Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  


UWAGA: Oferta posiada nieaktualne terminy.
Skontaktuj się z organizatorem: Compass Consulting

Przejdź do formularza kontaktowego

Akademia Sprzedaży Nieruchomości


Sprzedażowe warsztaty szkoleniowe skierowane do pośredników nieruchomości, developerów oraz pracowników agencji, odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku podmiotów obsługujących rynek.
Warsztat ma na celu podniesienie wiedzy i umiejętności praktycznych z dziedziny obrotu nieruchomościami, doskonalenie technik sprzedaży i obsługi klienta, a w efekcie rozbudowę sieci dobrych i trwałych relacji z klientami.
Poprawiając osobiste wyniki i podnosząc jakość współpracy z kolegami, handlowcy budują rynkowy sukces przedsiębiorstwa.

Program

Program:

I. Specyfika sprzedaży nieruchomości


Obecna sytuacja na rynku nieruchomości – przegląd doświadczeń
a) techniki marketingowe i strategie sprzedaży nieruchomości – wymiana poglądów w grupie i wnioski praktyczne
Zarys nowoczesnej psychologii sprzedaży nieruchomości:
a) co to jest sprzedaż nieruchomości?
b) psychologiczny proces zakupu nieruchomości
c) cechy dobrego pośrednika
Mój styl sprzedażowy - autotest


II. Szybka i skuteczna komunikacja z klientem - środowisko dialogu – budowanie dobrych relacji z klientem


Specyfika sprzedażowego kontaktu przez telefon
a) budowanie sprzyjającej atmosfery podczas rozmowy – moc pierwszego wrażenia
b) zasady telefonicznego savoir-vivre
c) dykcja i intonacja
d) podstawowe typy rozmówców - sposoby rozpoznawania
e) struktura kontaktu telefonicznego - sprawne kierowanie przebiegiem rozmowy i sposoby na zaplanowanie kolejnego kontaktu
Filozofia relacji opartych na wiarygodności, rzetelności i zaufaniu
Pozabiznesowe płaszczyzny komunikacyjne
Kontakt bezpośredni - psychologiczna sylwetka klienta (realizacja scenek video)
a) typologia klienta - „rozpoznanie typa”
b) jak się komunikować (mowa ciała, dopasowanie na poziomie słów, kanały komunikacji: audytywny, wizualny, kinestetyczny, mieszany)
c) jak sprzedawać, by klient był zadowolony
Aktywne słuchanie
a) informacja zwrotna
b) parafraza
c) powielanie
Poznanie potrzeb klienta, dotyczących poszukiwanej nieruchomości
a) pytania angażujące
b) metody wzbudzania chęci dokonywania zmian
Analiza etapów podejmowania decyzji o zakupie
Prezentacja i argumentacja oferty - w jaki sposób prezentować ofertę, aby zwiększyć prawdopodobieństwo jej sprzedaży
a) charakterystyka produktu/usługi
b) zasady dobrej argumentacji
c) eksponowanie korzyści dla klienta
d) jak pokazywać nieruchomość, która ma dużo wad
e) techniki postępowania wobec zastrzeżeń (metody wykorzystania ich dla celów sprzedażowych)
f) prezentowanie ceny
Elementy negocjacji handlowych – rejestracja i analiza materiału video
III. Finalizacja transakcji - wygrana klienta, to nasz sukces – dlaczego takie podejście się opłaca


Sposoby uzyskania pozytywnej decyzji
a) przegląd celów handlowca
Podsumowanie rozmowy handlowej – zamknięcie transakcji
Metody postępowania w przypadku braku decyzji
Jak reagować na uzasadnione i nieuzasadnione reklamacje

IV. Wsparcie


Budowanie atmosfery sprzyjającej osiąganiu wyników
a) umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniami

Zdobyta wiedza

Wyniesione korzyści:

Przetrenowanie technik sprzedażowych z uwzględnieniem specyfiki branży
Zdobycie umiejętności, ułatwiających doskonały kontakt z klientem
Umiejętność odczytywania potrzeb i oczekiwań klienta
Wiedza na temat własnych predyspozycji i ograniczeń, przekonań i strategii handlowych – autotesty
Zgromadzenie niezbędnych narzędzi radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Opanowanie sztuki wyznaczania celów, osiągania rezultatów

Otrzymane certyfikaty

Certyfikat Compass Consulting

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

Dwaj doświadczeni trenerzy Compass Consulting


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2008-05-15 - Zakończenie: 2008-05-16


Miejsce: Warszawa
Rozpoczęcie: 2008-06-09 - Zakończenie: 2008-06-10


Miejsce: Kraków
Rozpoczęcie: 2008-06-28 - Zakończenie: 2008-06-29

Cena: 1420 (PLN)

UWAGA

Rezerwacja miejsca na miesiąc przed terminem planowej realizacji oraz zgłoszenie więcej niż jednej osoby uprawnia do 10% zniżki.


 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Akademia Sprzedaży Nieruchomości
Organizator: Compass Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House



Pozostałe produkty i usługi ENNOVA: Onboarding pracownika | System ATS | System dla HR | Elektroniczne wnioski urlopowe | Intranet dla pracowników System zarządzania szkoleniami | HRtrendy.pl | Obieg faktury kosztowych CRM dla firm szkoleniowych |