Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

Oferta dla firm szkoleniowych   |   Logowanie

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Projekt Edukacja Sp. z o.o.

Przejdź do formularza kontaktowego

Analiza danych i raportowanie w MS Excel dla menedżerów


Od wielu lat Microsoft Excel okazuje się niezastąpionym narzędziem do przetwarzania złożonych zbiorów danych. Aplikacja ta, z uwagi na intuicyjny interfejs użytkownika, rozbudowane możliwości analityczne oraz efektowne narzędzia wizualizacyjne wykorzystywana jest w codziennej pracy. Systematyczny napływ nowych informacji w świecie biznesu sprawia, że potrzebne jest rozwiązanie umożliwiające efektywne zarządzanie danymi. Czas na wykorzystanie pulpitów menedżerskich.



Cel szkolenia



Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia i wybierania najważniejszych informacji z danych źródłowych dowolnego pochodzenia.



W trakcie szkolenia uczestnicy nabywają umiejętności efektywnej analizy i czytelnej prezentacji wyników przetwarzania danych. Dodatkowo, opanowują metody korzystania z tabel i wykresów przestawnych oraz tworzenia zaawansowanych składników do wykorzystania podczas prezentacji trendów i ocenie efektywności realizacji planów.

Program

1. Tworzenie i edycja pulpitów menedżerskich



2. Projektowanie modelu danych



3. Tworzenie i edycja wykresów



4. Tworzenie i edycja tabel przestawnych



5. Wizualizacja danych



6. Automatyzacja pracy



7. Zarządzanie formantami



8. Importowanie danych z Microsoft Access



9. Współdzielenie danych:



Pulpity menedżerskie, wprowadzenie

Zarządzanie mechanizmem Poprawność danych



Tworzenie modelu danych – wprowadzenie

Wykorzystanie funkcji z kategorii Wyszukiwania i adresu

Praca z tabelami



Typy wykresów

Serie danych

Formatowanie i dostosowywanie danych

Wykresy przebiegu w czasie



Tworzenie tabeli przestawnej

Dostosowywanie tabeli przestawnej

Filtrowanie danych

Praca z wykresami przestawnymi

Tworzenie histogramu



Tworzenie dynamicznych etykiet

Łączenie formuł z polami tekstowymi

Korzystanie z narzędzia Aparat fotograficzny



Wprowadzenie do procesu rejestrowania makropoleceń

Przypisywanie makr do przycisków

Uruchamianie makropoleceń w Excelu



Dodawanie formantów formularza do arkusza

Stosowanie formantów typu przycisk, pole wyboru, pole kombi, pole listy



Korzystanie z kreatora importu

Konfigurowanie połączeń ze źródłem zewnętrznym

Obsługa Microsoft Query



Zabezpieczanie dostępu do skoroszytów

Ograniczanie dostępu do wybranych fragmentów arkuszy

Ochrona struktury skoroszytu

Tworzenie połączeń pomiędzy Excelem, a innymi aplikacjami pakietu Office


Zdobyta wiedza

Korzyści dla uczestników szkolenia



Po szkoleniu każdy uczestnik będzie umiał:





  • tworzyć i wyszukiwać najistotniejsze informacje z dostarczonych danych


  •  


  • analizować oraz szybko i wydajnie prezentować dane


  •  


  • automatyzować procesy raportowania


  •  


  • tworzyć przyciągające wzrok prezentacje danych


  •  


  • tworzyć tabele i wykresy przestawne



Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Tomasz Sadowski



Wykładowca wdrożeniowiec. Trener i szkoleniowiec z 15-letnim stażem w zakresie oprogramowania aplikacyjnego oraz serwerowego sygnowanego przez Microsoft. Od 2006 r. autoryzowany trener MCT z tytułem Microsoft Technology Specialist w zakresie konfiguracji Microsoft Project, Microsoft Project Server, Microsoft Windows SharePoint Services (aktualnie Windows SharePoint Foundation) oraz Microsoft SharePoint Server (2007 i 2010).



Prelegent Microsoft Technology Summit. Partner Microsoft z kompetencją Cloud Essential oraz Authorized Education Reseller. Doradca w zakresie rozwiązań chmurowych Microsoft Office 365, Windows Intune oraz CRM 2011 online. Pracował m.in. dla: COMBIDATA Poland. Egzaminator ECDL w obszarach Start, Core, Advanced i e-Citizen.



Szkolił m.in. dla: Prokom, Asseco Poland, Luthansa Systems, Bank Zachodni WBK, Bank BPH, Novartis Poland, Polpharma S.A., Strabag, Danfoss Polska, Energa S.A., RWE Polska S.A., NAUTA S.A.



Bloki szkoleniowe, w których się specjalizuje: Microsoft Office, Project, Visio, SharePoint, rozwiązania chmurowe.



Miejsce: 10 Lutego 33, GDYNIA
Rozpoczęcie: 2012-05-11 - Zakończenie: 2012-05-11

Cena: 400 (PLN) + 23% VAT = 492 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Analiza danych i raportowanie w MS Excel dla menedżerów
Organizator: Projekt Edukacja Sp. z o.o.


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Kontakt do nas

2007-2020 © Wszelkie prawa zastrzeżone Software House ENNOVA



Grupa ENNOVA: | System ATS | System zarządzania szkoleniami | System dla HR | tomSRS.pl | HRtrendy.pl | CRM dla firm szkoleniowych | tomDMS.pl | boardroom.io