Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: DORADKOM Dorota Jaworska

Przejdź do formularza kontaktowego

Delegowanie i feedback w pracy menadżera


Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do menadżerów pragnących nabyć skuteczne metody pracy ze swoimi podwładnymi jak i dla osób dopiero zaczynających swoją karierę na stanowisku kierowniczym. Główny nacisk podczas szkolenia zostanie położony na skuteczne delegowanie, udzielanie informacji oraz radzeniu sobie z emocjami..



Cele szkolenia:



  • nabycie/doskonalenie umiejętności udzielania informacji zwrotnej (feedback) pracownikom poprzez wypracowanie asertywnej postawy i reakcji na nieprawidłowe zachowania podwładnych w pracy zawodowej


  • nabycie pewności siebie w kierowaniu ludźmi i opanowanie kluczowych kompetencji w pracy menadżera (delegowanie, konstruktywna krytyka, radzenie sobie z emocjami).

Program

Program szkolenia:



  • Rola menadżera. O jego skuteczności i kompetencjach w pracy zawodowej.


  • „Góra lodowa” – potrzeby pracowników a oczekiwania menadżerów


  • Asertywność w trudnych momentach, w tym radzenie sobie z emocjami (koło asertywności)


  • Delegowanie – zasady, argumenty i stopnie delegowania wg Harveya Shermana


  • Informacja zwrotna (feedback), w tym konstruktywna krytyka.


  • Test „Mój wpływ na postawy” lub Koło asertywności (opcjonalnie, zależy od czasu)


  • Mój plan działania po szkoleniu


Zdobyta wiedza

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się:



  • technik i sposobów udzielania informacji zwrotnej pracownikom


  • radzić sobie z emocjami


  • skutecznie stosować swoje kompetencje menadżerskie w codziennej pracy


  • nabędą pewności siebie w obszarze kierowania podległym zespołem


  • budować „silny kręgosłup” do pracy w roli menadżera, czyli autorytetu


  • dokonywać analizy swojego zespołu, a dokładnie poznają motywy i potrzeby pracowników


  • pokonywać trudności w udzielaniu konstruktywnej krytyki


  • asertywnej postawy w trudnych sytuacjach z pracownikami (narzekanie, wywieranie wpływu)


Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Dorota Jaworska – Coach ACC ICF, praktyk, doradca biznesowy, certyfikowany Trener Biznesu House of Skills, Akredytowany Konsultant Insights Discovery, członek ICF Polska i ICF Global, członek PTTB. Ponadto pomysłodawczyni coachingowych warsztatów kulinarnych prowadzonych pod nazwą Kulinarna Akademia Coachingu. Posiada ponad 14 letnie doświadczenie w obszarze HR. Doświadczony coach i trener biznesu. Specjalizuje się w coachingu biznesowym i komunikacji wewnętrznej. Prowadzi firmę DoradKom. Autorka wielu publikacji i porad eksperckich oraz recenzji książek z obszaru coachingu, komunikacji wewnętrznej, HRM. Jeden z prelegentów XXII Kongresu Kadry & Expo 16-18.11.2015 w Warszawie (przeprowadzenie indywidualnych sesji coachingowych dla uczestników PREMIUM).



W swojej pracy zawodowej łączy szkolenia z coachingiem. Zajmuje się także organizacją wyjazdów szkoleniowo-integracyjnych. Od 2014 roku metody coachingowe wykorzystuje podczas warsztatów kulinarnych organizowanych wspólnie z Adrianem Feliks – uczestnikiem programu TOP CHEF, a od października 2015 roku z Krzysztofem Gawlik – World Master Chef 2015 i Michałem Bałazy – Ambasador Kulinarny Polski w postaci Kulinarnej Akademii Coachingu.



Jej mottem jest: „Żyj w zgodzie ze sobą i pracuj z pełnym potencjałem”.



Prowadzi szkolenia w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji, asertywności, autoprezentacji, motywacji, osobistej efektywności pracy, efektywnej organizacji pracy, work-life balance.



Na swoim koncie ma ponad 800h szkoleniowych, ponad 500h coachingowyh i ponad 900h doradztwa.


Miejsce: Drobiarska 2A, Opole
Rozpoczęcie: 2016-04-13 - Zakończenie: 2016-04-13

Cena: 350 (PLN) + 23% VAT = 430.5 PLN

UWAGA

Przy zapisie w 2 wybranych warsztatach coachingowych lub szkoleniach otwartych: 10% zniżki

Przy zapisie 2 osób: 5% zniżki

Przy zapisie 3 osób: 10% zniżki

Przy grupie zamkniętej, min. 10 osób: 15% zniżki

Jeśli chcesz podarować komuś „rozwój” skorzystaj z Bonu upominkowego DoradKom – napisz e-maila na biuro@doradkom.pl
Ostatnia aktualizacja oferty 2016-03-23 14:48:15

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Delegowanie i feedback w pracy menadżera
Organizator: DORADKOM Dorota Jaworska


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |