Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Corporate Coach U Poland

Przejdź do formularza kontaktowego

Coaching Clinic®


Coaching Clinic® to warsztat, który został stworzony przez Coach U w 1997 roku i od tego czasu jest stale doskonalony. Obecnie oferujemy 5-tą wersję warsztatu.

Warsztaty precyzyjnie skonstruowane tak, aby przekazać liderom praktyczne umiejętności coachingowe oraz przygotować ich do wdrożenia w organizacji coachingu jako skutecznego sposobu zarządzania pracownikami.

Program



1. Bycie liderem - coachem

- Kontekst biznesowy: coachingowe podejście do zarządzania.

- Coaching jako jeden ze stylów przywódczych.

- Korzyści i zastosowanie dyrektywnego i niedyrektywnego zarządzania ludźmi w organizacji.

- Jak podejście coachingowe zwiększa efektywność lidera.

- Zmiana paradygmatu osobistego: Jakie postawy lidera sprzyjają podejściu coachingowemu.



2. Rozmowa coachingowa

- Model Rozmowy Coachingowej® jako efektywna struktura różnego typu rozmów w sytuacjach biznesowych.

- Kroki Rozmowy Coachingowej: 1) Określenie obszaru koncentracji, 2) Odkrywanie możliwości, 3) Planowanie działania, 4) Usuwanie barier, 5) Podsumowanie.

- Rodzaje pytań w kolejnych krokach rozmowy coachingowej.

-  Indywidualny Plan Działania: Każdy z uczestników pracuje nad pełnym rozwojem swego podejścia coachingowego i wdrożenia go w konkretnych sytuacjach w swojej pracy.

- Rola lidera a rola coacha: Jak można pogodzić bycie liderem i coachem, tak aby zintegrować te role?



3. Umiejętności coachingowe

- Słuchanie Kontekstowe: Jak słuchać, aby jak najlepiej poznać motywacje, potrzeby, wartości i cele pracownika i aby pomóc mu w rozwoju zawodowym?

- Filtry komunikacyjne: Wpływ indywidualnych cech i doświadczeń lidera na to, jak spostrzega i rozumie swoich pracowników. Jak można ograniczyć działanie filtrów?

- Pytania Odkrywające: W jaki sposób zadawać pytania, aby inspirowały pracownika do samodzielnego myślenia i poszukiwania własnych rozwiązań?

- Stosowanie neutralnego języka: Jakiego języka używać podczas rozmowy coachingowej z pracownikiem, aby pomóc mu w samodzielnym znajdowaniu rozwiązań.

- Przekazywanie feedbacku: Jak przekazywać feedback, aby stał się wstępem do rozwojowej rozmowy coachingowej.

- Wyrażanie uznania: Jakie znaczenie ma wyrażanie uznania podczas rozmowy coachingowej z pracownikiem. Jak skutecznie wyrażać uznanie.



4. Osobiste Style Coachingowe® (PCSI)

- Przegląd czterech stylów coachingowych: Jakie typy można wyróżnić wśród liderów-coachów?

-  Poznawanie swojego stylu: Jaki jest twój styl pracy, gdy występujesz w roli lidera-coacha? Jak dostosować swój styl, aby skutecznie się komunikować?



5. Coaching w organizacjach

- Dlaczego skuteczni liderzy są również coachami? Obszary wdrożenia coachingu: zarządzanie pracownikami, celami, projektami, klientami, sukcesją, zmianą, itp.

- Korzyści biznesowe jakie daje coachingowy styl zarządzania. Jakie są potencjalne bariery wdrożenia podejścia coachingowego w organizacji.


Zdobyta wiedza

Warsztat wyrównuje poziom kompetencji przywódczych wśród kadry menedżerskiej. Umożliwia zbudowanie spójnej kultury coachingowej m.in. poprzez ujednolicenie oddziaływań rozwojowych na szczeblu menedżerskim i standaryzację wykorzystywanych narzędzi. W trakcie warsztatu menedżerowie:

- dowiadują się jak zastosować coaching, by wzrosła ich efektywność jako menedżerów i przywódców;

-  dowiadują się jak wykorzystać coaching, by polepszyć swoje wyniki biznesowe;

- uczą się jak usprawnić komunikację w firmie poprzez podejście coachingowe;

-  poznają praktyczny model rozmowy coachingowej, który mogą natychmiast zastosować w zarządzaniu pracownikami;

- odkrywają coaching jako efektywne podejście do zarządzania rozwojem pracowników;

-  poznają coachingowe sposoby zwiększania motywacji pracowników, ich satysfakcji z pracy i zaangażowania w realizację osobistych celów zawodowych oraz celów firmy.

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat ukonczenia warsztatu Coaching Clinic®

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący



Paulina Barnaś

Coach, Trener coachingu, Niezależny Konsultant z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy w międzynarodowych korporacjach. Specjalizuje się w rozwoju wyższej i średniej kadry menedżerskiej w obszarze coachingu biznesowego i rozwoju przywództwa. Posiada kwalifikacje coacha (ICF Accredited Coach ACC) i jest licencjonowanym trenerem Coaching Clinic®(szkolenie posiada akredytację ICF) oraz True Colors®, uznanych międzynarodowych programów dla liderów w organizacjach.

Doświadczenie:

Dyrektor wyższego szczebla zarządzania z 17-letnim doświadczeniem w pracy w międzynarodowych korporacjach. To, co wyróżnia Paulinę, to połączenie doświadczenia dotyczącego zarządzania sprzedażą z doświadczeniem w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Wysokie rezultaty swojej pracy osiąga dzięki otwartemu stylowi komunikowania się oraz motywowania ludzi do osiągania celów i brania za nie odpowiedzialności. Oprócz roli lidera w organizacji była również Mentorem i Coachem dla kolegów w Polsce i za granicą. Jako gość uczestniczyła i prowadziła wykłady na lokalnych i zagranicznych konferencjach dedykowanych rozwojowi przywództwa i zarządzania talentami w firmie. Prowadziła również wykłady dla studentów SGH w Warszawie.

Obecne obszary działania:

Specjalizuje się w coachingu indywidualnym oraz rozwijaniu kadry menedżerskiej w zakresie coachingu biznesowego i przywództwa. Jako coach pomaga menedżerom, którzy objęli nowe zespoły w wyniku awansu lub zmiany struktury firmy. Ma na swym koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych, przeprowadziła ok.50 szkoleń z tematyki coachingu w biznesie, oraz posiada na swym koncie ok. 200 udokumentowanych godzin coachingu indywidualnego. Pracuje głównie z branżą farmaceutyczną, bankową i energetyczną.

Edukacja

Absolwentka Wydziału Lekarskiego Collegium Medicum UJ w Krakowie oraz podyplomowych studiów Zarządzanie Ludźmi w Firmie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Członek CEEHR GROUP, PSZK, ICF International. Ekspert w Instytut Copernicus. Posiada licencję Thomas International, OPQ test, Coaching Clinic, True Colors. Pracuje również w języku angielskim.



Jarosław Czerka

Doświadczenie zawodowe zdobył pracując przez 18 lat dla międzynarodowych korporacji, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej od przedstawiciela do dyrektora zarządzającego.

Pracując na stanowisku instruktora sprzedaży dla należącej do grupy Pepsi Co spółki zajmował się rozwojem kompetencji oraz wzrostem efektywności zespołu przedstawicieli. Ponadto, odpowiadając za dział sprzedaży, uczestniczył w budowaniu gdańskiego oddziału Pepsi Co – General Bottlers.

Jako dyrektor sprzedaży i członek rady nadzorczej Brok S.A. spółki zależnej Holsten Braurei A.G budował i rozwijał sieć 11 Spółek Dystrybucyjnych oraz zajmował się obszarami sprzedaży i marketingu. Kolejnych 7 lat, pracując dla Imperial Tobacco, zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży gdzie, jako członek Management Teamu, przygotowywał między innymi projekt połączenia Imperial Tobacco z Altadisem.

Doświadczenia z poza branży FMCG Jarek zdobył pracując dla PTK Centertel-Orange. Będąc Dyrektorem Biura Sprzedaży Aktywnej odpowiadał za projekt zmiany systemu sprzedaży w kanale B2B, a współpracując z funduszem Penta Investments i zajmując stanowisko dyrektora zarządzającego oraz prezesa zarządu Mobile Entertainment Company wprowadzał na polski rynek nową markę telefonii komórkowej Mobilking.



W ciągu całej swojej kariery zawodowej Jarek skutecznie rozwijał kompetencje współpracowników, którzy obecnie, z sukcesami, zajmują wysokie menedżerskie stanowiska w międzynarodowych korporacjach.

Jest aktywnym coachem i doświadczonym trenerem biznesu. Specjalizuje się w coachingu i szkoleniach dla członków zarządów i menedżerów w obszarach:

• Coachingu,

• Przywództwa,

• Budowania relacji, efektywnej komunikacji,

• Umiejętności zarządzania, efektywności oraz wewnętrznej integralności

• Skutecznych negocjacji



Jarek jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Umiejętności coachingowe rozwijał w Coaching Center, realizując akredytowane przez ICF (International Coaching Federation) programy: CoachingWise Essentials i CoachingWise Equipped. W pracy z Klientami stosuje kodeks etyczny International Coaching Federation, którego jest aktywnym członkiem.

Jarek prowadził wiele szkoleń i seminariów, zarówno w kraju, jak i Europie Zachodniej. Jest również licencjonowanym trenerem Corporate CoachU i posiada uprawnienia do prowadzenia programu Coaching Clinic®.

Jego osobiste doświadczenia zawodowe, podczas których zarządzając zarówno kilkuosobowymi jak i dużymi kilkusetosobowymi rozproszonymi zespołami, pozwalają na budowanie efektywnych relacji zarówno z menedżerami zajmującymi najwyższe szczeble w strukturach korporacyjnych, jak i menedżerami liniowymi.







Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2012-09-24 - Zakończenie: 2012-09-25

Cena: 2800 (PLN) + 23% VAT = 3444 PLN

UWAGA

Cena ta obejmuje: udział w dwóch dniach warsztatów, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, przerwy kawowowe, lunch.
Ostatnia aktualizacja oferty 2012-07-31 10:06:49

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Coaching Clinic®
Organizator: Corporate Coach U Poland


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |