Zapisz się do newslettera trainingplanet.pl

Najnowsze szkolenia, informacje o promocjach


Twój e-mail
Województwo

akceptuję regulamin serwisu

PUBLIKUJ OFERTY BEZPŁATNIE   |   Zaloguj się

Szkolenia w katalogu szkoleń  

Sztuka wprowadzania nowego produktu na rynek


„Większość innowacji kończy się fiaskiem. Firmy, które nie są innowacyjne – giną”.sprzedaż - szkolenia i doradztwo dla firm Hillway Henry Chasbrough

Wprowadzanie nowego produktu na rynek, to nieodzowna forma rozwoju firmy. Jednak nie jest to łatwe zadanie. Zgodnie z wynikami badań rynkowych większość nowych produktów nie odnosi sukcesu. Jak więc profesjonalnie przygotować się do wprowadzenia nowego produktu aby osiągnąć cel? Jakich unikać błędów? Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie szkolenia.

Uczestnicy będą nabywać nową wiedzę i doskonalić swoje umiejętności związane z przygotowaniem innowacji, sposobem budżetowania prac nad nim, a także poznają poszczególne etapy procesu decyzyjnego w pracach nad nowym produktem. Uczestnicy poznają również proces kształtowania akceptacji konsumenckiej. Podczas szkolenia zostaną stworzone warunki do praktycznego ćwiczenia zadań występujących na poszczególnych etapach wprowadzania produktu na rynek.

Szczegóły szkolenia:
http://www.hillway.pl/szkoleniesztuka-wprowadzania-nowego-produktu-na-rynek/

Skontaktuj się z nami już dziś

http://www.hillway.pl
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
ul. Grażyny 13/15
02-548 Warszawa
e.mail: info@hillway.pl

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Zapraszamy do kontaktu i pozdrawiamy!
Zespół HILLWAY!

Program

Tworzenie nowych produktów

Co możemy nazwać nowym produktem?
Celowość tworzenia innowacji
Istnienie różnic pomiędzy innowacją wtórną, a innowacją absolutną
Kluczowe rodzaje strategii nowego produktu w kontekście innowacji dla klienta i firmy wytwarzającej produkt
Tworzenie nowych produktów w oparciu o: strategię modernizacji wytwarzanego produktu, strategię technologicznej modyfikacji, strategię imitacji produktów konkurentów i strategię bezwzględnie nowego produktu

Sukces i porażka nowego produktu

Przyczyny sukcesów i porażek nowych produktów wprowadzanych na rynki europejskie i amerykańskie
Przewidywanie sukcesu lub porażki w oparciu o cechy nowych produktów i zachowań konsumenckich (znajomości podobnych produktów, trendów, ograniczeń społecznych i gospodarczych)
Sposoby i źródła budżetowania prac nad nowym produktem
Metody doboru form finasowania prac nad nowym produktem w zależności od rodzaju prowadzonych prac badawczych oraz szans na powodzenie nowego produktu

Jak się rodzą pomysły na nowy produkt?

Czerpanie pomysłów na nowy produkt ze źródeł zewnętrznych
Sposoby i metody pozyskiwania nowych pomysłów – doświadczenia rynkowe
Zastosowania crowdsourcingu w pozyskiwaniu pomysłów
Generowanie nowych pomysłów ze źródeł wewnętrznych firmy

Analiza pomysłów

Znaczenie etapu analizy pomysłów i konsekwencji jego zaniedbania lub błędnego przeprowadzenia
Dostrzeganie dobrych rozwiązań nawet w najdziwniejszych pomysłach
Wybrane metody oceny i selekcji pomysłów
Metoda listy kontrolnej oraz metoda skalowania i ich znaczenie w procesie selekcji pomysłów na nowy produkt
Stosowanie wybranych metod oceny i selekcji pomysłów

Opracowywanie i testowanie koncepcji produktu

Analiza conjoint – możliwości pozyskiwania informacji od klientów o stopniu akceptacji nowego produktu
Zastosowania analizy conjoint w praktyce.
Określenie warunków prognozy optymistycznej i prognozy pesymistycznej wprowadzenia nowego produktu na rynek w oparciu o ekonomiczną analizę ryzyka
Zastosowanie analizy ekonomicznej w sytuacji wprowadzania nowego produktu na rynek i uzyskania odpowiedzi na znaczące pytania zasadności i szansy powodzenia nowego produktu

Prace nad nowym produktem

Opracowywanie produktu
Etapy rozwoju produktu
Ustalenie oceny zgodności prototypu nowego produktu z oczekiwaniami rynku
Testowanie rynku
Celowość prowadzenia testów rynkowych. Możliwe do uzyskania informacje w wyniku przeprowadzonych testów
Testy alfa i testy beta nowych produktów firmy

Komercjalizacja produktu

Ostatni etap wprowadzania produktu na rynek
Budowanie harmonogramu ścieżki krytycznej
Proces kształtowania akceptacji konsumenckiej
Zjawisko dyfuzji innowacji
Identyfikacja różnic pomiędzy akceptacją a lojalnością

Proces kształtowania akceptacji konsumenckiej

Czynniki wpływające na proces kształtowania akceptacji
Różnice pomiędzy procesem dyfuzji a adaptacji innowacji
Gotowość organizacji do akceptowania innowacji
Kategorie odbiorców produktu wyodrębnione przez Everetta Rogers’a
Oceny stopnia zaakceptowania nowego produktu na rynku z uwzględnieniem kategorii klientów

Oferta skierowana do:

  Wyższa kadra kierownicza
  Średnia kadra kierownicza
  Niższa kadra kierownicza
  Specjalista
  Pracownik

W ramach oferty uczestnik otrzymuje:

  Certyfikat ukończenia
  Materiały dydaktyczne
  Wyżywienie / serwis kawowy
  Nocleg
  Dyplom ukończenia
  Zaświadczenie ukończenia
  Konsultacje poszkoleniowe
  Lunch
  Serwis kawowy
  Ćwiczenia

Trenerzy prowadzący

AGNIESZKA NOWICKA – TRENER BIZNESU, KONSULTANT

Agnieszka Nowicka Trener Hillway Dyplomowany trener biznesu z 6 letnim stażem. Jest ekspertem w zakresie projektowania i realizacji programów szkoleniowych z zakresu zarządzania, zarządzania zespołem sprzedaży, zarządzania przez cele, technik sprzedaży, negocjacji handlowych, komunikacji w zespole, zarządzanie czasem, etykiety w biznesie i kreowania wizerunku w biznesie. Prowadzi doradztwo i szkolenia dużych, średnich i małych firmach z różnych branż i sektorów. Jest doświadczonym praktykującym konsultantem i mentorem specjalizujących się w wspieraniu rozwoju średniej i wyższej kadry menedżerskiej oraz współpracuje w tym zakresie z organizacjami pozarządowymi.

Doświadczony menager w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Doświadczenie zdobyte w firmach ogólnopolskich w sektorze biznesowym oraz klienta indywidualnego, na stanowiskach: Doradca Prezesa ds. Zarządzania i Wizerunku, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego, Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. W trakcie szesnastoletniego doświadczenia zawodowego odpowiedzialna za: zarządzanie siecią sprzedaży, zarządzanie siecią placówek, negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, członek zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, restrukturyzacja firmy), nadzorowanie badań i analiz rynku, realizacja zadań rzecznika prasowego, budowanie wizerunku firmy. Autor publikacji w wydawnictwach Uniwersytetu Szczecińskiego z zakresu zarządzania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie.

Obecnie doktorantka na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Ponad to jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, studiów podyplomowych Zarządzania i Marketingu w Łączności na Uniwersytecie Szczecińskim, studiów podyplomowych Zarządzanie w Turystyce i Hotelarstwie na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku, absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET w Warszawie, a także słuchaczem wielu kursów i szkoleń.

Termin i miejsce do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Cena do uzgodnienia. Skontaktuj się z organizatorem.

Ostatnia aktualizacja oferty 2017-07-25 17:01:44

 

Formularz zapytania o szkolenie


Szkolenie: Sztuka wprowadzania nowego produktu na rynek
Organizator: HILLWAY Training & Consulting


Nazwa firmy * * pola wymagane
Imię i nazwisko
Telefon
E-mail *
Treść zapytania
Wpisz tekst z obrazka



Zapytanie przesyłane jest bezpośrednio na adres e-mail firmy szkoleniowej (organizatora)
Operator serwisu trainingplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za termin lub brak odpowiedzi na zapytanie.

W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 2 dni, prosimy o kontakt na adres e-mail:




Dodatkowe usługi

Reklama w serwisie

Kontakt do nas

2007-2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone ENNOVA Software House