Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: HILLWAY Training & Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Szkolenie HILLWAY Zarządzanie Klientem Strategicznym - Key Account Management / Szkolenie otwarte / Online / 14.12


Według Zasady Pareto z reguły 20% klientów przynosi 80% zysków przedsiębiorstwa. Takich kontrahentów określa się mianem Klientów Strategicznych. Ich utrata może powodować znaczny spadek dochodów firmy. Z tego względu, niezwykle istotnym elementem jest zadbanie o odpowiednie relacje z Kluczowymi Klientami , opartymi na wiedzy i eksperckim podejściu do Ich potrzeb.



Szczegółowe informacje o szkoleniu: https://www.hillway.pl/zarzadzanie-klientem-strategicznym-key-account-management-szkolenie/

Program

PROGRAM SZKOLENIA





POZIOM I



Rozpoczęcie szkolenia:



Zasady pracy podczas szkolenia on-line

Określenie celów szkolenia



Moduł I – Charakterystyka klientów oraz podział portfela



Charakterystyka poszczególnych grup klientów – jakimi kryteriami kierujesz się przy podziale portfela klientów – test dla uczestników

Podział portfela klientów na grupy: Klienci standardowi, Klienci okazjonalni, Klienci strategiczni – przedstawienie zasad podziału

Co tworzy wartość klienta dla firmy, jaką wartość tworzy firma dla klienta – analiza przypadków

Podział własnego portfela klientów (Mentimeter) – analiza uczestników na wybranych klientach



Moduł II – style współpracy w biznesie



The KAM Proces – przedstawienie procesu

Jakie działania należy podjąć aby zwiększać liczbę klientów strategicznych? – analiza z uczestnikami

Style współpracy w biznesie – poznanie 5 stylów współpracy w biznesie. Poznanie zależności pomiędzy stylami współpracy a drogą budowania relacji z klientami strategicznymi. – prezentacja trenera

Test – style współpracy – uczestnicy podczas testu poznają swoje naturalne nawykowe zachowania które determinują dominujące style współpracy. – przedstawienie zasad podziałutest interaktywny z komentarzem trenera

Czynniki wpływające na wybór stylu współpracy – uczestnicy poznają jakie czynniki wpływają naturalnie na wybór stylu współpracy. – dyskusja z uczestnikami + prezentacja trenera

Style współpracy vs. klasyfikacja klientów – przedstawienie zależności i strategii działań



Moduł III – Model KANO



Analiza KANO. Badanie cech, które są najważniejsze w określonej usłudze czy produkcie i wpływają na zadowolenie klienta – przedstawienie metody

Ankieta metody KANO – praca w grupach online w celu zbudowania ankiety na wybrany produkt, usługę, prezentacja wyników + feedback trenera



Moduł IV – Relacje z Klientami



Budowanie relacji z klientami. Podział na 4 rodzaje postaw w budowaniu relacji z klientami. – praca w grupach online w celu zbudowania chrakterystyki postaw, prezentacja wyników + wsparcie trenera



Podsumowanie:



Uczestnicy dokonują analizy zdobytej wiedzy i określają indywidualną ścieżkę rozwoju.







POZIOM II



Rozpoczęcie szkolenia:



Zasady pracy podczas szkolenia on-line.

Określenie celów szkolenia.



Moduł I – Postawy podczas spotkania z Klientem



„Spotkanie” z klientem – analiza przypadku

6 kroków do sukcesu w sprzedaży – ustalenie wag z uczestnikami (dla uczestnika potrzebne głębsze wyjaśnienie)

Budowanie postawy godnej zaufania w rozmowie biznesowej z klientem strategicznym – praca w grupach online w celu zbudowania chrakterystyki (kogo czego), prezentacja wyników + prezentacja trenera



Moduł II – Budowanie relacji z Klientem oraz typologia osobowości



Budowanie relacji z klientem na poziomie niewerbalnym online i „face to face” – film „Gra krzeseł” – film instruktażowy, dyskusja z uczestnikami (wskazanie co Uczestnicy będą robić, wskazanie nazwy modułu)

Typologia osobowości (wskazać typologię) – jak prowadzić rozmowy z decydentami – określenie typologii, określenie rodzajów decydentów, test z uczestnikami + omówienie wyników przez trenera



Moduł III – Pozyskiwanie informacji



Sztuka pozyskiwania informacji od klientów. Pytania otwarte oraz zamknięte – kiedy ich używać – metoda lejka

Metoda SPIN – prezentacja trenera + ćwiczenie uczestników

Negocjacje z monopolistą – instrukcja + przygotowanie



Moduł IV – Negocjacje



Gra negocjacyjna – Negocjacje z monopolistą – uczestnicy w negocjacjach trójstronnych budują strategię współpracy z klientem strategicznym. – gra on line z trenerem (uspójnić pisownię online)

Scenariusz rozmowy – negocjacje z monopolistą

Zasady negocjacji z klientem strategicznym- dyskusja z uczestnikami + prezentacja trenera



Podsumowanie:



Q & A – Pytania uczestników i odpowiedzi trenera

Uczestnicy dokonują analizy zdobytej wiedzy i określają indywidualną ścieżkę rozwoju.







Szkolenie otwarte Zarządzanie Klientem Strategicznym prowadzone jest w formie online. Zajęcia odbywają są w formie warsztatów (80%) popartych krótkimi mini-wykładami (20%), podczas których przekazywane będą niezbędne treści teoretyczne. Charakter zajęć ma za zadanie angażować wszystkich uczestników do aktywnego udziału, poprzez pracę w grupach, liczne ćwiczenia, dyskusje, burze mózgów, analizę przypadków, symulacje realnych sytuacji / zachowań w obliczu zaistniałych zmian.







Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?



Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?



Zapraszamy do kontaktu!



E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82



http://www.hillway.pl/

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Poznaj Trenerów HILLWAY


Miejsce: Szkolenie Online
Rozpoczęcie: 2022-12-14 - Zakończenie: 2022-12-14

Cena: 827 (PLN) + 23% VAT = 1017.21 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Zarządzanie Klientem Strategicznym - Key Account Management / Szkolenie otwarte / Online / 14.12
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |