Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Global Business Center

Przejdź do formularza kontaktowego

Ceny transferowe w praktyce - aspekty prawne i podatkowe z uwzględnieniem ostatnich zmian


Celem szkolenia jest przekazanie Państwu praktycznej wiedzy na temat zasad sporządzania kompletnej dokumentacji podatkowej dla różnego rodzaju transakcji zawieranych z podmiotami powiązanymi oraz metod obrony przed zakwestionowaniem ceny przez organy skarbowe. Przedstawimy wzory dokumentacji dla przykładowych transakcji usługowych i towarowych oraz szczegółowo omówimy:

* podatkowe metody ustalania cen pomiędzy podmiotami powiązanymi
* szczegółowe zasady dotyczące ustalania wartości rynkowej towarów i usług
* metody ograniczania i minimalizacji ryzyka cen transferowych poprzez zastosowanie porozumień cenowych
* zasady sporządzania niezbędnej dokumentacji cen transferowych

W trakcie szkolenia przedstawimy aktualne przepisy o cenach transferowych z uwzględnieniem ostatnich zmian w zakresie:

* poszerzonego kręgu osób zobowiązanych do sporządzenia dokumentacji
* definicji zakładu przedsiębiorcy zagranicznego - place budów, budowy, oddziały
* szacowania dochodu w przypadku zapłaty do raju podatkowego
* ułatwień w procedurze zawierania porozumień cenowych z fiskusem

Program

Pierwszy dzień szkolenia: 29 listopada 2007r.

1. Istota cen transferowych dla bezpieczeństwa finansowego przedsiębiorstwa
2. Co to są podmioty powiązane? - interpretacja praktyczna
3. Transakcje najczęściej kontrolowane i ich obrona - nabycie świadczeń o charakterze niematerialnym
4. Transakcje najczęściej kontrolowane i ich obrona - transakcje towarowe
5. Wiążące porozumienia cenowe
6. Zasady ustalania ceny transferowej w dokumentacji cen transferowych

Drugi dzień szkolenia: 30 listopada 2007 r.

1. Elementy dokumentacji cen transferowych - szczegółowe omówienie dla transakcji towarowych i usługowych
2. Oomówienie wzorcowej dokumentacji dla przykładowej transakcji towarowej - Case Study
3. Zasady sporządzania dokumentacji
4. Dokumentacja cen transferowych - wymagania organów kontroli
5. Rola benczmarkingu cenowego oraz podatkowe metody wyceny transakcji
6. Omówienie wzorców dokumentacji dla przykładowej transakcji usługowej - usługi informatyczne - Case Study
7. Omówienie wzorców dokumentacji dla przykładowej transakcji usługowej - usługi księgowe i inne ogólno - administracyjne - case study

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Specjaliści i praktycy z danego zakresu wiedzy


Miejsce: Hotel Mercure Fryderyk Chopin, al. Jana Pawła II 22, Warszawa
Rozpoczęcie: 2007-11-29 - Zakończenie: 2007-11-30

Cena: 1580 (PLN) + 0% VAT = 1580 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Ceny transferowe w praktyce - aspekty prawne i podatkowe z uwzględnieniem ostatnich zmian
Organizator: Global Business Center


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |