Profil uczestników:
Pracownicy działów technicznych, zakupu, odpowiedzialni za budżety projektów inwestycyjnych (spoza działów finansowo-księgowych).
Cel szkolenia:
Zapoznanie uczestników szkolenia z zasadami rozliczania nakładów inwestycyjnych, definiowaniem pojęć związanych ze środkami trwałymi. Poprawa komunikacji z działami finansowymi w zakresie rozpoznawania i innych operacji związanych z inwestycjami.
<strong> Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: <br /><a href="http://www.systemszkolenia.pl/33/srodki-trwale-i-rozliczanie-inwestycji-dla-nie-finansist-oacute-w--sluzb-technicznych--nbsp--nr-3045-/3045/">http://www.systemszkolenia.pl/33/srodki-trwale-i-rozliczanie-inwestycji-dla-nie-finansist-oacute-w--sluzb-technicznych--nbsp--nr-3045-/3045/</a></strong><br /><br />
Program
1.Pojęcia i definicje z zakresu ustaw podatkowych i rachunkowych a zagadnienia techniczne: komunikacja z księgowymi.
2.Odpowiedzialność działów technicznych wobec ustaw podatkowych i rachunkowych.
3.Zakres przepisów prawa, odnoszący się do środków trwałych: międzynarodowe standardy rachunkowości, prawo bilansowe, ustawa podatkowa, regulaminy wewnętrzne (polityka rachunkowości). Które przepisy kiedy stosować.
4.Elementy definicji środka trwałego: kompletność, zdatność do użytkowania, przewidywany okres użytkowania, przeznaczenie na potrzeby działalności.
5.Odróżnienie środków trwałych od innych kategorii zakupów tj. zapasy, inwestycje, koszty bieżące.
6.Samodzielność środka trwałego i jego granice – jak rozróżniać poszczególne środki trwałe. Kiedy zespoły środków trwałych należy uznać za jeden środek trwały. Kiedy wyróżnia się komponenty (części składowe) środków trwałych.
7.Składniki wartości początkowej środków trwałych: koszty dodatkowe, akcesoria, opłaty, podatki, koszty eksploatacji przed rozpoczęciem użytkowania, nakład pracy własnej pracowników, delegacje, szkolenia. Koszty wspólne dla różnych środków trwałych – zastosowanie kluczy podziałowych.
8.Środki trwałe w budowie a środki trwałe - moment oddania do użytkowania środka trwałego. Koszty produkcji testowej.
9.Rozliczanie zmniejszania wartości i zmiany w środkach trwałych: zaprzestanie użytkowania, odłączenie części składowych, podział środków trwałych, zmiana lokalizacji, zmiana przeznaczenia, zmiana okresu użytkowania, utrata wartości, straty w środkach trwałych, likwidacja i sprzedaż środka trwałego.
10.Rozliczanie zwiększanie wartości środka trwałego w trakcie użytkowania. Rozróżnianie remontów, kosztów eksploatacyjnych od ulepszeń (modernizacji) środków trwałych.
11.Klasyfikacja środków trwałych: do czego jest potrzebna i jak ja stosować.
12.Dokumentacja środków trwałych od zakupu do likwidacji: zasady wypełniania i stosowania. Faktury, specyfikacje, OT-ki, LT i pozostałe.
13.Amortyzacja środków trwałych: szacowanie okresu użytkowania, metody, stawki. Obliczanie amortyzacji na przykładach.
14.Wszystko o wartościach niematerialnych i prawnych: kwalifikacja, rozliczanie, katalog wartości niematerialnych i prawnych.
15.Ulepszenia w obcych środkach trwałych – wybrane zagadnienia.
16.Leasing a środki trwałe – wybrane zagadnienia.
17.Analiza wybranego orzecznictwa w sprawach związanych ze środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi . Konsekwencje błędów w kwalifikacji i rozliczaniu wydatków na środki trwałe
Zdobyta wiedza
Metody warsztatowe: analizy przypadków, ćwiczenia, prezentacje, mini-wykłady, konsultacje
Otrzymane certyfikaty
Uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia
Oferta skierowana do:
Wyższa kadra kierownicza
Średnia kadra kierownicza
Niższa kadra kierownicza
Specjalista
Pracownik
W ramach oferty uczestnik otrzymuje:
Certyfikat ukończenia
Materiały dydaktyczne
Wyżywienie / serwis kawowy
Nocleg
Dyplom ukończenia
Zaświadczenie ukończenia
Konsultacje poszkoleniowe
Lunch
Serwis kawowy
Ćwiczenia
Trenerzy prowadzący
Anna Witkowska-Dziadosz
– niezależny ekspert zagadnień księgowych, finansowych i kadrowo-płacowych. Doświadczony praktyk w działach finansowo-księgowych. Dyrektor finansowy w korporacji, główny księgowy. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla międzynarodowych korporacji branż przemysłowych i usługowych. Uczestniczy w projektach związanych z analizą ekonomiczną, optymalizacja kosztów, audytami działów finansowych, procedurami wewnętrznymi przedsiębiorstw. Stały współpracownik naszej firmy.
UWAGA
Hotel Gołębiewski w Wiśle usytuowany jest na stoku Bukowej (713 m n.p.m.) w północnej części miasta na prawym brzegu Wisły. Swoje malownicze położenie Hotel zawdzięcza otaczającym go pasmom Beskidu Śląskiego poprzecinanym uroczymi dolinami, strumieniami i potokami.
Miejsce: Wisła, Ks.Bp Juliusza Bursche 3, Hotel Gołębiewski
Rozpoczęcie:
2013-07-07
- Zakończenie: 2013-07-09
CENA standardowa:
1770 PLN
+ 23% VAT = 2177.1 PLN
CENA ze ZNIŻKĄ:
1650 PLN + 23% VAT = 2029.5 PLN
UWAGA
Przyjazd uczestników i zakwaterowanie:
Od dnia 7 lipca 2013r. od godz. 14.00
Do dnia 9 lipca 2013r., wyjazd po obiedzie
W cenie szkolenia:
- zajęcia dydaktyczne ( wykłady + konsultacje)
- teczka konferencyjna z kompletem autorskich materiałów szkoleniowych, notesem, długopisem
- 2 noclegi w pokoju 2-osobowym z łazienką (1-os. za dodatkową opłatą )
- pełne wyżywienie (od kolacji w dniu przyjazdu 7.07, do obiadu w dniu wyjazdu włącznie 9.07)
- atrakcje podczas pobytu
- imienne zaświadczenie uczestnictwa
- istnieje możliwość zakwaterowania osoby towarzyszącej za dopłatą.
ORAZ
- korzystanie z centrum rekreacyjnego SPA – TROPICANA w hotelu
- (liczne baseny z zimną i ciepłą wodą, hydromasażem i biczami szkockimi, rekreacyjny typu „fala”, różnorodne jacuzzi z kąpielami solankowymi, tężnia i jaskinia solna, sauny suche-aromatyczne, grota śnieżna, łaźnia parowa, siłownia)
- wstęp do Klubu Nocnego w hotelu - dyskoteka
Istnieje możliwość wykupienia dodatkowo pakietu kosmetycznego SPA
Katalog szkoleń