaczenie i kierunki komunikacji w organizacji
 * Rodzaje formalnej i nieformalnej komunikacji

Moduł II: Podstawowe zasady komunikacji

Przykładowe zagadnienia:
 * Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu
 * Intonacja – jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu
 * Postawa empatii (wczucia) w sytuację rozmówcy
 * Błędy w komunikowaniu się
 * Plan komunikacji wewnętrznej

Moduł III: Narzędzia usprawniające efektywną komunikację

Przykładowe zagadnienia:
 * Podstawowe techniki aktywnego słuchania – parafraza, klaryfikacja, podsumowywanie, aktywne słuchanie
 * Rodzaje i funkcje pytań
 * Przekazywanie informacji zwrotnej
 * Pozytywne formułowanie – komunikowanie pozytywnego nastawienia

Moduł IV: Komunikacja i jasny przekaz informacji od szefów do podwładnych

Przykładowe zagadnienia:
 * Rola lidera zespołu w koordynowaniu komunikacji
 * Lejek komunikacyjny – od tego, co mówimy do tego, co odbiorca zapamiętuje
 * Decyzje szefa: jak je uzasadniać, by pracownik nie czuł się skrzywdzony
 * Rozmowa delegująca. Konstrukcja informacji, co ma być zrobione, zdefiniowanie nagród i sankcji, (co pracownik będzie miał z wykonania zadania)
 * Bariery komunikacyjne na linii pracownik-przełożony – jak sobie z nimi radzić

Moduł V: Przepływ informacji między poszczególnymi działami w firmie, omówienie struktur komunikacyjnych firmy

Przykładowe zagadnienia:
 * Praca, cele i zadania z perspektywy każdego działu
 * Ukryte i jawne konflikty między działami firmy
 * Sprawne procedury odnośnie przepływu informacji między działami
 * Spójność komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firmy

Moduł VI: Komunikaty werbalne i komunikaty drukowane – rola i znaczenie dla budowania wagi komunikatu. Kanały komunikacji wewnętrznej

Przykładowe zagadnienia:
 * Efektywna komunikacja przez telefon
 * Efektywne zebrania
 * Raportowanie
 * Komunikacja pisemna
 * Komunikacja przez Internet
 * Wykorzystanie Intranetu

Moduł VII: Jak budować zaufanie do organizacji poprzez otwartą i autentyczną komunikację?

Przykładowe zagadnienia:
 * Cztery wymiary zaufania: Zaufanie do organizacji, zaufanie do zarządzających, zaufanie do pracowników i zaufanie między pracownikami
 * Integrowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy
 * Budowanie strategii otwartej komunikacji firmy
 * Rozwijanie dialogu między kadrą zarządzającą a pracownikami

Szczegółowy program szkoleni znajduje się na stronie: http://www.fsd.edu.pl/ai1ec_event/efektywna-komunikacj

Zdobyta wiedza

 * Uświadomienie uczestnikom roli komunikacji
 * Pokazanie roli komunikacji wewnętrznej w budowie pozytywnego wizerunku organizacji w oczach jego pracowników.
 * Uzyskanie umiejętności warunkujących efektywną komunikacją pomiędzy działami w organizacji, pracownikami, tym samym budowanie współpracujących zespołów, skoncentrowanych na zadaniach.

Otrzymane certyfikaty

Każdy z uczestników otrzyma

Zapewniamy poszkoleniowe wsparcie i konsultacje trenerskie i coachingowe dla każdego uczestnika szkolenia. 

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Renata Wasylów jest doświadczonym menadżerem. W swojej karierze zarządzała takimi markami jak Michelin, Nurofen, Vanish, Air Wick, Strepsils. Certyfikowany Trener Biznesu & Coach ICF. Specjalista w zakresie rozwoju osobistego i przywódczego.

Biznes i zarządzanie:
Przez 13 lat była menedżerem w Masterfoods, Michelin i Reckitt Benckiser.
Wspierała w procesach marketingowych i zarządzania markami firmy motoryzacyjne, farmaceutyczne i FMCG . Pełni także rolę doradcy strategicznego, między innymi, w sektorze publicznym.
Zarządza zaawansowanymi projektami z zakresu pozycjonowania produktów przedsiębiorstw, tworzenia koncepcji i realizacji wizerunkowych kampanii reklamowych.

Prowadzenie szkoleń:
Pierwsze szkolenie przeprowadziła 20 lat temu, z negocjacji.
Ma na swoim koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych dla biznesu i sektora publicznego.
Stosuje coaching grupowy, czyli metodę zmiany zachowań, postaw a także osiągania wyznaczonych indywidualnych celów, w oparciu o indywidualną pracę każdego uczestnika grupy w procesie coachingu.

Coaching:
Przeprowadziła ponad 200 godzin aktywnego coachingu podczas sesji indywidualnych i grupowych. Specjalizuje się w tematyce przywództwa, komunikacji i zarządzania.
Prowadzi coaching grupowy zgodnie ze standardami ICF.
Unikalność jej procesu coachingowego polega na połączeniu pragmatycznego podejścia skupionego na rezultatach i zmianie postaw przy zachowaniu równowagi między życiem prywatnym a zawodowym.

Publikacje:
Autorka książki „Poradnik urzędnika” – książki na temat tworzenia i kształtowania szeroko pojętego wizerunku urzędnika i urzędów w Polsce.
Autorka cyklu artykułów dotyczących budowania marki osobistej „Być jak Zorro”.
Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.


Miejsce: Mikołaja Kopernika 30, 00-336 Warszawa
Rozpoczęcie: 2014-02-10 - Zakończenie: 2014-02-11

Cena: 1290 (PLN) (zwolnione z VAT)

UWAGA

Osobom, które w zgłoszeniu podadzą hasło „Trainingplanet” przysługuje 10% rabat.
Ostatnia aktualizacja oferty 2014-01-15 13:48:54

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Efektywna komunikacja
Organizator: Fundacja na rzecz Szkolnictwa Dziennikarskiego


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |