Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Przejdź do formularza kontaktowego

CZAS PRACY - praktyczne aspekty planowania i rozliczenia - 2-dniowe szkolenie warsztatowe.


CZAS PRACY - praktyczne aspekty planowania i rozliczenia - 2-dniowe szkolenie warsztatowe.

Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do pracodawców, kierowników, zastępców i specjalistów działów kadr i działów personalnych.


Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest aktualizacja wiedzy w obszarze czasu pracy z uwagi na najnowsze zmiany prawne oraz doskonalenie umiejętności w zakresie m.in.: sporządzania poprawnych grafików czasu pracy, wyboru optymalnych rozwiązań prawnych pod kątem konkretnych potrzeb organizacji, wypełniania karty ewidencji czasu pracy, rozliczania nadgodzin pracy oraz pracy w dniach wolnych i innych nieobecności. Duża część szkolenia poświęcona zostanie praktycznym aspektom stosowania interpretacji Państwowej Inspekcji Pracy, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Sądu Najwyższego, w tym zwłaszcza kwestiom związanym z rozbieżnościami interpretacyjnymi. 

Program

Program szkolenia:
|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|

I. Czas pracy - przepisy prawne
II. Czas pracy - podstawowe pojęcia
1. pozostawanie pracownika w dyspozycji pracodawcy
2. doba pracownicza a tydzień pracowniczy
3. wymiar czasu pracy
4. praca zmianowa
5. rozkład czasu pracy
6. okresy rozliczeniowe
7. normy czasu pracy
III. Czas pracy pracowników niepełnoetatowych
1. postanowienia o czasie pracy w umowach o pracę
2. wyznaczanie limitu godzin w umowie dla niepełnoetatowca
3. kiedy u niepełnoetatowca powstaną nadgodziny
IV. Systemy i rozkłady czasu pracy
1. wprowadzenie odpowiednich zapisów dotyczących systemów czasu pracy w przepisach wewnątrzzakładowych
2. ruchomy system czasu pracy - zmiany od 23 sierpnia 2013 roku
3. równoważny system czasu pracy
4. przerywany system czasu pracy - zmiany od 23 sierpnia 2013 roku
5. zadaniowy system czasu pracy
6. indywidualny rozkład czasu pracy
7. system skróconego tygodnia pracy
8. system pracy weekandowej
V. Okresy odpoczynku
1. prawo pracownika do odpoczynku
2. odpoczynek dobowy / odpoczynek tygodniowy
3. "dyżur" a prawo do odpoczynku
4. prawo do odpoczynku po "podróży służbowej"
VI. Praca w godzinach nadliczbowych
1. kiedy pracownik wykonuje pracę w godzinach nadliczbowych
2. dopuszczalność pracy w godzinach nadliczbowych
3. roczny limit godzin nadliczbowych (stanowisko PIP)
4. dodatki do wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych
5. rekompensowanie pracy w godzinach nadliczbowych
6. prywatne wyjścia pracownika bez nadgodzin - zmiany od 23 sierpnia 2013 roku
VII. Praca w niedziele i święta
1. dopuszczalność pracy w niedziele i święta
2. ustalenie godzin pracy w niedziele
3. zakaz pracy w placówkach handlowych w święta
VII. Ewidencja czasu pracy-zmiany od 01.01.2019
1. obowiązek prowadzenia ewidencji czasu pracy
2. obowiązek prowadzenia list obecności
3. elektroniczna ewidencja czasu pracy
4. skutki braku ewidencji czasu pracy
5. ewidencja czasu pracy dla umów cywilnoprawnych
VIII. Zasady tworzenia harmonogramów czasu pracy
1. kiedy trzeba tworzyć harmonogramy czasu pracy
2. na jaki okres muszą być tworzone harmonogramy - zmiany od 23 sierpnia 2013 roku
3. jak i z jakim wyprzedzeniem ogłaszać harmonogram
4. jakie kroki trzeba poczynić, aby móc zmieniać harmonogramy czasu pracy
IX. Pojęcie podróży służbowej w świetle przepisów Kodeksu Pracy
1. jak zdefiniowana jest podróż służbowa?
2. jakie zapisy wprowadzić do umowy o pracę, aby podróż pracownika była podróżą służbową?
3. jakie wprowadzić zapisy do układu zbiorowego itp., aby pracodawca mógł swobodnie regulować wysokość przysługującej diety?
4. czy pracodawcy mogą sami ustalać warunki wypłacania należności z tytułu podróży służbowej?
5. czy istnieje obowiązek pisemnego zlecenia wyjazdu pracownika w podróż służbową?
6. czy polecenie wyjazdu służbowego musi być potwierdzone przez jednostkę, w której pracownik realizował zadania służbowe?
X. Wspólne przepisy dotyczące krajowych i zagranicznych podróży służbowych
1. jakie należności przysługują pracownikowi z tyt. podróży służbowej?
2. czy pracownikowi należy się zwrot za wyżywienie?
3. czy samowolna zmiana środka transportu w podróży jest podstawą do zwrotu poniesionych kosztów?
4. jakie należy spełnić warunki, aby pracownik mógł odbyć podróż prywatnym samochodem?
5. czy pracownikowi przysługuje zwrot poniesionych kosztów w przypadku utraty np. biletu na przejazd PKP?
6. czy pracodawca ma obowiązek zwrócić pracownikowi wydatki za przejazd płatną autostradą lub za płatny parking?
7. czy pracodawca ma prawo odmówić zwrotu poniesionych wydatków, jeżeli pracownik rozliczył się po terminie?
XI. Rozliczanie czasu pracy w podróży służbowej
1. jak rozliczyć czas pracy w podróży służbowej?
2. czy dojazd i powrót z podróży przypadającej poza godzinami pracy należy wliczyć do czasu pracy?
3. ile godzin odpoczynku należy zapewnić pracownikowi po zakończonej podróży służbowej?
4. kiedy powstaną nadgodziny w podróży służbowej i jak je zrekompensować?
5. jak liczyć czas podróży zagranicznej w zależności od środka transportu?
6. jak liczyć czas łącznej podróży służbowej połączonej z odbyciem podróży krajowej?


Informacje organizacyjne:
Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Harmonogram zajęć
szkolenie trwa 2 dni (16h)
zajęcia odbywają się w godzinach 10.00-18.00 pierwszego dnia oraz 09.00- 17.00 drugiego dnia
ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób
w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad
Dzień I
Godz.10:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.12:00 -przerwa kawowa
Godz.14.00 -przerwa obiadowa
Godz.16.00 -przerwa kawowa
Godz.18:00 -zakończenie szkolenia
Dzień II
Godz.09:00 -rozpoczęcie szkolenia
Godz.11:00 -przerwa kawowa
Godz.13.00 – przerwa obiadowa
Godz.15.00 -przerwa kawowa
Godz.17:00 -zakończenie szkolenia


Inwestycja:
1190.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1550 zł netto (+23% Vat)


Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).



Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.

Kontakt:
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura: Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl


Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług: referencje

POLITYKA RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.


Uwagi:
Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
 

Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników:
Szkolenie obejmujące najistotniejsze aspekty planowania i rozliczania czasu pracy w aktualnym stanie prawnym. Szczególne miejsce w trakcie szkolenia zajmie tematyka zmian prawnych w zakresie czasu pracy wprowadzonych najnowszą nowelizacją oraz omówienie nowych wykładni urzędowych. Zastosowane formy warsztatowe i konwersatoryjne ułatwią uczestnikom zastosowanie zdobytych informacji w praktyce.
 

Otrzymane certyfikaty

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Krzysztof Stucke
Specjalizacja trenerska:
Ekspert z dziedziny prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ochrony danych osobowych. Prawnik. Absolwent wydziału prawa w Europejskiej Wyższej Szkole Prawa i Administracji w Warszawie Od ponad 20 lat specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym obszarem prawa pracy ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych. Prowadzi własną kancelarię prawa pracy, doradza i świadczy pomoc prawną. Wieloletni inspektor Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, gdzie przeprowadzał kontrole płatników w zakresie opłacania składek i rozliczania wypłaconych zasiłków. Posiada przygotowanie (uprawnienia) pedagogiczne.
Jest ekspertem Infor S.A. oraz Portalu Kadrowego-Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, autorem artykułów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Szkolił m.in. dla firm: Lufthansa Global Business Services, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Szpital Uniwersyteckiego w Krakowie, Boryszew HR Service, ZUS Opole, TVP O/Kraków, Politechnika Warszawska, Urząd Pracy we Wrocławiu, Volkswagen Poznań, Hotele Marriott, Exalo Drilling S.A., Browar Żywiec, Instytut Pamięci Narodowej, Departament Administarcyjny Ministerstwa Obrony Narodowej, Ministerstwo Finansów. Urząd Miasta Kraków.
Wykładowca: Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie, Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, Wyższej Szkoły „Humanitas” w Sosnowcu.
Aktualnie realizuje szkolenia z obszaru prawa pracy, ochrony danych osobowych (RODO), prawa administracyjnego i cywilnego, ubezpieczeń społecznych, oraz obsługi programów: Płatnik, Symfonia Kadry i Płace.
Przeprowadza audyty z zakresu ochrony danych osobowych (RODO).Pełni funkcję IODO w kilku podmiotach gospodarczych. 


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2020-06-22 - Zakończenie: 2020-06-23


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2020-06-22 - Zakończenie: 2020-06-23


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2020-06-22 - Zakończenie: 2020-06-23

Cena: 1190 (PLN) + 23% VAT = 1463.7 PLN

UWAGA

Cena szkolenia wraz z zakwaterowaniem:
Cena szkolenia dla 1 osoby wraz zakwaterowaniem na 1 dobę w pokoju 1-osobowym ze śniadaniem i kolacją: 1550 zł netto (+23% Vat)


Zgłoszenie:
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).



Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji.  
Ostatnia aktualizacja oferty 2020-02-28 14:49:31

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: CZAS PRACY - praktyczne aspekty planowania i rozliczenia - 2-dniowe szkolenie warsztatowe.
Organizator: Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |