Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Autorytet i wywieranie wpływu


Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.

Cele szkolenia
Celem tego szkolenia jest zaprezentowanie najskuteczniejszej wiedzy z zakresu psychologii poznawczej, oraz Psychologii wywierania wpływu. Przedstawione zostaną techniki wykorzystywane przez osoby na co dzień zajmujące się skuteczną komunikacją z drugim człowiekiem, największych korporacji w kraju, służące uzyskiwaniu celów biznesowych. W trakcie szkolenia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i ćwiczeniach, bazujących na prezentowanej wiedzy.

Korzyści dla uczestników
Wywieranie wpływu. Sztuka perswazji. Sztuka manipulacji. Czym się różnią? Emocje i motywacja. Gdzie tkwi “klucz” do budowania długofalowych relacji z klientem? Na czym polega sztuka zjednywania sobie ludzi? W znajomości technik? W znajomości tajników ludzkiej osobowości? A może jeszcze, sposób, klucz, reguła, tkwi zupełnie gdzie indziej?

Program

Dzień I. Autorytet. Kim dla mnie jest? Wymiana doświadczeń, pomiędzy uczestnikami szkolenia i trenerem.

1. Autorytet. Wzorzec. Lider. Czyli kto?
• dyskusja z uczestnikami szkolenia i porównanie z innymi, którym zadano pytanie: „Kim jest dla Ciebie autorytet?”,
• autorytet w świetle psychologii poznawczej, osobowości i społecznej:
• rodzaje zachowań, postaw i sposobów komunikacji budujących aurę osoby z autorytetem.
• wywieranie wpływu na samego siebie, czyli słów też kilka o emocjach.

2. Kluczowe umiejętności niezbędne w budowaniu postawy osoby z autorytetem:
• zjednywanie ludzi,
• sztuka wywierania wpływu, jako elementy kreowania wizerunku,
• jakie cechy osobowości i temperamentu sprawiają, że ludzie postrzegają daną osobę, jako autorytet?
• od czego zależy autorytet?
• typy liderów i autorytetów,
• wartości, przekonania charakterystyczne dla liderów i osób z autorytetem.

3. Wizerunek autorytetu:
• pewność siebie i poczucie własnej wartości,
• charyzma – czy można się tego nauczyć?
• umiejętność wywierania wpływu i przekonywania do własnych poglądów,
• pokora, opanowanie, pogoda ducha, czyli emocje i nastawienie u liderów i osób z autorytetem.

4. Ja jako lider, czyli koncepcja Poziomów Logicznych, wg Georga Batesona i jej zastosowanie w budowaniu autorytetu:
• prezentacja Koncepcji Poziomów Logicznych,
• wpływ poszczególnych poziomów na siebie i na system oraz analiza charakterystycznych i specyficznych problemów na styku poszczególnych poziomów,
• poziom Pierwszy: Środowisko. Przegląd i analiza dostępnych zasobów i możliwości ich wykorzystania do realizacji celów biznesowych firmy,
• poziom Drugi: Obserwowalne zachowania w konkretnym środowisku. Analiza zachowań własnych i planowanie zmian,
• poziom Trzeci: Umiejętności. Przegląd kompetencji i umiejętności zawodowych niezbędnych do wywierania wrażenia lidera i osoby z autorytetem,
• poziom Czwarty: Przekonania/Wartości Liderów. Wpływ przekonań na realizacje celów biznesowych i na postrzeganie samego siebie jako osoby posiadającej autorytet,
• poziom Piąty: Tożsamość. Charakterystyka i zdefiniowanie ról, zachowań, przekonań, sposobów funkcjonowania,
• poziom Szósty: Misja. Analiza kierunku własnego rozwoju, zdefiniowanie i ustalenie strategicznych celów i zadań,
• określenie i zdefiniowanie własnej roli, jako osoby posiadającej autorytet, na wszystkich Poziomach Logicznych – ćwiczenia indywidualne.

Dzień II. Wywieranie wpływu na innych. Psychologia poznawcza wg. Prof. Martina Seligmana.

1. Wywieranie wpływu. Psychologia Poznawcza. Prof. Martin Seligmana. Hakerzy Umysłów.

2. Szukający dziury w całym, pesymistycznie nastawiony do oferty, wiecznie niezadowolony klient:
• jak i o czym myśli taki typ klienta?
• techniki i sprzedaży pod ten typ klienta,
• strategie budowania długofalowych relacji z tym typem klienta.

3. Obiecujący przysłowiowe gruszki na wierzbie, „lejący wodę” i oderwany od rzeczywistości klient:
• jak i o czym myśli taki typ klienta?
• techniki sprzedaży pod ten typ klienta,
• strategie budowania długofalowych relacji z tym typem klienta.

4. Styl Sortowania Informacji, odpowiedzialny za sposób postrzegania faktów i drugiego człowieka, w procesie sprzedaży:
• czteropolowa Matryca, Nieświadomego Systemu Ocen, czyli jak zostanę oceniony przez klienta, w momencie kiedy rozpoznam jego SSI, oraz jak zostanę oceniony gdy będę się komunikował niezgodnie z rozpoznanym SSI,
• zarządzanie Nieświadomym Systemem Ocen, w trakcie sprzedaży.

5. Zadufany w sobie, najmądrzejszy w całym mieście, nieliczący się z opinią z innych klient:
• sposoby rozkodowania stylu myślenia klienta, o powyższych cechach,
• techniki sprzedaży pod ten typ klienta,
• strategie budowania długofalowych relacji z tym typem klienta.

6. Chwiejny niczym chorągiewka na wietrze, bez własnego zdania i opinii, czyli klient, który nie potrafi samodzielnie podjąć żadnej decyzji, bo nie ma pełnomocnictw:
• styl myślenia i postrzegania kontaktu, przez ten typ klienta,
• techniki sprzedaży pod ten typ klienta,
• strategie budowania długofalowych relacji z tym typem klienta.

7. Styl Sortowania Informacji, odpowiedzialny za sposób podejmowania decyzji, w procesie sprzedaży:
• czteropolowa Matryca, Nieświadomego Systemu Ocen, czyli jak zostanę oceniony przez klienta, w momencie kiedy rozpoznam jego SSI, oraz jak zostanę oceniony gdy będę się komunikował niezgodnie z rozpoznanym SSI,
• zarządzanie Nieświadomym Systemem Ocen, w trakcie sprzedaży.

8. Egocentryczny, myślący tylko i wyłącznie o sobie samym, karierowicz, o osobowości narcystycznej, czyli klient, który wpatrzony jest tylko i wyłącznie w siebie:
• jak myśli taki typ klienta i jak do niego trafić,
• techniki sprzedaży pod ten typ klienta,
• strategie budowania długofalowych relacji z tym typem klienta.

9. Podejrzanie myślący o „dobru korporacji”, cwaniaczek i manipulator w jednej osobie, czyli klient w przebraniu „Matki Teresy”:
• jak i co myśli taki typ klienta i jak go skutecznie przekonać,
• techniki sprzedaży pod ten typ klienta,
• strategie budowania długofalowych relacji z tym typem klienta.

10. Styl Sortowania Informacji, odpowiedzialny motywację do podejmowania działań:
• czteropolowa Matryca Nieświadomego Systemu Ocen,
• zarządzanie Nieświadomym Systemem Ocen.

11. Stworzenie 6 typów klientów w oparciu o Style Sortowania Informacji, i skonstruowanie najskuteczniejszych narzędzi, w postaci „autorskich” technik, mających na celu, finalizację sprzedaży i realizację planów sprzedażowych.

12. Połączenie zdobytych umiejętności z zakresu osobowości lidera, stylu komunikacji lidera, oraz zachowań niewerbalnych lidera, z poczuciem pewności siebie:
• ćwiczenia, których głównym celem, będzie rozwinięcie umiejętności z zakresu komunikacji niewerbalnej, cechującej liderów, oraz wzmocnienie poczucia pewności siebie.

13. Określenie i zdefiniowanie własnej roli, jako osoby posiadającej autorytet, na wszystkich Poziomach Logicznych – ćwiczenia indywidualne.

14. Zagrożenia, czyli jak na pewno nie uda Ci się sprawiać wrażenia osoby z autorytetem:
• pycha, czyli przeświadczenie, że jestem lepszy od innych,
• słyszenie, ale nie słuchanie, czyli umiejętność zjednywania ludzi,
• złudzenie omnipotencji – już nic więcej nie muszę, bo wiem wszystko,
• raz tak, raz tak, czyli, po co być konsekwentnym,
• etyka i moralność w biznesie – kodeks etyczny osoby z autorytetem.

15. Rozwój umiejętności wspierających budowanie autorytetu:
• umiejętności udzielania informacji zwrotnej,
• umiejętności udzielania pochwał i krytyki,
• umiejętność budowania relacji z innymi ludźmi.

16. Analiza komunikacji niewerbalnej, charakterystycznej dla liderów:
• ton głosu, tempo mówienia,
• gesty, postawa ciała.

17. Postawa ciała, ton głosu, charakterystyczne gesty i ich wpływ na nieświadomość osób, poddawanych tego typu wpływowi.

18. Połączenie zdobytych umiejętności z zakresu osobowości lidera, stylu komunikacji lidera, oraz zachowań niewerbalnych lidera, z poczuciem pewności siebie.

19. Ćwiczenia, których głównym celem, będzie rozwinięcie umiejętności z zakresu komunikacji niewerbalnej, cechującej liderów, oraz wzmocnienie poczucia pewności siebie:

20. Podsumowanie szkolenia:
• główne wnioski - Key Learning Points,
• wskazówki i rekomendacje dla dalszej praktyki,
• indywidualny plan działania (Action Plan).


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia



Miejsce: Zakopane - Wydarzenie specjalne
Rozpoczęcie: 2017-12-14 - Zakończenie: 2017-12-15


Miejsce: Kraków - Hotel Atrium
Rozpoczęcie: 2018-02-01 - Zakończenie: 2018-02-02


Miejsce: Warszawa - Centrum Szkoleniowe Adgar Ochota
Rozpoczęcie: 2018-04-19 - Zakończenie: 2018-04-20

CENA standardowa:
1490 PLN + 23% VAT = 1832.7 PLN

CENA ze ZNIŻKĄ:
1290 PLN + 23% VAT = 1586.7 PLN

UWAGA

Tylko teraz, przy zgłoszeniu dwóch lub większej liczby osób na dowolnie wybrane szkolenia, zaproponujemy Państwu atrakcyjny rabat od 6 % do 22 %. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Przyjmujemy zgłoszenia również od osób fizycznych - specjalnie dla tych osób koszt uczestnictwa we wszystkich naszych szkoleniach zostanie pomniejszony o aktualnie obowiązujący podatek VAT. Szczegóły pod nr tel. 22 460 46 12.

Zdecydowana większość naszych szkoleń jest już w tym momencie potwierdzona.


Ostatnia aktualizacja oferty 2017-11-16 10:08:20

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Autorytet i wywieranie wpływu
Organizator: Progress Project Sp. z o. o. Szkolenia i Doradztwo


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2016 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA



Grupa ENNOVA: PortalSprzedazy.pl | trainingplanet.pl | tomCRM | tomDMS.pl | tomSRS.pl | boardroom.io | tomhrm.com