Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Szkolenie HILLWAY Skuteczna windykacja przez telefon - telewindykacja / szkolenie otwarte / online / 08-09.11







Jak prowadzić proces windykacji, aby przyniósł oczekiwane efekty, a strategia odzyskiwania należności naszej organizacji była sprawna, przebiegała szybko i skutecznie, przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z Klientem?



Zobacz ofertę szkolenia HILLWAY Skuteczna windykacja przez telefon – telewindykacja: https://www.hillway.pl/szkolenie-skuteczna-windykacja-przez-telefon-telewindykacja-szkolenie/



Zapisz się już dziś na szkolenie!






Program





PROGRAM SZKOLENIA





MODUŁ 1. ISTOTA BUDOWANIA RELACJI W KONTEKŚCIE OBSŁUGI WIERZYTELNOŚCI:



Windykacja zmian – proces odzyskiwania należności w aspekcie teraźniejszym

Rola pracownika działu windykacji – ogólne omówienie zakresu kompetencji w kontekście pracy

uczestników

Zadania windykacyjne – jak właściwie kształtować samoświadomość w kontekście rozmów o

nieterminowych płatnościach

Zasady współdziałania w obrębie windykacji należności pieniężnych

Wsparcie mentalne – istota postawy asertywnej w kontekście pracy z klientem posiadającym

zobowiązanie



Cel modułu:



Wprowadzenie uczestników szkolenia w istotę procesu windykacyjnego – w tym omówienie zmian jakie zachodzą w procesie na przestrzeni czasu. Dodatkowo ugruntowanie wiedzy w obszarze kształtowania samoświadomości i samorozwoju w kontekście budowania relacji w pracy w obszarze wierzytelności pieniężnych.



Metoda szkoleniowa:



Dyskusja moderowana

Wykład multimedialny z aktywnym udziałem uczestników

Ćwiczenia rozwojowe indywidualne



MODUŁ 2. WIELOWYMIAROWOŚĆ KOMUNIKACJI I SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ W ASPEKCIE ROZMÓW O

NALEŻNOŚCIACH PIENIĘŻNYCH:




Komunikacja w modelu 7C – zastosowanie praktyczne

Elementy rozmowy windykacyjnej – znaczenie w procesie efektywnych negocjacji, odnoszenie się do

historii sprawy, strategia działania

Bariery komunikacyjne i zwroty chybotliwe i ich wpływ na obsługę płatności

Istota odporności psychicznej w kontekście nieuregulowanych płatności



Cel modułu:

Omówienie z uczestnikami zasad efektywnej komunikacji. Wskazanie narzędzi niezbędnych do skutecznego procesu komunikowania się. Jednocześnie analiza barier komunikacyjnych i ich znaczenia na proces windykowania.



Metoda szkoleniowa:



Ćwiczenie rozwojowe zespołowe

Burza mózgów

Analiza sytuacyjna

Dyskusja moderowana



MODUŁ 3. PODSTAWY PSYCHOLOGII NIEZBĘDNE DO WŁAŚCIWYCH RELACJI Z KLIENTEM/DŁUŻNIKIEM:



Umiejętność kontrolowania emocji i zachowania spokoju w rozmowie windykacyjnej

Sposoby szybkiego opanowania sytuacji stresowej

Racje a emocje w rozmowie windykacyjnej

Dokładna znajomość faktów i możliwości działania

Wytrwałość i konsekwencja

Odzyskiwanie należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji

handlowych z dłużnikiem

Rozpoznawanie rodzaju zagrywek stosowanych przez dłużników



Cel modułu:



Wskazanie uczestnikom zajęć sposobów zarządzania relacjami z klientem/dłużnikiem – omówienie metod przeciwdziałania sytuacjom stresowym, narzędzi wspierających kontrolowanie emocji w trakcie rozmowy o nieuregulowanych płatnościach.



Metoda szkoleniowa:



Warsztat grupowy

Analiza przypadków

Ćwiczenia rozwojowe zespołowe



MODUŁ 4. STRUKTURA TELEFONICZNEJ ROZMOWY WINDYKACYJNEJ:



Rola przygotowania się do telefonicznej rozmowy z dłużnikiem

Zdobycie jak największej ilości informacji o dłużniku

Narzędzia kontroli rozmowy telefonicznej w rozmowie windykacyjnej

Rola pytań w rozmowie windykacyjnej

Typy pytań i ich zastosowanie

Czas w rozmowie windykacyjnej

Zasady/ wskazówki zwiększające skuteczność telefonicznej windykacji

Ćwiczenia rozwojowe



Cel modułu:

Ugruntowanie wiedzy w obszarze prowadzenia profesjonalnych rozmów windykacyjnych – w tym idei zarządzania pytaniami w procesie windykacji oraz zwiększania skuteczności telefonicznej windykacji za pomoc świadomego kontrolowania rozmów z dłużnikiem.



Metoda szkoleniowa:



Analiza sytuacyjna

Ćwiczenia rozwojowe symulacyjne

Warsztat grupowy



MODUŁ 5. POSTAWA PRO-PARTNERSKA W ASPEKCIE WINDYKACYJNYM:



Współdziałanie w nurcie partnerskim – jak zarządzać współpracą w sytuacji trudnej

Zastosowanie sankcji – sterowanie efektywnością w rozmowie, dzięki właściwemu doborowi narzędzi

windykacyjnych

Opanowanie i zarządzanie emocjami własnymi i dłużnika

Strategia działań windykacyjnych w obszarze zespołu

Unikanie działań niepożądanych – jak nie stracić kontaktu z dłużnikiem w przypadku działania

zespołowego

Spójność procesu zarzadzania wierzytelnością – dlaczego część zobowiązań „przestaje się spłacać

wyłącznie z naszej winy”



Cel modułu:

Modelowanie zachowań uczestników szkolenia w obszarze współdziałania w nurcie partnerskim – zarządzanie efektywnością, budowanie strategii windykacyjnej w zależności od profilu klienta/dłużnika, działania wspierające efektywność.



Metoda szkoleniowa:



Ćwiczenia rozwojowe indywidualne

Burza mózgów

Wykład multimedialny z aktywnym uczestnikiem szkolenia

Dyskusja moderowana



MODUŁ 6. ZARZĄDZANIE SYTUACJAMI TRUDNYMI:



Praca warsztatowa w obszarze przedstawionych przez uczestników sytuacji trudnych i problemowych



Cel modułu:

Przepracowanie w formie warsztatowej sytuacji trudnych i problemowych zgłoszonych przez uczestników szkolenia.



Metoda szkoleniowa:



Warsztaty zespołowe

Analiza przypadków





Jesteś zainteresowany danym szkoleniem?



Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania?



Zapraszamy do kontaktu!



E-mail: info@hillway.pl

Tel: +48 22 250 22 82

http://www.hillway.pl/


Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Zoabacz metody pracy HILLWAY: https://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/


Miejsce: Szkolenie Online
Rozpoczęcie: 2022-11-08 - Zakończenie: 2022-11-09

Cena: 1420 (PLN) + 23% VAT = 1746.6 PLN



 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Szkolenie HILLWAY Skuteczna windykacja przez telefon - telewindykacja / szkolenie otwarte / online / 08-09.11
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |